Szukaj
Znalazłem 169 takich materiałów
Sergio był absolwentem inżynierii mechanicznej Politechniki w Turynie. Swoją wielką karierę rozpoczął w zakładzie Carrozzeria Pinin Farina w roku 1950, należącej do jego ojca. W 1960 roku przejął po nim obowiązki i rozpoczął kierownictwo firmą. W 1996 roku został szefem spółki po śmierci ojca.
Był on współprojektantem takich aut jak:
1953 Ferrari 250
1954 Lancia Aurelia B24
1955 Alfa Romeo Giulietta
1957 Lancia Flaminia
1959 Ferrari 250 GT SWB
1963 Chevrolet Corvette Rondine
1964 Ferrari 275 GTS
1965 MGB GT
1966 Alfa Romeo 1600 Spider "Duetto"
1966 Fiat 124 Sport Spider
1967 Ferrari Dino 206
1968 Ferrari Daytona
1969 Peugeot 504 Cabriolet
1971 Ferrari Berlinetta Boxer
1971 Fiat 130 Coupe
1975 Rolls-Royce Camargue
1978 Jaguar XJ-S
1978 Jaguar XJ Spider
1979 Lancia Beta Montecarlo Turbo
1980 Pininfarina Pininfarina 2000 Spider / Pininfarina Azzurra / Pininfarina 2000 Spider Tributo Ferrari
1983 Alfa Romeo 33
1983 Peugeot 205
1984 Ferrari Testarossa
1987 Cadillac Allanté
1987 Ferrari F40
1987 Alfa Romeo 164
1987 Peugeot 405
1989 Ferrari Mythos
1992 Alfa Romeo GTV/Spider
1993 Ferrari F50
1993 Peugeot 306
1994 Fiat Coupé
1997 Peugeot 406 Coupé
1997 Ford Focus
1999 Mitsubishi Pajero
1999 Ferrari 360
2000 Daewoo Tacuma
2000 Ferrari 550 Barchetta
2002 Daewoo Nubira
2002 Ferrari Enzo
2003 Maserati Quattroporte
2005 Maserati Birdcage 75th
2006 Volvo C70
2006 Ferrari P4/5 by Pininfarina
2007 Ferrari 599 GTB Fiorano
2009 Ferrari 458 Italia
Pochylmy czoła przed tym wybitnym człowekiem. Pininfarina zmarł 3 lipca 2012 roku.
Silnik 2.0 V8 (!)
Moc 233 lub w wersji odblokowanej 270KM
5.5s do setki
Moc maksymalna przy 8800 rpm, moment maks. przy 7000, odcięcie przy 10 000 rpm.
Auto sprzed 45 lat.
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
Pojemność: 599 cm3
Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.
Układ smarowania
Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG
Układ chłodzenia
Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
Zbiornik rezerwowy: 0,31 l
Układ paliwowy
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Instalacja elektryczna
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V
Układ napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia: 16 zębów
Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
Długość łańcucha: 108 ogniw
Luz łańcucha: 25 - 35 mm
Rama
Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Podwozie
Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Prześwit: 135 mm
Kąt wyprzedzenia: 24°
Wyprzedzenie: 96 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg
Zawieszenie
Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Hamulce
Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Opony
Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
W Unii Europejskiej jesteśmy już długo, przez ten czas zdążyliśmy dostosować się do cen i podatków na poziomie zachodnim. Niestety zapomnieliśmy o naszych zarobkach, które nadal są na poziomie wschodnim. Właśnie dysproporcja w możliwości zakupu paliwa zmusiła nas do protestu. Obecnie przeciętny Polak za godzinę pracy może zakupić trochę ponad 2 litry benzyny podczas, gdy inni członkowie UE mogą zakupić nawet 10 razy tyle.
Blokada dróg ma pokazać, że jeżeli Rząd nic nie zrobi z cenami paliw lub naszymi zarobkami to zablokujemy drogi, granice, lotniska i stadiony podczas Euro 2012. Działamy dla wszystkich, nie tylko kierowców, lecz także ludzi kupujących chleb. Cena chleba również zależna jest od transportu, czyli od ceny paliwa.
Czy blokada dróg na EURO2012 jest ciągle aktualnym tematem?
Tak, poinformowałem o tym Premiera Donalda Tuska w liście który do niego wysłałem. Myślę, że Premier nie potraktował nas poważnie, dlatego już 24 marca będziemy powtarzali protest. Podczas EURO 2012, zablokujemy nie tylko drogi, ale i przejścia graniczne, lotniska i stadiony.
Rząd nigdy nie był wieczny. Dlatego skompromitujemy go na arenie międzynarodowej. Jeżeli Rząd nie chce działać dla ludzi, którzy przecież podczas wyborów oddali na nich swoje głosy to ludzie nie będą ich popierać i doprowadzimy do ich usunięcia.
A poniżej szczegóły - będziemy uzupełniać na bieżąco. Ta informacja będzie do czasu protestu na stronie głównej naszego portalu. Zachęcamy do wzięcia udziału w proteście!
Po proteście 28 stycznia i apelu do Premiera nie było odzewu. Ogranizujemy kolejny protest, który jest ostrzeżeniem, że nie żartujemy. Ponownie zablokujemy wszystkie drogi w kraju poruszając się prędkością maksymalnie 40 km/h. Jest to ostateczne ostrzeżenie przed zablokowaniem EURO 2012.
W ostatnim proteście udział wzięło 109 miast i ponad 10 000 kierowców. Pokażmy, że teraz będzie nas więcej.
Lista miast biorących udział w Proteście:
Brzeg:
Zbiórka: 24.03.12 godz. 12:00 - Obwodnica – Parking zajazdu Rybiorz
Trasa Przejazdu: Blokowanie Autostrady A4 na trasie Brzeg – Wrocław i powrót tą samą drogą. Prędkość przejazdu 40 km/h
Organizator: Jasiński Łukasz Tel: 886-33-07-33 yasiu@twojepaliwo.pl
Białystok:
Zbiórka: 24.03.2012 godz. 11:30 Giełda samochodowa- Krywlany
Trasa przejazdu: Giełda samochodowa Krywlany- Adama Mickiewicza- Czesława Miłosza- Jana Klemensa Branickiego- Nowowarszawska- Księdza Stanisława Suchowolca- Zabłudowska- Zwierki- Zabłudów (zawracamy na rondzie przy ul. Adama Mickiewicza w Zabłudowie).
BOLESŁAWIEC:
Zbiórka: 24.03.12, godz. 12:00, parking TESCO
Trasa przejazdu: Bolesławiec (parking Tesco) -> obwodnica -> Łąka -> A4 (w kierunku Wrocławia) -> aż do zjazdu koło KFC w Szczytnicy -> blokada stacji ORLEN (tankujemy za 1 zł) -> a następnie będziemy zawracać -> A4 -> Łąka -> Bolesławiec.
Bolesławiecki Serwis Informacyjny:
Kontakt: Radosław Majchrzyk tel. 784-373-862
Gliwice:
Miejsce i godzina zbiórki : 24.03 godz 12:00 Parking AUCHAN Gliwice ul. Rybnicka
Trasa przejazdu :Gliwice-Katowice-Gliwice (A4)
kontakt : Maria Czajkowska-Tarała tel. 889-554-539 Sebastian Piontek tel 787-817-071
Inowrocław:
godz 12 , Parking nieczynnego marketu Albert ul.Solna 20 ( vis a vis Stacji BP)
Trasa Przejazdu: Solna,Poznańska ,St Staszica, Dworcowa ,Szosa Bydgoska, Dworcowa,Kopernika, Rosevelta,al.Niepodległości, Miechowicka, Poznańska,Górnicza,Szymborska, Andrzeja do Stacji PKN Orlen. Wariant dłuższy ( zgoda i chęci uczestników) od ul.Miechowickiej ulicami Niepodległości, Staropoznańską,Fabryczna ,Poznańska-Mątwy, Poznańska do ul.Górniczej i dalej jak w podstawowej
kontakt: Leszek Urbaniak nr tel 603-047-547, kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl, GG 7395120
Wydarzenie na facebooku
Poznań:
Zbiórka: godz 11:30 stacja paliw Orlen na ul. Zgoda przy dworcu autobusowym na Poznańskim Górczynie (po prawej stronie przed wiaduktem na Komorniki)
Trasa przejazdu: Start ORLEN Zgoda, Głogowska do zjazdu na nie płatny odcinek A2 w kierunku Kórnika , Dolna Wilda , Piastwska , Droga Dębińska , Królowej Jadwigi, Estakada Katowicka do zjazdu na A2, tam zawracamy na estakadę Katowicką, kończymy na parkingu na Franowie
kontakt: ADAM TYRANOWSKI TEL 514 132 264 wielkopolskie@twojepaliwo.pl
Rzeszów:
Zbiórka o godzinie 11:30 na parkingu pomiedzy auchan a Leroy Merlin ( przy trasie E4 Rzeszów Łancut)
Auchan-> łancut -> rzeszów ( po drodze "tankowanie" na orlenie) -zawracamy na rondzie pobitno i kierujemy sie w strone parkingu auchan.
