Szukaj
Znalazłem 190 takich materiałów
Dane techniczne Münch Mammut 2000:
SILNIK
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
Cena:
86 000 euro
Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
Turbosprężarka: KKK
Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.
W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.