Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Proszę o pomoc w odnalezieniu świadków zdarzenia – MOTOKILLER POMÓŻ

Poszukuję świadków stłuczki/wypadku na węźle Krzyżowa (Autostrada A4) dwóch czarnych aut marki BMW. 

Zdarzenie miało miejsce 11.07.2017 w godzinach 12:15- 12:30 tuż przed węzłem Krzyżowa, około 40 kilometrów od Legnicy w stronę granicy Polsko- niemieckiej:

Współrzędne: 
(51.324031, 15.654926)

Niestety sprawa trafia do sądu, potrzebni są świadkowie zdarzenia (takowi byli, ale się nie zatrzymali). Może ktoś dysponuje nagraniem z rejestratora. 

E39 to nie nowe, ani klasyczne auto... Jednak na tym etapie życia to spełnienie moich motoryzacyjnych marzeń.

Pokażmy moc MOTOKILLERA
    MOTOKILLER POMÓŻ

    Poszukuję świadków stłuczki/wypadku na węźle Krzyżowa (Autostrada A4) dwóch czarnych aut marki BMW.

    Zdarzenie miało miejsce 11.07.2017 w godzinach 12:15- 12:30 tuż przed węzłem Krzyżowa, około 40 kilometrów od Legnicy w stronę granicy Polsko- niemieckiej:

    Współrzędne:
    (51.324031, 15.654926)

    Niestety sprawa trafia do sądu, potrzebni są świadkowie zdarzenia (takowi byli, ale się nie zatrzymali). Może ktoś dysponuje nagraniem z rejestratora.

    E39 to nie nowe, ani klasyczne auto... Jednak na tym etapie życia to spełnienie moich motoryzacyjnych marzeń.

    Pokażmy moc MOTOKILLERA
    11 lipca 2017, 16:03 przez ciechanova (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    NSU Wankel Spider – Podobno pierwszy na świecie samochód z silnikiem Wankla. Produkowany w latach 1964 – 1967.

Cyferki (lub jak kto woli dane techniczne):
Silnik: 498 cm³ jeden rotor
Moc: 51 KM (37,3 kW) przy 6000 obr/min
Moment: 71 Nm przy 2500 obr/min
Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,7 s
Prędkość maksymalna: 148 km/h
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Układ napędowy: RR
Masa: 700 kg
    Podobno pierwszy na świecie samochód z silnikiem Wankla. Produkowany w latach 1964 – 1967.

    Cyferki (lub jak kto woli dane techniczne):
    Silnik: 498 cm³ jeden rotor
    Moc: 51 KM (37,3 kW) przy 6000 obr/min
    Moment: 71 Nm przy 2500 obr/min
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 16,7 s
    Prędkość maksymalna: 148 km/h
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Układ napędowy: RR
    Masa: 700 kg
    O tym jak podróbka stała się oryginałem, czyli Chińczycy kupują BMW – I nie, nie chodzi o samochody tej marki, a o całą firmę. Pamiętacie podróbkę BMW X5? Robiła ją firma CEO. BMW swego czasu wytoczyło proces firmie CEO i proces przegrało. Rząd Chiński powiedział, że samochód ten (CEO) ani trochę nie przypomina BMW. Firma CEO poszła po rozum do głowy i zamiast produkować podróbki postanowiła produkować oryginały. W jaki sposób? Kupując 51% akcji BMW stała się jej właścicielem. Brzmi szokująco? To dalej będzie jeszcze weselej. Jako nowy właściciel będą oni wprowadzać zmiany w BMW. Przede wszystkim skupią się na tańszym w produkcji przednim napędzie. Napęd klasyczny zachowają tylko pojazdy serii 5 i 7. Seria X pozostanie póki co przy napędzie na cztery koła, ale są pomysły, by zrobić napęd przedni z dołączanym przez Haldex napędem tylnym. To nie koniec zmian. Ponieważ Chińczycy bardzo sobie cenią ilość miejsca z tyłu, to wszystkie pojazdy będą wydłużane. I to niezależnie od tego, czy idą na Europę, czy na Chiny. Każdy pojazd ma być wydłużony (wzorem Superba pierwszej generacji) pomiędzy przednimi fotelami, a tylną kanapą. Jakby tego było mało, to Chińczycy planują wprowadzić bardziej komfortowe i miękkie zawieszenia. Zawieszenia sportowe będą w serii M, ale także będą musiały mieć tryb komfortowy i to jako podstawowy. Tryb Dynamic będzie mógł być włączany opcjonalnie i nie dłużej niż 30 minut. Z ciekawego wyposażenia obowiązkowego należy jeszcze wymienić to, że każdy samochód musi mieć podgrzewacz miseczki z ryżem. I to tak zaprojektowany, by był integralną częścią auta i nie dało by się go usunąć. Z drobnych zmian należy jeszcze wyliczyć zmianę kolorystyki loga BMW. Biało - niebieska szachownica będzie miało kolory żółto - czerwone. Jak Wam się podoba dobra zmiana w BMW?
    I nie, nie chodzi o samochody tej marki, a o całą firmę. Pamiętacie podróbkę BMW X5? Robiła ją firma CEO. BMW swego czasu wytoczyło proces firmie CEO i proces przegrało. Rząd Chiński powiedział, że samochód ten (CEO) ani trochę nie przypomina BMW. Firma CEO poszła po rozum do głowy i zamiast produkować podróbki postanowiła produkować oryginały. W jaki sposób? Kupując 51% akcji BMW stała się jej właścicielem. Brzmi szokująco? To dalej będzie jeszcze weselej. Jako nowy właściciel będą oni wprowadzać zmiany w BMW. Przede wszystkim skupią się na tańszym w produkcji przednim napędzie. Napęd klasyczny zachowają tylko pojazdy serii 5 i 7. Seria X pozostanie póki co przy napędzie na cztery koła, ale są pomysły, by zrobić napęd przedni z dołączanym przez Haldex napędem tylnym. To nie koniec zmian. Ponieważ Chińczycy bardzo sobie cenią ilość miejsca z tyłu, to wszystkie pojazdy będą wydłużane. I to niezależnie od tego, czy idą na Europę, czy na Chiny. Każdy pojazd ma być wydłużony (wzorem Superba pierwszej generacji) pomiędzy przednimi fotelami, a tylną kanapą. Jakby tego było mało, to Chińczycy planują wprowadzić bardziej komfortowe i miękkie zawieszenia. Zawieszenia sportowe będą w serii M, ale także będą musiały mieć tryb komfortowy i to jako podstawowy. Tryb Dynamic będzie mógł być włączany opcjonalnie i nie dłużej niż 30 minut. Z ciekawego wyposażenia obowiązkowego należy jeszcze wymienić to, że każdy samochód musi mieć podgrzewacz miseczki z ryżem. I to tak zaprojektowany, by był integralną częścią auta i nie dało by się go usunąć. Z drobnych zmian należy jeszcze wyliczyć zmianę kolorystyki loga BMW. Biało - niebieska szachownica będzie miało kolory żółto - czerwone. Jak Wam się podoba dobra zmiana w BMW?
    1 kwietnia 2017, 2:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Polski Fiat – Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    Pierwsze dwa samochody Fiata trafiły na ziemie polskie w 1906 roku za sprawą firmy Herman Meyer w Warszawie. Import samochodów, który w 1913 roku wzrósł do 114 sztuk, przerwała I wojna światowa. Herman Meyer wznowił działalność w 1919 roku. Rok później utworzono filię, do której Fiat wniósł 51% kapitału: w ten sposób 2 lutego 1920 roku powstała spółka Polski Fiat.

