Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    28 października 2022, 9:43 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W najnowszym vlogu opowiadam, dlaczego w przypadku elektryków zawsze wybiorę zasięg ponad osiągi. W tym celu zabrałem mocarne BMW i4 w topowej wersji M50 z Warszawy do magicznego Masuria Arte.
    15 lipca 2022, 18:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 911 GT1 – GT1 to odmiana modelu Porsche 911, produkowana w latach 1995-1999. Samochód był stworzony głównie do startów w wyścigach w kategorii GT1, od których pochodzi nazwa, jako konkurent m.in. McLarena F1 GTR czy Mercedesa-Benz CLK GTR. Pierwsza wersja Porsche 911 GT1 powstała w roku 1995 jako wariacja modelu Porsche 911 (993). Jednak z typowego 911 pochodziły jedynie elementy przedniego zawieszenia - tył został natomiast przejęty z wyścigowego prototypu Porsche 962, z którego pochodził również silnik V6 o pojemności 3,2 l generujący moc 600 KM,  który w dodatku został umieszczony centralnie, a nie za tylną osią, jak w innych modelach 911. Debiut wersji 993 miał miejsce podczas 24-godzinnego Le Mans w roku 1996 - gdzie dwa 911 GT1 wygrały kategorię GT1. Inne wersje wyścigowe GT1 to: Evolution (996) oraz wersja na 1998 rok. W roku 1999, FIA wprowadziła poważne zmiany w regulaminie technicznym pojazdów GT - wskutek których, Porsche 911 GT1 nie mogło już startować w wyścigach jako samochód GT, ale tylko jako prototyp wyścigowy LMP, gdzie 911 GT1 odstawało od konkurencji, co doprowadziło do decyzji Porsche o zakończeniu produkcji. Powstała również wersja drogowa - 911 GT1 Straßenversion. Wszystkie Straßenversion miały silnik o mocy zredukowanej do 544 KM i moment obrotowy 600 Nm. Osiągały prędkość maksymalną 310 km/h i 100 km/h w 3,7 s.
    GT1 to odmiana modelu Porsche 911, produkowana w latach 1995-1999. Samochód był stworzony głównie do startów w wyścigach w kategorii GT1, od których pochodzi nazwa, jako konkurent m.in. McLarena F1 GTR czy Mercedesa-Benz CLK GTR. Pierwsza wersja Porsche 911 GT1 powstała w roku 1995 jako wariacja modelu Porsche 911 (993). Jednak z typowego 911 pochodziły jedynie elementy przedniego zawieszenia - tył został natomiast przejęty z wyścigowego prototypu Porsche 962, z którego pochodził również silnik V6 o pojemności 3,2 l generujący moc 600 KM, który w dodatku został umieszczony centralnie, a nie za tylną osią, jak w innych modelach 911. Debiut wersji 993 miał miejsce podczas 24-godzinnego Le Mans w roku 1996 - gdzie dwa 911 GT1 wygrały kategorię GT1. Inne wersje wyścigowe GT1 to: Evolution (996) oraz wersja na 1998 rok. W roku 1999, FIA wprowadziła poważne zmiany w regulaminie technicznym pojazdów GT - wskutek których, Porsche 911 GT1 nie mogło już startować w wyścigach jako samochód GT, ale tylko jako prototyp wyścigowy LMP, gdzie 911 GT1 odstawało od konkurencji, co doprowadziło do decyzji Porsche o zakończeniu produkcji. Powstała również wersja drogowa - 911 GT1 Straßenversion. Wszystkie Straßenversion miały silnik o mocy zredukowanej do 544 KM i moment obrotowy 600 Nm. Osiągały prędkość maksymalną 310 km/h i 100 km/h w 3,7 s.
    23 kwietnia 2022, 22:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz G65 AMG – Druga generacja klasy G została zaprezentowana po raz pierwszy jesienią 1989 roku. Podczas salonu samochodowego Frankfurt Motor Show w 1989 roku zaprezentowano gruntownie zmodernizowaną Klasę G o kodzie fabrycznym W463, która nie tylko odmieniła się pod kątem technicznym, ale i zmieniła pozycjonowanie. Odtąd był to samochód pełniący rolę SUV-a w stylu retro, a nie roboczy pojazd osobowo terenowy. W maju 2015 roku pojazd przeszedł ostatnią w dziejach dotychczasowej konstrukcji z 1979 roku, modernizację. Zmieniono m.in. zderzaki i nadkola, a wolnossący silnik wersji G500 w układzie V8 o pojemności 5.5 l zastąpiono jednostką w tym samym układzie o pojemności 4 l i mocy 422 KM. Silnik 5.5 l pozostał w ofercie wersji AMG jednak moc wzniesiono z 544 do 571 KM. Wersja G65 AMG posiada sześciolitrowy silnik V12 o mocy 612 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 230 km/h i 100 km/h w 5,3 sekundy.
    Druga generacja klasy G została zaprezentowana po raz pierwszy jesienią 1989 roku. Podczas salonu samochodowego Frankfurt Motor Show w 1989 roku zaprezentowano gruntownie zmodernizowaną Klasę G o kodzie fabrycznym W463, która nie tylko odmieniła się pod kątem technicznym, ale i zmieniła pozycjonowanie. Odtąd był to samochód pełniący rolę SUV-a w stylu retro, a nie roboczy pojazd osobowo terenowy. W maju 2015 roku pojazd przeszedł ostatnią w dziejach dotychczasowej konstrukcji z 1979 roku, modernizację. Zmieniono m.in. zderzaki i nadkola, a wolnossący silnik wersji G500 w układzie V8 o pojemności 5.5 l zastąpiono jednostką w tym samym układzie o pojemności 4 l i mocy 422 KM. Silnik 5.5 l pozostał w ofercie wersji AMG jednak moc wzniesiono z 544 do 571 KM. Wersja G65 AMG posiada sześciolitrowy silnik V12 o mocy 612 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 230 km/h i 100 km/h w 5,3 sekundy.
    6 marca 2022, 4:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Australijski samochód koncepcyjny inspirowany innym modelem tej marki - Holdenem FJ. Pojawił się w grze Test Drive Unlimited. Boyd Fireflame 544 z gry Just Cause 2 jest inspirowany Holdenem Efijy.
    12 marca 2019, 13:04 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj