Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 72 takie materiały
    1987 Peugeot 405 Coupé Heuliez –
    2 grudnia 2012, 19:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    405 –
    25 października 2012, 8:04 przez Cynio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Peugeot RCZ – ciekawe czy sprawdzi się tak samo jak legendarne 206 i 405 t16
    Ciekawe czy sprawdzi się tak samo jak legendarne 206 i 405 t16
    24 sierpnia 2012, 22:26 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    405 Mi16, z serii jak wszyscy to i ja ;] – Peugeot 405 Mi16, 1991r,
młodszy ode mnie 3 miesiące :D

Silnik 1.9 16V DOHC 147 HP.

Zdjęcie zrobione na spocie Peugeot i przyjaciele na bielanach Wrocławskich, wrzesień 2010.

Jeździ do teraz :D
    Peugeot 405 Mi16, 1991r,
    młodszy ode mnie 3 miesiące :D

    Silnik 1.9 16V DOHC 147 HP.

    Zdjęcie zrobione na spocie Peugeot i przyjaciele na bielanach Wrocławskich, wrzesień 2010.

    Jeździ do teraz :D
    24 lipca 2012, 21:12 przez Reju (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Coś dla prawdziwych maniaków,
    nie żadne pierdziochy WRC czy inne...
    22 lipca 2012, 12:55 przez Reju (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polonez Caro – Prototyp Poloneza z 1990 z kanciastymi reflektorami od Peugeota 405.
    Prototyp Poloneza z 1990 z kanciastymi reflektorami od Peugeota 405.
    20 lipca 2012, 22:06 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Peugeot 405 T16 – Cudna machina
    Cudna machina
    Odszedł od nas Sergio Pininfarina – Sergio Pininfarina urodził się 8 września 1926 roku. Jego prawdziwym nazwiskiem było Farina, które zmienił w 1961 roku na Pininfarina, co zatwierdził w specjalnym dekrecie Giovanni Gronchi, ówczesny prezydent Republiki Włoskiej.

Sergio był absolwentem inżynierii mechanicznej Politechniki w Turynie. Swoją wielką karierę rozpoczął w zakładzie Carrozzeria Pinin Farina w roku 1950, należącej do jego ojca. W 1960 roku przejął po nim obowiązki i rozpoczął kierownictwo firmą. W 1996 roku został szefem spółki po śmierci ojca.

Był on współprojektantem takich aut jak: 

1953 Ferrari 250
1954 Lancia Aurelia B24
1955 Alfa Romeo Giulietta
1957 Lancia Flaminia
1959 Ferrari 250 GT SWB
1963 Chevrolet Corvette Rondine
1964 Ferrari 275 GTS
1965 MGB GT
1966 Alfa Romeo 1600 Spider "Duetto"
1966 Fiat 124 Sport Spider
1967 Ferrari Dino 206
1968 Ferrari Daytona
1969 Peugeot 504 Cabriolet
1971 Ferrari Berlinetta Boxer
1971 Fiat 130 Coupe
1975 Rolls-Royce Camargue
1978 Jaguar XJ-S
1978 Jaguar XJ Spider
1979 Lancia Beta Montecarlo Turbo
1980 Pininfarina Pininfarina 2000 Spider / Pininfarina Azzurra / Pininfarina 2000 Spider Tributo Ferrari
1983 Alfa Romeo 33
1983 Peugeot 205
1984 Ferrari Testarossa
1987 Cadillac Allanté
1987 Ferrari F40
1987 Alfa Romeo 164
1987 Peugeot 405
1989 Ferrari Mythos
1992 Alfa Romeo GTV/Spider
1993 Ferrari F50
1993 Peugeot 306
1994 Fiat Coupé
1997 Peugeot 406 Coupé
1997 Ford Focus
1999 Mitsubishi Pajero
1999 Ferrari 360
2000 Daewoo Tacuma
2000 Ferrari 550 Barchetta
2002 Daewoo Nubira
2002 Ferrari Enzo
2003 Maserati Quattroporte
2005 Maserati Birdcage 75th
2006 Volvo C70
2006 Ferrari P4/5 by Pininfarina
2007 Ferrari 599 GTB Fiorano
2009 Ferrari 458 Italia

Pochylmy czoła przed tym wybitnym człowekiem. Pininfarina zmarł 3 lipca 2012 roku.
    Sergio Pininfarina urodził się 8 września 1926 roku. Jego prawdziwym nazwiskiem było Farina, które zmienił w 1961 roku na Pininfarina, co zatwierdził w specjalnym dekrecie Giovanni Gronchi, ówczesny prezydent Republiki Włoskiej.

    Sergio był absolwentem inżynierii mechanicznej Politechniki w Turynie. Swoją wielką karierę rozpoczął w zakładzie Carrozzeria Pinin Farina w roku 1950, należącej do jego ojca. W 1960 roku przejął po nim obowiązki i rozpoczął kierownictwo firmą. W 1996 roku został szefem spółki po śmierci ojca.

