Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Pełne okrążenie toru Nurburgring po mokrym zrobiłem w czasie 10:51:6 i tak analizuję sobie co by było gdybym miał deszczową oponę? Przejazd nadal jest bardzo zachowawczy i można urwać spokojnie z 2 minuty po założeniu deszczowych opon. Opony na których jechałem to Michelin Super Sport CUP2 i jak na semi slika były bardzo przewidywalne ale nie polecam jeździć w taką pogodę.
    28 maja 2019, 21:47 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    W kompilacji Warszafka Po Stolicy #51 zobaczysz kolizje drogowe, wymuszenia, pieszych biegających po ulicy. W jednej z sytuacji policja daje doskonały przykład, jak prawidłowo się skręca. W filmie znajduje się też sympatyczna Pani, która poucza kierowce, jak powinien parkować.
    22 marca 2019, 11:15 przez wpswps (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 marca 2019, 17:53 przez ~Roni | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Taki mały konkursik! na 30 tys subsów. Nagraj swój film i prześlij mi go na marketing@rajdowyfelix.pl masz czas do 10 Marca. Ja z pośród waszych filmów wybiorę 10, a najlepszy nagrodzę wspaniałym zegarkiem marki Pulsar
    1 marca 2019, 21:12 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Przypomnijmy, że w 2013 roku Johan Schwartz, instruktor z BMW Performance Driving School, za kierownicą ówczesnej generacji M5 ustanowił rekord najdłuższego driftu. Niemiec pokonał wówczas w poślizgu dystans 82,51 km pokonując 322,5 okrążenia toru w BMW Performance Center w Południowej Karolinie.

    W 2014 roku, za kierownicą Toyoty GT-86, pobił go inny Niemiec - Harald Muller uzyskując wynik 144,12 km.

    Za kierownicą nowego M5, po raz kolejny usiadł Johan Schwartz. Auto, napędzane podwójnie doładowanym silnikiem V8 4,4 l o mocy 600 KM, pokonało tym razem aż 2000 okrążeń. Dystans przebyty w poślizgu wyniósł 374,17 km! To dużo czy mało w ciągłym poślizgu?
    9 stycznia 2018, 20:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 – Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

    Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    27 października 2017, 15:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy rekord ustanowiła Alfa Romeo Stelvio w wersji Quadrifoglio. Pierwszy SUV w historii włoskiej marki z 510-konnym silnikiem 2,9 twin turbo V6, opracowany przez inżynierów Ferrari z myślą o modelu Giulia wykręcił czas 7 minut i 51,7 sekundy. Przejazd został zrealizowany przez Fabio Francia.
    30 września 2017, 12:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj