Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 190 takich materiałów
    Dwa cuda – E36(320) Moje vs E32(735) Taty
    E36(320) Moje vs E32(735) Taty
    21 maja 2013, 17:56 przez Fenix666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E21 320 – Majówka BMW, Toruń 4.05.2013
    Majówka BMW, Toruń 4.05.2013
    4 maja 2013, 23:39 przez BOTI1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    27 kwietnia 2013, 10:31 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Prototypowe BMW M8 – Silnik V12 o mocy ponad 550 KM. Czas potrzebny do osiągnięcia 100 km/h nawet dziś robi wrażenie: to trochę więcej niż 4 sekundy. Również prędkość maksymalna była niezła: 320 km/h.

Projekt jednak wstrzymano i powstał tylko jeden prototyp.
    Silnik V12 o mocy ponad 550 KM. Czas potrzebny do osiągnięcia 100 km/h nawet dziś robi wrażenie: to trochę więcej niż 4 sekundy. Również prędkość maksymalna była niezła: 320 km/h.

    Projekt jednak wstrzymano i powstał tylko jeden prototyp.
    18 kwietnia 2013, 20:39 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    320 km/h – chce taki w Polsce!
    Chce taki w Polsce!
    28 marca 2013, 22:34 przez Kriss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Porsche 959 – Porsche 959 w momencie debiutu (1986 r.) wyznaczało nowe standardy dla aut sportowych. Osiągało prędkość maksymalną rzędu 320 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h wynosiło zaledwie 3,7 sekundy. Dorównywała zaawansowaniem technicznym wielu współczesnym superautom.

Tylko 337 egzemplarzy zostało wyprodukowanych, a cena 420 tys. marek niemieckich czyniła je bardzo ekskluzywnym. O jego wyjątkowości świadczy zresztą obecna wartość na rynku aut używanych, kształtująca się na poziomie ok. 250 tys. euro (ok. 1,1 mln zł).
    Porsche 959 w momencie debiutu (1986 r.) wyznaczało nowe standardy dla aut sportowych. Osiągało prędkość maksymalną rzędu 320 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h wynosiło zaledwie 3,7 sekundy. Dorównywała zaawansowaniem technicznym wielu współczesnym superautom.

    Tylko 337 egzemplarzy zostało wyprodukowanych, a cena 420 tys. marek niemieckich czyniła je bardzo ekskluzywnym. O jego wyjątkowości świadczy zresztą obecna wartość na rynku aut używanych, kształtująca się na poziomie ok. 250 tys. euro (ok. 1,1 mln zł).
    27 marca 2013, 15:27 przez ~kondzio15 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    POMOCY – Samochód kolegi ale ani ja a ni kolega nie wiemy co to jest dokładnie z tego co wiemy to jest BMW e 21 320 rok 1982/83
    Samochód kolegi ale ani ja a ni kolega nie wiemy co to jest dokładnie z tego co wiemy to jest BMW e 21 320 rok 1982/83
    21 marca 2013, 18:54 przez ~Przydas | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    BMW e21 – Jest to BMW e21 320 rok 1982 potrzebował bym dokładniejszych danych  co do serii, bo to BMW jest dość nie typowe, a mianowicie ma oryginalne kwadratowe przednie lampy. Pomocy
    Jest to BMW e21 320 rok 1982 potrzebował bym dokładniejszych danych co do serii, bo to BMW jest dość nie typowe, a mianowicie ma oryginalne kwadratowe przednie lampy. Pomocy
    21 marca 2013, 19:22 przez ~Przydas | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Y2K 420R – Marine Turbine Technologies. Ta nazwa w pierwszych chwili nie deklaruje zbyt jasno o co chodzi. Ale jeśli dodamy, że to ci ludzie, którzy zbudowali motocykl Y2K, 320 konnego potwora z odrzutowym silnikiem Rolls Royce’a, większość będzie już wiedziała co jest na rzeczy. Dodajmy, że wspomniana moc 320 koni osiągana jest przy 52000 obr/min. Ale dosyć o liczbach. W sieci pojawiły się informacje na temat następcy spektakularnego Y2K.

Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.

Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
    Marine Turbine Technologies. Ta nazwa w pierwszych chwili nie deklaruje zbyt jasno o co chodzi. Ale jeśli dodamy, że to ci ludzie, którzy zbudowali motocykl Y2K, 320 konnego potwora z odrzutowym silnikiem Rolls Royce’a, większość będzie już wiedziała co jest na rzeczy. Dodajmy, że wspomniana moc 320 koni osiągana jest przy 52000 obr/min. Ale dosyć o liczbach. W sieci pojawiły się informacje na temat następcy spektakularnego Y2K.

    Informacje mówią o mającym pojawić się modelu MTT Y2K 420R. Zgadnijcie, co znaczy liczna 420? No i jak? Już wiecie? Jeśli pomyśleliście, że moc, to mieliście racje. O tak, nowy Y2K będzie miał czterysta dwadzieścia koni mechanicznych osiąganych za pomocą gazowej turbiny Rolls Royce’a C-20B, która podobnie jak w poprzednim Y2K nie będzie przenosiła mocy na koło bezpośrednio jaki ciąg, ale za pomocą 2 stopniowej skrzyni biegów. Autorzy poszli też po rozum do głowy i zdali sobie w końcu sprawę, że nikt tym nie będzie skręcać, dlatego też motocykl ma mieć z tyłu oponę 240mm. Oraz ABS.

    Jay Leno już robi miejsce w garażu. Ciekawe, czy tym sprzętem też będzie topił błotniki samochodowe w korkach? Twórcy mają nadzieję na 260 mil na godzinę (418 km/h) i sześciocyfrowe kwoty wpływające na ich konto
    14 lutego 2013, 15:01 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW – 320 turbo
    320 turbo
    3 lutego 2013, 14:03 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj