Szukaj
Znalazłem 116 takich materiałów
Można zamawiać dowolną ilość sztuk - cena jednej sztuki podana powyżej, każda następna sztuka to wielokrotność tej kwoty a to z racji takiej, że do koperty zmieści się jeden kalendarz i trzeba każdy wysyłać osobno.
Gdy zamawiasz 10 sztuk - napisz wyślemy Ci kalendarze bezpośrednio z drukarni - wyjdzie taniej. Więc może warto dogadać się z kolegami i zamówić od razu 10 szt?
Na koszt całkowity składa się:
Kalendarz - koszt 24 zł (Kalendarze są drukowane i pakowane dla nas czyli Motokillera w opakowanie zbiorcze po 10 szt, co kosztuje kosztuje 221,40 przesyłka 10 sztuk kosztuje 18,45 więc po rozdzieleniu kosztów wysyłki na sztukę wychodzi dokładnie tyle, ile podałem)
Koperta z wypełnieniem H/18 - 2 zł 20 gr
List polecony priorytetowy - 7 zł 30 gr.
Nie zarabiam na tym ani grosika - całość pieniędzy idzie na kalendarz.
Konto do wpłat - proszę o PW - odpiszę i podam numer konta oraz wytyczne co do wpłaty. Termin wpłat upływa 20 grudnia o godzinie 15. Po tej godzinie zbieram zamówienia i wysyłam je wraz z pieniędzmi do producenta kalendarza!
Czyli terminarz:
20 grudzień 2013 godzina 15 - koniec przyjmowania pieniędzy
21 grudzień godzina 22 - przekazanie zamówienia i pieniędzy na kalendarz (daję dobę, by pieniądze zostały zaksięgowane na konto - jeśli pieniądze wpłacasz na poczcie zważ, że potrafią one przeleżeć 3 - 4 dni zanim trafią na konto, dlatego wpłaty trzeba dokonać odpowiednio wcześniej)
Po 21 grudnia firma ma około 5 dni roboczych na druk kalendarza (projekt już jest)
30 - 31 grudzień zaczynamy rozsyłać kalendarze.
W 1993 roku znalazł się na priorytetowej liście "A" − 31 najlepszych kierowców rajdowych świata – publikowanej przez FIA. Na YouTube jest kilka bardzo ciekawych filmów pt. Szkoła sportowej jazdy Mariana Bublewicza, naprawdę warto obejrzeć.
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.
Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.
Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.
Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4