Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    AUDI RS4 MTM – Audi znajomego, oryginalnie przeprowadzony fabrycznie tuning MTM. Samochód ma 550hp, sprowadzony z Niemiec. Przebieg 39 tyś km!
    Audi znajomego, oryginalnie przeprowadzony fabrycznie tuning MTM. Samochód ma 550hp, sprowadzony z Niemiec. Przebieg 39 tyś km!
    6 lutego 2016, 17:08 przez ~jamesgtvtb | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    25 grudnia 2015, 22:17 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Akcja od 1:39
    4 marca 2015, 13:43 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prawdziwy tuning – Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

    Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 30.01.2015 do 06.02.2015. Ku przestrodze.
    12 lutego 2015, 23:45 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dla niecierpliwych 01:39
    2 listopada 2014, 18:37 przez Czarn0Bialy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Od administracji:

    Uwaga - materiał jest wstrząsający. Jeśli nie masz mocnych nerwów - proszę nie oglądaj!

    Waham się, czy dać to na główną - za dnia postanowimy w większym gronie co z tym materiałem zrobić...

    I jeszcze opis wypadku do którego dobrnąłem

    21 września 2014 o godzinie 14:30 czasu lokalnego na 67 kilometrze drogi do Elaburga-Perm kierujący samochodem ciężarowym marki DAF najechał na tył auta osobowego marki VAZ 2107. W wyniku wypadku samochody zjechały na sąsiedni pas ruchu, ciężarówka uderzyła bokiem w inny pojazd jadący z naprzeciwka, a VAZ 2107 został uderzony czołowo przez prawidłowo jadący samochód marki Dacia Sandero (w Rosji pod marką Renault Sandero) W tył Renault uderzyły jeszcze dwa kolejne pojazdy. Na skutek uderzenia VAZ stanął w płomieniach. 39 letni kierowca samochodu VAZ został zakleszczony w samochodzie i zginął w płomieniach. 48 letni kierowca samochodu DAF, 44 letni kierujący samochodem Renault Sandero i 10 letnia pasażerka Renault (córka 44 latka) wyszli z wypadku z lekkimi obrażeniami. Oprócz wyżej wymienionych pojazdów w wypadku brały udział dwa inne pojazdy (które wpadły w tył Renault), jednak ich kierowcom i pasażerom nic się nie stało (oni na filmie próbują gasić pożar). Kierowcy DAF będą postawione zarzuty z paragrafu 3 artykułu 264 rosyjskiego Kodeksu Karnego (spowodowanie katastrofy lądowej ze skutkiem śmiertelnym).

    Video - Michaił Kapustin
    22 września 2014, 19:20 przez ~Swk09 | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Mercury Cougar – Spot #39 - 06.09.2014

Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem. 

Ciekawostka: 
Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
    Spot #39 - 06.09.2014

    Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
    Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem.

    Ciekawostka:
    Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
    17 września 2014, 21:06 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Ferrari 250 GTO 1962 – Ferrari 250 GTO 1962 - Jedno z 39 sztuk wyprodukowanych w Maranello. Wczoraj zostało sprzedane za US$ 38,115,000 co daje nam niebagatelną sumę 119,133,244 PLN!
    Ferrari 250 GTO 1962 - Jedno z 39 sztuk wyprodukowanych w Maranello. Wczoraj zostało sprzedane za US$ 38,115,000 co daje nam niebagatelną sumę 119,133,244 PLN!
    15 sierpnia 2014, 14:36 przez bezel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    bonhams