Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Pamiętacie go? – Kazik z filmu "39 i pół"
    Kazik z filmu "39 i pół"
    5 marca 2014, 14:41 przez Krafcik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW E 39 – Moje e 39 jeszcze szalu nie robi ale jak będą 19 na lato i ringi będzie lepiej. Miłość do BMW
    Moje e 39 jeszcze szalu nie robi ale jak będą 19 na lato i ringi będzie lepiej. Miłość do BMW
    5 lutego 2014, 16:00 przez ~andrzej3392 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    BMW e 39 – Cudne!
    Cudne!
    16 stycznia 2014, 20:10 przez jsiulokkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    E-39 Ac Schnitzer –
    25 października 2013, 1:56 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E 39 – Gleba uchwycona pod Castoramą w Kielcach
    Gleba uchwycona pod Castoramą w Kielcach
    19 października 2013, 13:00 przez grubymichal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne foto

    E 39 –
    9 października 2013, 21:08 przez sebaaRZW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rekord o którym mało kto wie – 30 lat temu Mercedes 190 E 2.3-16 ustanowił rekord świata. Dystans 50 tys. kilometrów pokonał w nieco ponad 201 godzin. Właściwie to trzy Mercedesy 190 E 2.3-16 ustanowiły trzy światowe rekordy szybkości przejazdu: na dystansie 25 tys. km, 25 tys. mil oraz 50 tys. km. Najdłuższą próbę ciągłej jazdy (postoje wyłącznie na tankowanie i krótki pit stop) pokonano w czasie 201 godzin 39 minut i 43 sekund (8 dób i 15 godzin). Testy rozpoczęto 11 sierpnia 1983 r. na torze wyścigowym Nardo we Włoszech. Co ciekawe, Mercedesy 190 E 2.3-16, które pokonały morderczy dystans, nie miały wspomagania oraz wentylatora chłodnicy - nie były potrzebne ta torze. W zamian założono na grill swego rodzaju żaluzję, którą mógł operować kierowca w miarę potrzeb. Auta rozwijały prędkość do 250 km/h. Obroty silnika osiągały prawie 6 tys obr/min, a spalanie wyniosło 22 l/100 km, nie tak źle. Ustanowienie światowego rekordu przez Mercedesa było doskonałych chwytem marketingowym. Niedługo później (wrzesień 1983 r.) odbyła się oficjalna premiera modelu 190 E 2.3-16 na salonie samochodowych we Frankfurcie. Samochód kosztował 52 200 niemieckich marek i był produkowany przez 5 lat. Dziś to klasyk. Nie wspominając o tak egzotycznych wersjach jak Senna czy EVO.
    30 lat temu Mercedes 190 E 2.3-16 ustanowił rekord świata. Dystans 50 tys. kilometrów pokonał w nieco ponad 201 godzin. Właściwie to trzy Mercedesy 190 E 2.3-16 ustanowiły trzy światowe rekordy szybkości przejazdu: na dystansie 25 tys. km, 25 tys. mil oraz 50 tys. km. Najdłuższą próbę ciągłej jazdy (postoje wyłącznie na tankowanie i krótki pit stop) pokonano w czasie 201 godzin 39 minut i 43 sekund (8 dób i 15 godzin). Testy rozpoczęto 11 sierpnia 1983 r. na torze wyścigowym Nardo we Włoszech. Co ciekawe, Mercedesy 190 E 2.3-16, które pokonały morderczy dystans, nie miały wspomagania oraz wentylatora chłodnicy - nie były potrzebne ta torze. W zamian założono na grill swego rodzaju żaluzję, którą mógł operować kierowca w miarę potrzeb. Auta rozwijały prędkość do 250 km/h. Obroty silnika osiągały prawie 6 tys obr/min, a spalanie wyniosło 22 l/100 km, nie tak źle. Ustanowienie światowego rekordu przez Mercedesa było doskonałych chwytem marketingowym. Niedługo później (wrzesień 1983 r.) odbyła się oficjalna premiera modelu 190 E 2.3-16 na salonie samochodowych we Frankfurcie. Samochód kosztował 52 200 niemieckich marek i był produkowany przez 5 lat. Dziś to klasyk. Nie wspominając o tak egzotycznych wersjach jak Senna czy EVO.
    22 sierpnia 2013, 20:56 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW E 39 – Już na nie odkładam hajs
    Już na nie odkładam hajs
    14 lipca 2013, 23:34 przez Matey17a (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E 39 – Uchwycone w Łowiczu.
    Uchwycone w Łowiczu.
    16 czerwca 2013, 8:55 przez Matey17a (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Audi Quattro Treser Roadster 1985 – Audi Quattro Treser Roadster to niezły rodzynek. Zbudowana na podstawie modelu Quattro przeróbka z hydraulicznie rozkładanym dachem powstała w zaledwie 39 egzemplarzach. Ciekawostką jest fakt, że autor tej modyfikacji, Walter Treser, miał duży udział również w projektowaniu oryginalnego Quattro. W ogłoszeniu auto z silnikiem wzmocnionym do 250 KM, z niskim przebiegiem, uzupełnione o kolejny szczególny dodatek – poszerzenia Kerscher Tuning. Dziś uroda tego samochodu może być dyskusyjna, jednak spełniał on wszystkie warunki bogatych yuppies z lat 80-tych: był ostentacyjnie ordynarny, mocny i drogi.
    Audi Quattro Treser Roadster to niezły rodzynek. Zbudowana na podstawie modelu Quattro przeróbka z hydraulicznie rozkładanym dachem powstała w zaledwie 39 egzemplarzach. Ciekawostką jest fakt, że autor tej modyfikacji, Walter Treser, miał duży udział również w projektowaniu oryginalnego Quattro. W ogłoszeniu auto z silnikiem wzmocnionym do 250 KM, z niskim przebiegiem, uzupełnione o kolejny szczególny dodatek – poszerzenia Kerscher Tuning. Dziś uroda tego samochodu może być dyskusyjna, jednak spełniał on wszystkie warunki bogatych yuppies z lat 80-tych: był ostentacyjnie ordynarny, mocny i drogi.
    8 czerwca 2013, 18:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)