Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 120 takich materiałów
    Cadillac Series 62 –
    21 lutego 2013, 21:49 przez wojtaszek2010 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa

    62 Ford Thunderbird – Ludzie o tych samochodach zapomnieli
    Ludzie o tych samochodach zapomnieli
    16 lutego 2013, 9:03 przez roti22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen Survolt – Survolt to 3,85 m (12,63 m) długości, 1,87 m (6,14 m) szerokości i 1,20 m (3,94 m)

Survolt zasilany jest przez parę silników elektrycznych o łącznej mocy wyjściowej 300 KM (223,71 kW). Jego maksymalna prędkość to 260 kp / h (161.56 mph), a to może przyspieszyć od 0-100 kG / h (62,2 mph) w mniej niż 5 sekund. 
Citroën twierdzi, że baterie zapewniają zasięg 200 km (120 mil).
    Survolt to 3,85 m (12,63 m) długości, 1,87 m (6,14 m) szerokości i 1,20 m (3,94 m)

    Survolt zasilany jest przez parę silników elektrycznych o łącznej mocy wyjściowej 300 KM (223,71 kW). Jego maksymalna prędkość to 260 kp / h (161.56 mph), a to może przyspieszyć od 0-100 kG / h (62,2 mph) w mniej niż 5 sekund.
    Citroën twierdzi, że baterie zapewniają zasięg 200 km (120 mil).
    10 lutego 2013, 1:03 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Cadillac eldorado 62 –
    30 października 2012, 12:07 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: Maybach 62 - Luksus ze Stuttgartu – Maybach 62 w skali 1/18 firmy Autoart. Kupiony jako gotowy. Detale są bardzo szczegółowo odwzorowane, aż miło się patrzy. :)
    Maybach 62 w skali 1/18 firmy Autoart. Kupiony jako gotowy. Detale są bardzo szczegółowo odwzorowane, aż miło się patrzy. :)
    13 października 2012, 19:57 przez Pepo333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    sklejka z własnych zdjęć

    Simson SR2E 62' – Na 50te urodziny dostał kompletny remont nadwozia. Silnik jest w nominale, pali od pierwszego. To były moje początki, a mam takie dwa.
    Na 50te urodziny dostał kompletny remont nadwozia. Silnik jest w nominale, pali od pierwszego. To były moje początki, a mam takie dwa.
    13 września 2012, 11:52 przez berm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    "Stratopolonez" czyli FSO Polonez 2500 Racing – Wzorowany na Lancii Stratos polski FSO jest jedynym istniejącym egzemplarzem. Został wystawiony w Muzeum Motoryzacji w Warszawie przy ulicy Filtrowej 62. Warto zobaczyć ten wyjątkowy samochód z silnikiem V6 Ferrari.
    Wzorowany na Lancii Stratos polski FSO jest jedynym istniejącym egzemplarzem. Został wystawiony w Muzeum Motoryzacji w Warszawie przy ulicy Filtrowej 62. Warto zobaczyć ten wyjątkowy samochód z silnikiem V6 Ferrari.
    24 sierpnia 2012, 18:53 przez iwin2808 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Porsche 356 B Carrera 2 ′62 – Niesamowity widok. Myślałem że w Polsce nigdy nie zobaczę oryginalnego 356, a tu Carrera mi wyskoczyła - i to w jakim stanie!

Właściciel mówił, że to jedna z 14 w całej Europie. Nie wiadomo w jaki sposób zawitała do Polski.
    Niesamowity widok. Myślałem że w Polsce nigdy nie zobaczę oryginalnego 356, a tu Carrera mi wyskoczyła - i to w jakim stanie!

    Właściciel mówił, że to jedna z 14 w całej Europie. Nie wiadomo w jaki sposób zawitała do Polski.
    28 czerwca 2012, 18:17 przez Metal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Takie małe szaleństwa Nissanem
    28 marca 2012, 22:19 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    50 urodziny Ferrari 250 GTO – Wczoraj minęło 50 lat, od kiedy powstało pierwsze ferrari naznaczone niezwykle rzadkim emblematem GTO - model 250 GTO. Z tej okazji postanowiłem przypomnieć o jednym z najrzadszych, a z pewnością najbardziej wartościowych modeli włoskiej marki.
Historia 250 GTO jest nierozerwalnie związana z motorsportem. W zasadzie powstało ono tylko po to, aby spełnić wymogi uzyskania homologacji do startów w klasie Gran Turismo. Stąd też niezwykle skromna liczba wyprodukowanych egzemplarzy - w latach 1962-64 powstało ich zaledwie 39 (36 szt. wyprodukowano w latach 62′-63′, 3 kolejne o nieco zmienionej stylistyce w roku 1964).
250 GTO było niezwykle szybkie, nawet według dzisiejszych standardów. 6,1 sekundy do "setki" i prędkość maksymalna 280 km/h były zasługą 300-konnego, trzylitrowego motoru V12 oraz niezwykle niskiej masy, wynoszącej 1100 kg.

Nadwozie było ręcznie wykonane przez ś. p. Sergio Scagliettiego. Z tego względu wszystkie powstałe egzemplarze 250 GTO były od siebie nieco różne - ludzkie oko nigdy nie jest w stanie bowiem zapewnić takiej precyzji jak maszyna. Na to jednak nikt nie zwracał uwagi. Ważne, że każdy egzemplarz stanowił prawdziwe dzieło sztuki.

Jako prezent dla tego samochodu proponuje w klikanie "Jest Moc" =)
    Wczoraj minęło 50 lat, od kiedy powstało pierwsze ferrari naznaczone niezwykle rzadkim emblematem GTO - model 250 GTO. Z tej okazji postanowiłem przypomnieć o jednym z najrzadszych, a z pewnością najbardziej wartościowych modeli włoskiej marki.
    Historia 250 GTO jest nierozerwalnie związana z motorsportem. W zasadzie powstało ono tylko po to, aby spełnić wymogi uzyskania homologacji do startów w klasie Gran Turismo. Stąd też niezwykle skromna liczba wyprodukowanych egzemplarzy - w latach 1962-64 powstało ich zaledwie 39 (36 szt. wyprodukowano w latach 62′-63′, 3 kolejne o nieco zmienionej stylistyce w roku 1964).
    250 GTO było niezwykle szybkie, nawet według dzisiejszych standardów. 6,1 sekundy do "setki" i prędkość maksymalna 280 km/h były zasługą 300-konnego, trzylitrowego motoru V12 oraz niezwykle niskiej masy, wynoszącej 1100 kg.

    Nadwozie było ręcznie wykonane przez ś. p. Sergio Scagliettiego. Z tego względu wszystkie powstałe egzemplarze 250 GTO były od siebie nieco różne - ludzkie oko nigdy nie jest w stanie bowiem zapewnić takiej precyzji jak maszyna. Na to jednak nikt nie zwracał uwagi. Ważne, że każdy egzemplarz stanowił prawdziwe dzieło sztuki.

    Jako prezent dla tego samochodu proponuje w klikanie "Jest Moc" =)