Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 62 takie materiały
    Cudeńko - polecam 59-tą sekundę.
    8 listopada 2015, 15:34 przez solobieski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Chevy 58-59' – Rocznik 58 bądź 59. Co sądzicie?
    Rocznik 58 bądź 59. Co sądzicie?
    Fiat-Abarth 750 GT Zagato – Podwójny "garb" na dachu, bardzo lekki (mniej niż 550 kg). co w połączeniu z 43 KM pozwalało zbierać zwycięstwa jeden po drugim. Zadebiutował w 1956 roku, zdobywając pierwsze miejsce na Mille Miglia w swojej kategorii. Historia powtórzyła się też rok później, natomiast w '59, żeby nie odstawać od konkurencji, zmieniono silnik (57 KM) i nadwozie, tak delikatnie.
    Podwójny "garb" na dachu, bardzo lekki (mniej niż 550 kg). co w połączeniu z 43 KM pozwalało zbierać zwycięstwa jeden po drugim. Zadebiutował w 1956 roku, zdobywając pierwsze miejsce na Mille Miglia w swojej kategorii. Historia powtórzyła się też rok później, natomiast w '59, żeby nie odstawać od konkurencji, zmieniono silnik (57 KM) i nadwozie, tak delikatnie.
    22 września 2015, 15:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Konkurs K2 i Motokiller! – Zasady są bardzo proste. Dodajecie materiały przez cały miesiąc. Materiały mogą być różne, czyli filmy, galerie, czy obrazki. Nie ma ograniczeń co do ilości materiałów dodanych jednego dnia. 31 lipca o godzinie 23:59 otwieram tę stronę: http://motokiller.pl/topka/users i nagradzam pierwszą siódemkę (top miesiąca). Wysyłam PW z prośbą o adresy i rozsyłam nagrody. W konkursie nie biorą udziału administratorzy, moderatorzy oraz osoby mieszkające poza granicami kraju. Jeśli takie są - proszone będą o podanie polskiego adresu do wysyłki, bo inaczej nagroda przechodzi na kolejną osobę z listy. Adresy proszę podawać w miarę szybko, gdyż albo wyślę nagrody 3 sierpnia, albo pod koniec miesiąca.  Konkurs co zrozumiałe - tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Teraz kilka słów o nagrodach:

Miejsce pierwsze: 
- płyn do mycia felg K2 Roton
- mleczko do pielęgnacji opon K2 Bold
- książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy wraz z autografem autora

Miejsce drugie:
- mleczko do pielęgnacji opon K2 Bold
- książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy wraz z autografem autora

Miejsce trzecie:
- Pasta do polerowania aluminium K2 Aluchrom (rewelacyjna - używam i polecam)
- książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy wraz z autografem autora

Miejsca 4 - 7
- książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy - miękka okładka bez autografu autora

Jak widać jest się o co bić! Zatem - do dzieła! 

Link do sponsora - w źródle!
    Zasady są bardzo proste. Dodajecie materiały przez cały miesiąc. Materiały mogą być różne, czyli filmy, galerie, czy obrazki. Nie ma ograniczeń co do ilości materiałów dodanych jednego dnia. 31 lipca o godzinie 23:59 otwieram tę stronę: http://motokiller.pl/topka/users i nagradzam pierwszą siódemkę (top miesiąca). Wysyłam PW z prośbą o adresy i rozsyłam nagrody. W konkursie nie biorą udziału administratorzy, moderatorzy oraz osoby mieszkające poza granicami kraju. Jeśli takie są - proszone będą o podanie polskiego adresu do wysyłki, bo inaczej nagroda przechodzi na kolejną osobę z listy. Adresy proszę podawać w miarę szybko, gdyż albo wyślę nagrody 3 sierpnia, albo pod koniec miesiąca. Konkurs co zrozumiałe - tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Teraz kilka słów o nagrodach:

    Miejsce pierwsze:
    - płyn do mycia felg K2 Roton
    - mleczko do pielęgnacji opon K2 Bold
    - książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy wraz z autografem autora

    Miejsce drugie:
    - mleczko do pielęgnacji opon K2 Bold
    - książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy wraz z autografem autora

    Miejsce trzecie:
    - Pasta do polerowania aluminium K2 Aluchrom (rewelacyjna - używam i polecam)
    - książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy wraz z autografem autora

    Miejsca 4 - 7
    - książka Krzysztofa Hołowczyca - Jazda z Hołkiem ABC dobrego kierowcy - miękka okładka bez autografu autora

    Jak widać jest się o co bić! Zatem - do dzieła!

    Link do sponsora - w źródle!
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 19.06.2015 do 26.06.2015. Ku przestrodze.
    1 lipca 2015, 23:35 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    CRX SS Work's – 1.8 230KM n/a, 720kg, 59.1sec rekord toru Tsukuba dla FWD N/A ustanowiony w 2004 roku podczas Battle at 10 000 RPM do dziś nie pokonany.
    1.8 230KM n/a, 720kg, 59.1sec rekord toru Tsukuba dla FWD N/A ustanowiony w 2004 roku podczas Battle at 10 000 RPM do dziś nie pokonany.
    Może są tutaj fani takiego MOTOKILLERSTWA? – Najpiękniejsze jest to:
Ciąg 2 × 49,42 kN (2x 81,4 kN z dopalaczem)
A boli to:
Zużycie paliwa: 2x 21.81 g/kNs (2x 59.48 g/kNs z dopalaczem) czyli jakieś 3-4t/h / 17t/h (bez dopału/dopalanie)
    Najpiękniejsze jest to:
    Ciąg 2 × 49,42 kN (2x 81,4 kN z dopalaczem)
    A boli to:
    Zużycie paliwa: 2x 21.81 g/kNs (2x 59.48 g/kNs z dopalaczem) czyli jakieś 3-4t/h / 17t/h (bez dopału/dopalanie)
    Wybieramy najpiękniejsze auto XX wieku – Na forum powstał temat "najpiękniejsze auta w historii motoryzacji". Każdy z Was, wraz ze zdjęciem może podawać tam swoje propozycje. Możecie zgłaszać nawet auta będące obecnie w produkcji, lecz nie będą one brane pod uwagę w późniejszym głosowaniu. Warunkiem jest, aby produkcja danego samochodu zakończyła się przed 2000 rokiem. Lista zgłoszeń jest otwarta do środy (21.01.15) do godziny 23:59. W kolejnych dniach powstanie ankieta, gdzie oficjalnie będziecie mogli głosować.
Prosimy tylko zachować obiektywność i nie kierować się marką.

Propozycje wraz ze zdjęciem możecie podawać tutaj:  http://motokiller.pl/forum/topic/1523-najpi%C4%99kniejsze-auta-w-historii-motoryzacji/

UWAGA: Udziału w zabawie nie biorą polskie auta, gdyż ze względów patriotycznych i sentymentalnych walka była by nierówna.
Zapraszamy do wspólnej zabawy!
    Na forum powstał temat "najpiękniejsze auta w historii motoryzacji". Każdy z Was, wraz ze zdjęciem może podawać tam swoje propozycje. Możecie zgłaszać nawet auta będące obecnie w produkcji, lecz nie będą one brane pod uwagę w późniejszym głosowaniu. Warunkiem jest, aby produkcja danego samochodu zakończyła się przed 2000 rokiem. Lista zgłoszeń jest otwarta do środy (21.01.15) do godziny 23:59. W kolejnych dniach powstanie ankieta, gdzie oficjalnie będziecie mogli głosować.
    Prosimy tylko zachować obiektywność i nie kierować się marką.

    Propozycje wraz ze zdjęciem możecie podawać tutaj: http://motokiller.pl/forum/topic/1523-najpi%C4%99kniejsze-auta-w-historii-motoryzacji/

    UWAGA: Udziału w zabawie nie biorą polskie auta, gdyż ze względów patriotycznych i sentymentalnych walka była by nierówna.
    Zapraszamy do wspólnej zabawy!
    Peel P50 – Ma 134 cm długości, 132 cm wysokości i 99 cm szerokości i ważył tylko 59 kg. Peel P50 posiada trzy koła i jedno przednie światło. Jego mały silnik o pojemności 49 cm³ pozwala osiągnąć mu prędkość 61 km/h. Figuruje w Księdze rekordów Guinnessa jako najmniejszy produkowany komercyjnie samochód.
    Ma 134 cm długości, 132 cm wysokości i 99 cm szerokości i ważył tylko 59 kg. Peel P50 posiada trzy koła i jedno przednie światło. Jego mały silnik o pojemności 49 cm³ pozwala osiągnąć mu prędkość 61 km/h. Figuruje w Księdze rekordów Guinnessa jako najmniejszy produkowany komercyjnie samochód.
    15 stycznia 2015, 12:21 przez Linox (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lata 50. – DAF 600 zaczął być produkowany pod koniec lat 50., a mianowicie w roku'59. Ten 2-drzwiowy sedan posiadał silnik R2 o pojemności 0,6l, mocy 22KM i napędem na tylną oś. Samochód wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów "Variomatic", czyli taką, którą teraz możemy spotkać przede wszystkim w skuterach. Był to pierwszy samochód ze skrzynią zaprojektowaną jeszcze przez Leonarda da Vinci.
    DAF 600 zaczął być produkowany pod koniec lat 50., a mianowicie w roku'59. Ten 2-drzwiowy sedan posiadał silnik R2 o pojemności 0,6l, mocy 22KM i napędem na tylną oś. Samochód wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów "Variomatic", czyli taką, którą teraz możemy spotkać przede wszystkim w skuterach. Był to pierwszy samochód ze skrzynią zaprojektowaną jeszcze przez Leonarda da Vinci.