Szukaj
Znalazłem 120 takich materiałów
Survolt zasilany jest przez parę silników elektrycznych o łącznej mocy wyjściowej 300 KM (223,71 kW). Jego maksymalna prędkość to 260 kp / h (161.56 mph), a to może przyspieszyć od 0-100 kG / h (62,2 mph) w mniej niż 5 sekund.
Citroën twierdzi, że baterie zapewniają zasięg 200 km (120 mil).
Historia 250 GTO jest nierozerwalnie związana z motorsportem. W zasadzie powstało ono tylko po to, aby spełnić wymogi uzyskania homologacji do startów w klasie Gran Turismo. Stąd też niezwykle skromna liczba wyprodukowanych egzemplarzy - w latach 1962-64 powstało ich zaledwie 39 (36 szt. wyprodukowano w latach 62′-63′, 3 kolejne o nieco zmienionej stylistyce w roku 1964).
250 GTO było niezwykle szybkie, nawet według dzisiejszych standardów. 6,1 sekundy do "setki" i prędkość maksymalna 280 km/h były zasługą 300-konnego, trzylitrowego motoru V12 oraz niezwykle niskiej masy, wynoszącej 1100 kg.
Nadwozie było ręcznie wykonane przez ś. p. Sergio Scagliettiego. Z tego względu wszystkie powstałe egzemplarze 250 GTO były od siebie nieco różne - ludzkie oko nigdy nie jest w stanie bowiem zapewnić takiej precyzji jak maszyna. Na to jednak nikt nie zwracał uwagi. Ważne, że każdy egzemplarz stanowił prawdziwe dzieło sztuki.
Jako prezent dla tego samochodu proponuje w klikanie "Jest Moc" =)