Kontakt: Paweł Wilk tel: 507-130-290 podkarpackie@twojepaliwo.pl
SOSNOWIEC/JAWORZNO:
Miejsce i godzina zbiórki Orląt Lwowskich 138, SOSNOWIEC,GODZ 11.30 :)
Trasa przejazdu : S1, a następnie A4 jezdzac w kolo do zjazdu na Załęże i
spowrotem do zjazdu na mysłowice
Kontakt : ANGELIKA DYBKA ( WOJEWÓDZKI + LOKALNY) 515-793-566 ; LOKALNY Michał Kaczor 696457369
Tarnów:
Zbiórka: 24.03 Stacja GROSAR, Al.Jana Pawła II godzina 12:00
Przejazd Al. Jana Pawła II, ul.Lwowską obok szpitala Św. Łukasza, wjazd na drogę A4 w kierunku Krakowa, zjazd na ul. Krakowską, koniec na Bp na ul. Pułaskiego, blokujemy wszystkie stacje po drodze, tankujemy za najniższe kwoty.
Kontakt: Aneta Lawrenc 608 270 851 malopolskie@twojepaliwo.pl
Włocławek:
godz 12, Parking przed Halą Mistrzów al. Fryderyka Chopina
Trasa Przejazdu: Trasa w realizacji
kontakt: Kuba Zieliński nr tel 791-875-505, zielok_88@tlen.pl , GG 50370707
Chcesz zgłosić się do organizacji? Napisz do naszych koordynatorów:
Spis koordynatorów wojewódzkich:
Dolnośląskie:
Kujawsko-Pomorskie
Leszek Urbaniak
tel: 603047547
kujawskopomorskie@twojepaliwo.pl
Lubelskie
Kamil Włodarczyk
lubelskie@twojepaliwo.pl
Lubuskie
Łukasz Kuczenko
tel: 697-624-862
lubuskie@twojepaliwo.pl
Łódzkie
Piotr Kabza
lodzkie@twojepaliwo.pl
Małopolskie
Aneta Lawrenc
malopolskie@twojepaliwo.pl
Mazowieckie
Opolskie
Jasiński Łukasz
tel: 886-33-07-33
opolskie@twojepaliwo.pl
Podkarpackie
Paweł Wilk
tel: 507-130-290
podkarpackie@twojepaliwo.pl
Podlaskie
Petelski Rafał
tel: 513 582 414
podlaskie@twojepaliwo.pl
Pomorskie
Kasia Sawczuk
tel: 516440302
pomorskie@twojepaliwo.pl
Śląskie
Angelika Dybka
tel: 515793566
slaskie@twojepaliwo.pl
Warmińsko-Mazurskie
Wielkopolskie
Adam Tyranowski
TEL. 514-132-264
wielkopolskie@twojepaliwo.pl
Zachodnio-Pomorskie
Piotr Dołżonek
zachodniopomorskie@twojepaliwo.pl
Prosimy zgłaszać miasta i organizatorów oraz formę protestu i godziny spotkania bezpośrednio do Łukasza lub osób zajmujących się danymi województwami - kontakt podany w linku poniżej:
http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076
Samochód ten nie jest klasycznym przykładem auta supersportowego. Jest to kategoria GT, a nawet Super GT. Waży on 1,7 t, jest w pełni wyposażony (skóry, GPS, telefon w podłokietniku) lecz nawet z wszystkimi udogodnieniami ma on bardzo dobry stosunek masy do mocy, ponieważ wynosi on ponad 368 KM na tonę.
Silnik
Umieszczone wzdłużnie 5,4 l V8, dzięki umieszczonej centralnie śrubowej sprężarce Rootsa, poddany zabiegom oddziału sportowo-tuningowego Mercedesa - AMG - uzyskał 626 KM przy 6500 obr/min i moment obrotowy 780 Nm przy 3250 obr/min. Dzięki supersportowej pięciostopniowej automatycznej skrzyni biegów AMG, samochód (według oficjalnych danych) przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 s., do 200 km/h w 10,6 s., a do 300 km/h w 28,8 s. Prędkość maksymalna wynosi 336 km/h. Samochód ten w 100% spełnia normy czystości spalin Euro. Ma wyjątkowo krótkie rury wydechowe, co potęguje hałas, a ich ujście kończy się za przednimi kołami co nawiązuje stylistyką do protoplasty, Mercedesa 300 SL. Ma to jedną wadę - po uchyleniu okna czuć zapach niespalonego paliwa (tak twierdzą panowie z Top Gear). Wloty powietrza także nawiązują do Mercedesa 300 SL, ponieważ znajdują się z boku.
Zawieszenie i koła
Komfort jazdy zapewnia zawieszenie oparte na podwójnych poprzecznych wahaczach przy każdym kole zupełnie pozbawione elektroniki. W zamian wyposażone zostało w układ automatycznego resorowania i regulację poziomu tłumienia amortyzatorów. Dziewiętnastocalowe koła przenoszą moc na asfalt poprzez tylną oś. Hamulce kompozytowo-ceramiczne zapewniają ostre hamowanie. Samochód ze 100 km/h do 0 km/h hamuje na dystansie 33 metrów. Natomiast z 200 km/h do 0 km/h w dystansie mniejszym niż 70 m, przy czym tarcze hamulcowe bardzo silnie się grzeją, ponieważ działają na nie kolosalne siły, a takie osiągi zapewniają ośmiotłoczkowe zaciski szczęk z przodu i czterotłoczkowe z tyłu.
Elektronika
SLR ma elektronikę na bardzo wysokim poziomie. Mercedes zastosował w nim wszystkie swoje najnowsze zdobycze elektroniczne. Samochód jest wręcz naszpikowany elektroniką, znajdzie się ją nawet w hamulcach. Zastosowano tam znany z innych modeli Mercedesa elektroniczny układ SBC. Wspomaganie kierownicy charakteryzuje się trzema trybami pracy: przy awaryjnym hamowaniu, na mokrej nawierzchni i przy jeździe po łukach. Standardem było też zamontowanie takich układów jak ABS czy ESP, ale znajdziemy w nim też takie układy jak: SS (Soft Stop), dzięki któremu zawsze łagodnie się zatrzymujemy, SoA (Start off Assist) - ten system pomaga przy ruszaniu gdy auto stoi na wzniesieniu i TA (Tailback Assist) - dzięki temu systemowi auto ostrzega nas przed innymi autami stojącymi przed nami, na przykład w korkach. W światłach przednich zamontowano biksenony a z tyłu światła w technologii LED.
Nadwozie
Nadwozie wykonano z włókna węglowego - jest zarówno lekkie jak i wytrzymałe. Przy projektowaniu nadwozia korzystano z technologii jakie wykorzystuje się w F1. SLR wyposażono w ukryty spojler, który podnosi się przy prędkości 95 km/h zwiększając przyczepność i stabilność auta. Przy gwałtownym hamowaniu spojler przyjmuje funkcję hamulca aerodynamicznego, gdyż staje na sztorc pomagając w hamowaniu. Nadwozie cechuje się także charakterystycznym dla tego modelu "dziobem" ze znaczkiem Mercedesa. Na masce znajdują się wloty powietrza a tuż nad skrzelami znajduje się logo McLarena. Tył za to zdobi okazale prezentujący się napis SLR oraz wcześniej wspomniany dyskretny spojler. Drzwi także nawiązują do 300SLR, ponieważ otwierają się do góry i przy pełnym otwarciu ich kąt do podłoża wynosi 75 stopni.
Bezpieczeństwo
Kierowca Mercedesa może się czuć w pełni bezpiecznie nawet przy dużych prędkościach. Samochód zaprojektowano tak, aby w razie wypadku kierowca miał jak największe szanse na przeżycie. Samochód wyposażony jest w strefę kontrolowanego zgniotu, elektroniczne napinacze pasów, poduszki oraz kurtyny powietrzne. Aby nie wpaść w poślizg czuwa także ABS, a aby nie wypaść z drogi – ESP.
- Za paliwo płacimy tyle samo co mieszkańcy Europy Zachodniej, ale zarabiamy dużo mniej, a ceny wciąż rosną - zauważa Michał Denisiuk, inicjator akcji protestacyjnej w Warszawie i wymienia: - ON w Niemczech kosztuje 6.54 zł przy pensji minimalnej 5192 zł, w Luksemburgu 5,54 zł przy zarobkach co najmniej 7664 zł. Polska? 5,80 zł za 1500 zł brutto. Trzeba stanowczo powiedzieć "nie" i pokazać politykom, że nie ustąpimy.
STOP podwyżkom cen paliw
Miasta, które będą uczestniczyć w proteście dnia 28 stycznia:
Brzeg:
Zablokujemy Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Jasiński Łukasz - 886-33-07-33
Bielsko Biała:
Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115
Busko Zdrój:
Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843
Chodzież:
Zbiórka 28.01 12:00 na parkingu "Porcelany 3", przejazd obwodnicą z prędkością 20km/h, wjazd do miasta i przejazd przez całe miasto z prędkością 20km/h docelowo do stacji ORLEN + tankowanie po litrze paliwa każdy. Michał - 533589774
Gdynia:
Zbiórka: 28.01 godz 12:00 TESCO ul. Nowowiczlińska Przy sklepie zoologicznym! Przejazd przez miasto i powrót obwodnicą.
Gliwice:
Dnia 28 stycznia 2012r. (sobota), godzina 13:20 zbiórka Auchan Gliwice (przy autostradzie A4). Wyjazd o godzinie 13:35. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą A4 z prędkością 40km/h, wyprzedzając się co jakiś czas z prędkością 50km/h. na trasie Gliwice-Katowice-Gliwice. mail.catherin@gmail.com
Gogolin:
Organizujemy protest na węźle Gogolin autostrady A4 w strone Katowic by spotkać się z drugim protestem idącym z Bielska Białej na Katowice Zbiórka: 28.01 12:00 na parkingu węzła Gogolin
Gorzów Wielkopolski:
Blokowana będzie obwodnica z Mysliborskiej w kierunku Skwierzyny i powrót tą samą trasą. Organizator: Bercik 721403495
Krapkowice:
Blokowana autostrada A4 w kierunku na Strzelce Opolskie i Opole Miejsce zbiórki: Orlen przy drodze nr. 45
Kraków:
Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858
Legnica:
Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na stacjach Orlen oraz Lotos na ulicy Nowodworskiej w Legnicy o 12.15 wyjeżdżamy na A4 Kontakt 723459559 -- Mateusz
Nowy Sącz:
Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD
Opoczno:
Przejazd krajową 12 z prędkością 30-40 km/h, po czym wjazd do miasta i jazda w mieście z podobną prędkością, i docelowo na stacje ORLEN gdzie stacja zablokowana zostanie poprzez kilkukrotne tankowanie za 5 zł. Zbiórka kierowców: 28.01 godz 12:00 na parkingu przy basenie o godz. 12:00 Organizator: Marek Kałkowski 782-132-380
Ostrów Wielkopolski:
Zbiórka 28.01 godz 12:00 na dworcu PKS przy ul.Dworcowej.Blokada ulic Dworcowej i Głogowskiej w obie strony ul. Wojska Polskiego, kawałek Raszkowskiej, dlalej ul. Alei Słowackiego, kawałek Kaliskiej aż do Galerii Ostrovia, przejazd obwodnicą miasta. Odbicie na węźle Franklinów i wyjazd powrotny do miasta od ul. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Krotoszyńską, przejazd do ul. Dworcowej, gdzie zakończy się akcja. Jedziemy z prędkością 20 - 30 km/h Organizatorzy: Adrian Tomala tel. 885-990-762 oraz Krzysztof Kmieciak tel. 695-665-472
Poznań:
