Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 190 takich materiałów
    Munch 2000 Dobre bo produkowane w Polsce – Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

Dane techniczne Münch Mammut 2000:

SILNIK
 
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
 
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
 
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
 
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
 
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
 
 
Cena:
86 000 euro

Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

    Dane techniczne Münch Mammut 2000:

    SILNIK

    Typ silnika:
    rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
    Rozrząd:
    DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
    Stopień sprężania:
    9,0:1
    Moc maksymalna:
    260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy:
    386 Nm przy 3500 obr./min
    Zasilanie:
    wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Przełożenie wstępne:
    koła zębate
    Sprzęgło:
    wielotarczowe, mokre
    Skrzynia biegów:
    6-stopniowa
    Przeniesienie na tylne koło:
    łańcuch zębaty typu 0-Ring
    PODWOZIE

    Rama:
    podwójna rurowa
    Zawieszenie:
    widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
    Hamulec:
    przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
    Ogumienie:
    przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
    MASY I WYMIARY

    Masa bez płynów:
    354 kg
    Rozstaw osi:
    1540 mm
    Wymiary:
    2146x800x1033 mm
    Wysokość siodła:
    780 mm
    Pojemność zbiornika paliwa:
    780 mm
    OSIĄGI

    Prędkość maksymalna:
    250 km/h (ograniczona elektronicznie)


    Cena:
    86 000 euro

    Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    8 listopada 2013, 19:22 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Cd. BMW e46 – 320 Ci
    320 Ci
    3 listopada 2013, 16:50 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW 320 E21 1977 –
    3 listopada 2013, 20:28 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja 320 w M-pakiecie – Dla mnie wymarzone i piekne autko. Co wy sadzicie?
    Dla mnie wymarzone i piekne autko. Co wy sadzicie?
    28 października 2013, 15:00 przez kris99ska (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    wlasne

    Peugeot 205 Turbo 16 – Silnik: R4 1775 ccm DOHC 16V
Turbosprężarka: KKK
Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.

W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
    Silnik: R4 1775 ccm DOHC 16V
    Turbosprężarka: KKK
    Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
    Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.

    W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
    Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
    23 października 2013, 13:58 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prawie jak bliźniaczki – moje 320 w środku, po prawo 328 kolegi, po lewo Chrysler 300M 3,5 V8
    Moje 320 w środku, po prawo 328 kolegi, po lewo Chrysler 300M 3,5 V8
    12 października 2013, 13:47 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    moje

    BMW e36 320 – moje oczko w głowie
    Moje oczko w głowie
    22 sierpnia 2013, 21:42 przez mateusz8920 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja S-ka – Jak wszyscy to i ja. Mercedes-Benz S 320
    Jak wszyscy to i ja. Mercedes-Benz S 320
    20 sierpnia 2013, 13:25 przez ~WojtekLKR | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mitsubishi 3000GT VR4 – V6 3.0L twin turbo 320 KM. 
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports. 
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    V6 3.0L twin turbo 320 KM.
    AWD.
    Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
    Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
    400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.
    BMW E30 M3 – Napotkane zupełnie przypadkowo w garażu pana od którego postanowiłem kupić części. Nie powiem, ale moje zdziwienie było ogromne gdy ujrzałem to cudo na oczy. Po rozmowie z właścicielem dowiedziałem się, że remontował ją 3 lata i dopiero w te wakacje przejechał nią, mając pod maską 320 konny silnik M-Power'a, pierwsze 300 km. Mam nadzieję, że ujrzę to cudo jeszcze nie raz i to nie tylko podczas postoju.
    Napotkane zupełnie przypadkowo w garażu pana od którego postanowiłem kupić części. Nie powiem, ale moje zdziwienie było ogromne gdy ujrzałem to cudo na oczy. Po rozmowie z właścicielem dowiedziałem się, że remontował ją 3 lata i dopiero w te wakacje przejechał nią, mając pod maską 320 konny silnik M-Power'a, pierwsze 300 km. Mam nadzieję, że ujrzę to cudo jeszcze nie raz i to nie tylko podczas postoju.
    12 sierpnia 2013, 2:00 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    własne