Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Mercedes 380 SEC – Miał delikatne problemy z odpaleniem, ale dźwięk V8 był idealny.
    Miał delikatne problemy z odpaleniem, ale dźwięk V8 był idealny.
    Ferrari 355 Challenge z 6. Wyścigu na Przełęcz pod Ostrą – Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
Stopień sprężania: 11,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

    Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

    V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
    Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
    Stopień sprężania: 11,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    15 czerwca 2014, 15:38 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    VW Golf – silnik 1.6pn z LPG. 1990r. 380 000 przebiegu. W planach jeszcze zderzaki w kolor. Co o nim myślicie?
    Silnik 1.6pn z LPG. 1990r. 380 000 przebiegu. W planach jeszcze zderzaki w kolor. Co o nim myślicie?
    12 czerwca 2014, 8:09 przez krzyhco (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    2.7 Bi-turbo – 380 KM w avancie.
    380 KM w avancie.
    3 czerwca 2014, 22:28 przez dominnpfkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    380 SL – Znaleziony na Giełdzie Klasyków. Jakby ktoś był zainteresowany to 45 kawałków.
    Znaleziony na Giełdzie Klasyków. Jakby ktoś był zainteresowany to 45 kawałków.
    Golf GTI Wolfsburg Edition – ma 380 KM i wbudowaną konsolę Playstation – Pod maską Golfa GTI Wolfsburg Edition znalazł się 2-litrowy silnik TSI z modelu Golf R2. Jednostka generuje teraz aż 380 KM i współpracuje z automatyczną skrzynią DSG. Moc przekazywana jest na przednią. Parametry samochodu nie zostały do końca ujawnione, ale warto dodać że 300-konny Golf R przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Konstruktorzy wyposażyli samochód także w nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej umożliwiający… regulację głośności pracy silnika.

Istotnym punktem programu jest system audio. Ten składa się z 11 głośników o łącznej mocy 2170 W. Wzmacniacz znalazł się w bagażniku i został efektownie podświetlony LED-ami. Nie zabrakło też konsoli Palystation podłączonej do 24-calowego telewizora LCD.
    Pod maską Golfa GTI Wolfsburg Edition znalazł się 2-litrowy silnik TSI z modelu Golf R2. Jednostka generuje teraz aż 380 KM i współpracuje z automatyczną skrzynią DSG. Moc przekazywana jest na przednią. Parametry samochodu nie zostały do końca ujawnione, ale warto dodać że 300-konny Golf R przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,9 sekundy. Konstruktorzy wyposażyli samochód także w nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej umożliwiający… regulację głośności pracy silnika.

    Istotnym punktem programu jest system audio. Ten składa się z 11 głośników o łącznej mocy 2170 W. Wzmacniacz znalazł się w bagażniku i został efektownie podświetlony LED-ami. Nie zabrakło też konsoli Palystation podłączonej do 24-calowego telewizora LCD.
    Citroën BX 4TC – Niewiele osób wie, że Citroen miał swoje auto stworzone z myślą o startach w Grupie B. BX 4TC miał konkurować z Audi, Lancią i Peugeotem. Niestety, model ten nie mógł się wykazać, gdyż Grupa B została zlikwidowana. Citroen miał silnik o mocy 380 KM, a masa samochodu wynosiła zaledwie 980 kg.

 Ciekawostką, jest fakt zastosowania specjalności Citroena – zawieszenia hydropneumatycznego.
Było ono niestety źródłem problemów, które uniemożliwiły osiągniecie pojazdowi jakichkolwiek sukcesów rajdowych. Pojazdy wystartowały w 15 rajdach z czego z 13 musiały się wycofać.
Pomimo wieloletniego doświadczenia w konstruowaniu w.w. zawieszeń, nie wytrzymywały one extremalnego traktowania na trasach rajdowych i samochody bezradnie opadały na drogę.
    Niewiele osób wie, że Citroen miał swoje auto stworzone z myślą o startach w Grupie B. BX 4TC miał konkurować z Audi, Lancią i Peugeotem. Niestety, model ten nie mógł się wykazać, gdyż Grupa B została zlikwidowana. Citroen miał silnik o mocy 380 KM, a masa samochodu wynosiła zaledwie 980 kg.

    Ciekawostką, jest fakt zastosowania specjalności Citroena – zawieszenia hydropneumatycznego.
    Było ono niestety źródłem problemów, które uniemożliwiły osiągniecie pojazdowi jakichkolwiek sukcesów rajdowych. Pojazdy wystartowały w 15 rajdach z czego z 13 musiały się wycofać.
    Pomimo wieloletniego doświadczenia w konstruowaniu w.w. zawieszeń, nie wytrzymywały one extremalnego traktowania na trasach rajdowych i samochody bezradnie opadały na drogę.
    15 maja 2014, 13:38 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda 6 MPS – Piękna i mało spotykana wersja, sprzedawana w latach 2005-2008. Napęd na cztery koła, silnik 2.3 turbo, 260 KM (w Europie) oraz 380 Nm.
    Piękna i mało spotykana wersja, sprzedawana w latach 2005-2008. Napęd na cztery koła, silnik 2.3 turbo, 260 KM (w Europie) oraz 380 Nm.
    BMW Nazca C2 – Wyprodukowano jedynie 3 egzemplarze.
Moc        380 KM
V-Max      327km/h
100 km/h   3,7
    Wyprodukowano jedynie 3 egzemplarze.
    Moc 380 KM
    V-Max 327km/h
    100 km/h 3,7
    25 kwietnia 2014, 17:03 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)