28.01 spotykamy się o 12 przy stacji paliw obok dworca autobusowego Górczyn, następnie wspólnie wyruszamy na trasę szybkiego ruchu w stronę Auchan Komorniki.Oczywiście prędkość jazdy w granicach 20-30km/h. Organizator: Paula 601 616 559
Radom:
Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem
Słupsk:
Zbiórka : 28.01 Hala Grfia na Szczecińskiej godzina 12:00, Przejazd przez ulicę Szczecińską w strone miasta z prędkośćią 30km / h , Tuwima, Deotymy, Jana Pawła II, Garncarska, Gdańska, Kierunek Redzikowo, wjazd na obwodnice Słupska, odbicie w strone Szczecina, odbicie z obwodnicy w ul Westerplatte, Wiejska, Garncarska, Jagiełły, Tuwima, Szczecińska i powrót pod Halę Gryfie, łącznie około 40min jazdy. 792179732 - Piskorski http://www.facebook.com/events/123430697777359/
Tarnów:
Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl
Tychy:
Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę ekspresową S1 na odcinku Tychy - Dąbrowa Górnicza (40km). Protest będzie polegał na poruszaniu się ekspresówką prędkością 40km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012, godz. 12:00, Tychy - parking TESCO przy ul. Towarowej. Kontakt: Karol Mazur 515-135-808
Tychy II:
Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę na odcinku Tychy - Katowice. Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców: 28 stycznia 2012 godz. 12:00 Na Parkingu na Paprocanach Kontakt Kamil 697-656-529
Warszawa:
Dnia 28 stycznia 2012 chcemy zablokować drogę ekspresową S-8 na odcinku Mory - do mostu Grota, dalej Wisłostradą - Łazienkowska - Myśliwiecka na Wiejskiej kończąc!! Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą ekspresową 40km/h a w mieście 30 km/h Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012r. godz. 12.00Parking TESCO ul Połczyńska, Warszawa ( trasa wylotowa na POZNAŃ) Jarek: 78 11 55 262 jarekpawel2012@gmail.com 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044Tomasz Rudzki
Wrocław:
ZBIÓRKA GODZ. 10:30 W SIECHNICACH PARKING KOŁO SZKLARNI. Jeśli ktoś nie wie gdzie to jest, możliwość zbiórki o godz. 10 na parkingu przy Wzgórzu Andersa we Wrocławiu.Po zbiórce udajemy się do Brzegu skąd wspólnie z uczestnikami z Brzegu wracamy do Wrocławia. Organizatorki: Mayka 694282411 i Natalia 603488933
Zabrze:
Blokada drogi DK 88 Zbiórka 28.01 12:00 parking przy M1 (koło serwisu Nurauto) Daniel 511-442-077
Zduńska Wola:
Zbiórka: Zduńska Wola 28.01 Plac Wolności(parking) godz. 12.00 Telefon kontaktowy: Tomek - 727-911-619
STALOWA WOLA
W Stalowej Woli kierowcy również planują przyłączyć się do protestu. Ma on polegać na zablokowaniu przez kierowców dróg ważnych dla miasta i okolicy. Konwój o godzinie 12:00 ma wyruszyć ze stacji paliw Orlen (obok Tesco), aby uczestniczyć wystarczy czerwona wstążka na antenie samochodowej, następnie udać się w stronę cmentarza komunalnego i ulicą Ofiar Katynia. Następnie auta jadąc dwupasmówką będą kierowały się najprawdopodobniej w stronę stacji PKP w Nisku. Droga ma zostać zablokowana, gdyż samochody mają poruszać się około 30 km/h. Konwój samochodów ma zawrócić na drodze obok dworca kolejowego i ponownie skierować się w stronę Stalowej Woli. Cały protest potrwa około 1-2 godziny. Wszystko zależy od tego ilu kierowców ze Stalowej Woli, Niska i okolic przyłączy się do protestu.
Rzeszów
Dnia 28 Stycznia chcemy zablokować drogę krajową NR4 na odcinku
RZESZÓW - ŁAŃCUT - RZESZÓW. Protest będzie polegał na poruszaniu
się prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec
rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy
autostrady podczas Euro 2012.
Najnowsze dane tutaj:
http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076?sk=wall
I jeszcze ciekawa tabelka: