Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    29 kwietnia 2019, 23:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Należąca do kobiety. Moc 283 whp.
    19 czerwca 2016, 11:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Sierra Cosworth RS500 1987 – Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
Efekt?
40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
Ten tutaj to numer 283/500.
    Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
    500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
    Efekt?
    40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
    Ten tutaj to numer 283/500.
    Skradziono - John Deere 6115 R – Dziś w nocy z 9/10 lutego skradziono ciągnik JOHN DEERE 6115 R w okolicach Dębowca-Gumna (śląskie). Do ciągnika był zapięty pług do odśnieżania. Osoby posiadające informacje w tym temacie proszę o kontakt pod nr
601 457 283
Nagroda za pomoc w odzyskaniu ciągnika to
50 000 zl!!!
    Dziś w nocy z 9/10 lutego skradziono ciągnik JOHN DEERE 6115 R w okolicach Dębowca-Gumna (śląskie). Do ciągnika był zapięty pług do odśnieżania. Osoby posiadające informacje w tym temacie proszę o kontakt pod nr
    601 457 283
    Nagroda za pomoc w odzyskaniu ciągnika to
    50 000 zl!!!
    11 lutego 2015, 18:50 przez Worson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Prywatne

    Chevrolet Task Force 1955 – I pomyśleć, że Amerykanie do zwykłych pickupów pakowali jednostki V8, które służyły głównie jako samochody transportowe w gospodarstwach domowych.

W tym modelu były dostępne silniki takie jak:
235 cu in (3.9 L) R6 
265 cu in (4.3 L) V8 
283 cu in (4.6 L) V8

Które generowały moc od ok 100KM (R6) do ok 190KM (283). 
Wszystkie wyżej wymienione silniki były również stosowane w pierwszej generacji Chevroleta Corvette.
    I pomyśleć, że Amerykanie do zwykłych pickupów pakowali jednostki V8, które służyły głównie jako samochody transportowe w gospodarstwach domowych.

    W tym modelu były dostępne silniki takie jak:
    235 cu in (3.9 L) R6
    265 cu in (4.3 L) V8
    283 cu in (4.6 L) V8

    Które generowały moc od ok 100KM (R6) do ok 190KM (283).
    Wszystkie wyżej wymienione silniki były również stosowane w pierwszej generacji Chevroleta Corvette.
    1 września 2014, 14:28 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)