    Twórcą załączonego plakatu jest Wojciech Kossak, nadworny malarz cesarza Wilhelma II Hohenzollerna. Wspólnie z Janem Styką i zespołem malarzy, m.in. z Teodorem Axentowiczem, Tadeuszem Popielem, Włodzimierzem Tetmajerem i Wincentym Wodzinowskim stworzył w latach 1883–1894 słynną panoramę Bitwa pod Racławicami.
    15 listopada 2016, 9:22 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Fiat Chrysler Automobiles

    Spot woj. Łódzkie – Siemka. Robimy spot woj. Łódzkiego dziś tj. 15.05 na parkingu oberży Złoty Młyn w Kruszowie.
Dokładna lokalizacja https://www.google.pl/maps/place/Ober%C5%BCa+Z%C5%82oty+M%C5%82yn+Krusz%C3%B3w/@51.5810972,19.5671386,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x471a2f9cfdf5cb03:0x15cf07bdc89df627!8m2!3d51.5810972!4d19.5693273 
Zapraszamy. Do zobaczenia
    Siemka. Robimy spot woj. Łódzkiego dziś tj. 15.05 na parkingu oberży Złoty Młyn w Kruszowie.
    Dokładna lokalizacja https://www.google.pl/maps/place/Ober%C5%BCa+Z%C5%82oty+M%C5%82yn+Krusz%C3%B3w/@51.5810972,19.5671386,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x471a2f9cfdf5cb03:0x15cf07bdc89df627!8m2!3d51.5810972!4d19.5693273
    Zapraszamy. Do zobaczenia
    W tym filmie drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
    profesjonalnego Auto Detailingowego PRANIA dywaników wykładzin samochodowych za pomocą EKSTRAKTORA i maszyny PAROWEJ.
    ---------------------------
    Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER
    ---------------------------
    Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
    ---------------------------
    Uwaga: Jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SZKOLENIE opiera się na omówieniu:

    1. JAKA CHEMIA DO PRANIA? od 00:52
    2. JAK DOBRAĆ CHEMIĘ od 01:19
    3. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PRANIE od 2:48
    4. JAKI SPRZĘT DO PRANIA od 04:51
    5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 13:24
    6. CZYSZCZENIE DYWANIKA GUMOWEGO od 23:04
    7. JAK WYSUSZYĆ ELEMENTY MATERIAŁOWE W AUCIE od 25:37

    -------------------------
    ETAPY PRANIA:

    I ETAP ODKURZANIE od 07:52
    II ETAP PRE-SPRAY od 15:21
    III ETAP EKSTRAKCJA od 19:03
    IV ETAP KONSERWACJA od 26:54

    EFEKT
    1. PRZED PRANIEM od 07:52
    2. PO PRANIU od 29:30
    3 maja 2016, 23:23 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 marca 2016, 16:22 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda 323 BG – Podczas 51 Rallye Monte-Calvaria - Automobilklub Polski.
    Podczas 51 Rallye Monte-Calvaria - Automobilklub Polski.