Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    BMW E30 333i – To nie jest fotomontaż! E30 333i to model z silnikiem 3,2 l o mocy ok. 200 KM, przeznaczony tylko na rynek południowoafrykański. W chwili obecnej jest absolutnym rarytasem, ponieważ o ile E30 powstało w łącznej ilości około 2,34 mln sztuk (1982 - 1991), to wersja 333i w liczbie zaledwie niecałych 200 egzemplarzy. Warto dodać, że najczęściej wybieraną wersją E30 była najsłabsza 316/316i (468 000 sztuk), na drugim miejscu uplasował się 320i (380 000 szt.).
    To nie jest fotomontaż! E30 333i to model z silnikiem 3,2 l o mocy ok. 200 KM, przeznaczony tylko na rynek południowoafrykański. W chwili obecnej jest absolutnym rarytasem, ponieważ o ile E30 powstało w łącznej ilości około 2,34 mln sztuk (1982 - 1991), to wersja 333i w liczbie zaledwie niecałych 200 egzemplarzy. Warto dodać, że najczęściej wybieraną wersją E30 była najsłabsza 316/316i (468 000 sztuk), na drugim miejscu uplasował się 320i (380 000 szt.).
    24 grudnia 2013, 19:50 przez Kiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW M3 GTR – 380 koni edycja limitowana BMW
    380 koni edycja limitowana BMW
    14 grudnia 2013, 7:10 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z talentem trzeba się po prostu urodzić – Nissan 380 SX .Piękny rysunek
    Nissan 380 SX .Piękny rysunek
    17 listopada 2013, 16:20 przez MarioBros (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Charger z silnikiem 440 – Jest to największy silnik koncernu chrysler w tamtych latach. 440 cale sześcienne, czyli nasze 7,2 litra. Około 380 koni i spalanie średnie rzędu 30 litrów/100 km. W mieście ponad 40 litrów, na trasie koło 20 litrów. Taka tam maszynka do drenażu portfela.
    Jest to największy silnik koncernu chrysler w tamtych latach. 440 cale sześcienne, czyli nasze 7,2 litra. Około 380 koni i spalanie średnie rzędu 30 litrów/100 km. W mieście ponad 40 litrów, na trasie koło 20 litrów. Taka tam maszynka do drenażu portfela.
    24 września 2013, 23:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Golf GTD? – Jak nowinki to nowinki
 Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

„Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    Jak nowinki to nowinki
    Volkswagen Golf z silnikiem Diesla to samochód wręcz legendarny. Połączenie popularnego hatchbacka z oszczędną jednostką w oczach wielu jest rozwiązaniem idealnym. Niestety takie auta mają jedną wadę, jazda nimi jest równie ekscytująca co przyglądanie się schnącej farbie. Jednak w tej grupie jest jeden wyjątek - model oznaczony GTD, czyli diesel na sportowo.

    Volkswagen Golf VII 2.0 TDI Highline: dla fanów gatunku
    Wyścigowe emocje w Volkswagenach: GTI oraz R na Torze Poznań

    „Gran Turismo Diesel” to samochód specyficzny, który praktycznie nie ma konkurencji (przynajmniej do czasu premiery Skody Octavii RS, która dostępna będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej z tym samym napędem co GTD). Hot-hatch z silnikiem Diesla został stworzony do długich podróży zapewniając niezłe osiągi. Jako brat modelu GTI jest do bardzo podobny, ale trudno nazwać GTD jego konkurencją.

    To co najważniejsze w GTD, to jego silnik. 2-litrowy diesel dostarcza 184 KM i aż 380 Nm. Dzięki niemu nietypowy Golf zapewnia całkiem dobre osiągi. Rozpędzenie samochodu do 100 km/h zajmuje 7,5 s, a maksymalna prędkość wynosi 230 km/h (228 km/h w wersji ze skrzynią DSG). Wysoki moment obrotowy pozwala też na skuteczne wyprzedzanie - rozpędzenie Golfa od 80 do 120 km/h zajmuje 6 sekund. Takie parametry czynią z GTD stosunkowo szybkie auto, które sprawdzi się podczas codziennego użytkowania. Volkswagen postarał się też, aby było oszczędnie. Według producenta model GTD zużywa średnio 4,2 l/100 km (4,5 l/100 km z DSG). W praktyce, choć bardziej oszczędny, to przy dynamicznej jeździe nie jest już tak oszczędny.
    26 sierpnia 2013, 15:52 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Shelby Cobra Daytona – Rodzaj silnika: V8
Typ silnika: HEMI
Pojemność: 4736 cm³
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 OHV
Moc: 380 KM
Moment obrotowy: 530 Nm

Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
Prędkość maksymalna: 305 km/h

Jak na taką moc ma naprawdę imponujące osiągi.
    Rodzaj silnika: V8
    Typ silnika: HEMI
    Pojemność: 4736 cm³
    Liczba zaworów: 16
    Liczba zaworów na cylinder: 2 OHV
    Moc: 380 KM
    Moment obrotowy: 530 Nm

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,1 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h

    Jak na taką moc ma naprawdę imponujące osiągi.
    20 sierpnia 2013, 21:34 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mazda 6 MPS – 260 km  380 nm  4x4
    260 km 380 nm 4x4
    1 maja 2013, 23:03 przez jacekjar77 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Katarzyna Maria Jarmoła

    Mazda 6  MPS – 260 km 380 nm 4x4
    260 km 380 nm 4x4
    1 maja 2013, 23:08 przez jacekjar77 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Katarzyna Maria Jarmoła

    Mazda 6 MPS – Niby tylko mazda, ale robotę robi. 
Produkowana była w latach 2006-2007. Zamontowano w niej, turbosprężarkę, do 2.3 litrowego silnika. Osiąga on moc 260km, na rynek europejski, oraz 270-278 na rynek amerykański, a dlaczego taka różnica? otóz wynika ona, z norm emisji spalin. Jej max moment obrotowy, wynosi 380 Nm, przy 3000obr/min. Według producenta, jej maksymalna prędkość wynosi 240km/h, a przyśpieszenie od 0-100 około 6.6s , jednak opinie kierowców i dziennikarzy, może tę prędkość osiągnąć nieco poniżej 6s
Co najważniejsze, Mazda posiada napęd 4x4. Dołączana oś tylna poprzez aktywne sprzęgło cierne wielotarczowe.
    Niby tylko mazda, ale robotę robi.
    Produkowana była w latach 2006-2007. Zamontowano w niej, turbosprężarkę, do 2.3 litrowego silnika. Osiąga on moc 260km, na rynek europejski, oraz 270-278 na rynek amerykański, a dlaczego taka różnica? otóz wynika ona, z norm emisji spalin. Jej max moment obrotowy, wynosi 380 Nm, przy 3000obr/min. Według producenta, jej maksymalna prędkość wynosi 240km/h, a przyśpieszenie od 0-100 około 6.6s , jednak opinie kierowców i dziennikarzy, może tę prędkość osiągnąć nieco poniżej 6s
    Co najważniejsze, Mazda posiada napęd 4x4. Dołączana oś tylna poprzez aktywne sprzęgło cierne wielotarczowe.
    26 kwietnia 2013, 7:04 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Piękna – Scania 113 380
    Scania 113 380
    12 kwietnia 2013, 20:43 przez johnny_blue (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)