    Był on współprojektantem takich aut jak:

    1953 Ferrari 250
    1954 Lancia Aurelia B24
    1955 Alfa Romeo Giulietta
    1957 Lancia Flaminia
    1959 Ferrari 250 GT SWB
    1963 Chevrolet Corvette Rondine
    1964 Ferrari 275 GTS
    1965 MGB GT
    1966 Alfa Romeo 1600 Spider "Duetto"
    1966 Fiat 124 Sport Spider
    1967 Ferrari Dino 206
    1968 Ferrari Daytona
    1969 Peugeot 504 Cabriolet
    1971 Ferrari Berlinetta Boxer
    1971 Fiat 130 Coupe
    1975 Rolls-Royce Camargue
    1978 Jaguar XJ-S
    1978 Jaguar XJ Spider
    1979 Lancia Beta Montecarlo Turbo
    1980 Pininfarina Pininfarina 2000 Spider / Pininfarina Azzurra / Pininfarina 2000 Spider Tributo Ferrari
    1983 Alfa Romeo 33
    1983 Peugeot 205
    1984 Ferrari Testarossa
    1987 Cadillac Allanté
    1987 Ferrari F40
    1987 Alfa Romeo 164
    1987 Peugeot 405
    1989 Ferrari Mythos
    1992 Alfa Romeo GTV/Spider
    1993 Ferrari F50
    1993 Peugeot 306
    1994 Fiat Coupé
    1997 Peugeot 406 Coupé
    1997 Ford Focus
    1999 Mitsubishi Pajero
    1999 Ferrari 360
    2000 Daewoo Tacuma
    2000 Ferrari 550 Barchetta
    2002 Daewoo Nubira
    2002 Ferrari Enzo
    2003 Maserati Quattroporte
    2005 Maserati Birdcage 75th
    2006 Volvo C70
    2006 Ferrari P4/5 by Pininfarina
    2007 Ferrari 599 GTB Fiorano
    2009 Ferrari 458 Italia

    Pochylmy czoła przed tym wybitnym człowekiem. Pininfarina zmarł 3 lipca 2012 roku.
    5 lipca 2012, 6:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mi16 LeMans – Peugeot 405 Mi16 LeMans,
1.9 16V DOOHC, 158KM w budzie nieco ponad tonę, piękne w oryginale...

Kawał francuskiej motoryzacji,
a wy się BMW podniecacie...

Trzeba widzę zrobić porządek ;]
    Peugeot 405 Mi16 LeMans,
    1.9 16V DOOHC, 158KM w budzie nieco ponad tonę, piękne w oryginale...

    Kawał francuskiej motoryzacji,
    a wy się BMW podniecacie...

    Trzeba widzę zrobić porządek ;]
    29 czerwca 2012, 0:55 przez ~Reju | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Leopard – Leopard – samochód sportowy produkowany w Mielcu przez firmę Leopard Automobile. Samochód został zaprojektowany w Polsce przez Zbysława Szwaja i Maksymiliana Szwaja, tu jest produkowany (wyjątek stanowi silnik pochodzący z Corvetty). Samochód produkowany jest ręcznie. Debiut miał miejsce w kwietniu 2005 roku w Paryżu. Leopard oparty jest na aluminiowej konstrukcji, dzięki temu jest lekki i ma świetne osiągi. Wiele rozwiązań jest analogicznych do konstrukcji bolidów F1. Leopard ma silnik V8 o mocy 405 KM i o momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min z 6 biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmuje 4 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.

Charakterystyka pojazdu:

    silnik: aluminiowy V8
    poj. 5967 ccm
    max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
    moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
    masa auta: 1150 kg
    v-max. 250 km/h
    przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
    skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
    nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
    ładowność pojazdu: 300kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80l
    cena: ok. 140 tys. euro

Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
    Leopard – samochód sportowy produkowany w Mielcu przez firmę Leopard Automobile. Samochód został zaprojektowany w Polsce przez Zbysława Szwaja i Maksymiliana Szwaja, tu jest produkowany (wyjątek stanowi silnik pochodzący z Corvetty). Samochód produkowany jest ręcznie. Debiut miał miejsce w kwietniu 2005 roku w Paryżu. Leopard oparty jest na aluminiowej konstrukcji, dzięki temu jest lekki i ma świetne osiągi. Wiele rozwiązań jest analogicznych do konstrukcji bolidów F1. Leopard ma silnik V8 o mocy 405 KM i o momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min z 6 biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmuje 4 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.

    Charakterystyka pojazdu:

    silnik: aluminiowy V8
    poj. 5967 ccm
    max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
    moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
    masa auta: 1150 kg
    v-max. 250 km/h
    przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
    skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
    nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
    ładowność pojazdu: 300kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80l
    cena: ok. 140 tys. euro

    Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
    9 maja 2012, 9:31 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)