Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    Opel Omega A Lotus – silnik:
- Lotus 3.6 24V (2x turbosprężarka Garrett T25)
- 377 KM
- 568 Nm
- 0 do 100km/h 5,4 s
- v max 283 km/h 
I oczywiście napęd na tylną oś.
    Silnik:
    - Lotus 3.6 24V (2x turbosprężarka Garrett T25)
    - 377 KM
    - 568 Nm
    - 0 do 100km/h 5,4 s
    - v max 283 km/h
    I oczywiście napęd na tylną oś.
    27 sierpnia 2013, 11:07 przez sirkotlet1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Vector W8 – Vector W8 – supersamochód z 1989 roku. Vector W8 to kontynuacja modelu W2 - czyli swojego poprzednika, prototypu, który miał swoją premierę w 1973 roku. Gotowy W8 kosztował w 1991 roku 283.000 dolarów amerykańskich. Auto charakteryzowało się bardzo agresywnym kształtem, w postaci klina, wnętrze posiadało klimatyzację, zestaw komputerów pokładowych sprawdzających stan silnika, ciśnienia, temperatur cieczy. Za odpowiedni zestaw grający odpowiedzialny był wysokiej klasy odbiornik firmy Sony CDX A200I. Fotele pochodziły z renomowanej firmy Recaro z bardzo dobrym podparciami.


Vector W8 - kokpit auta
Auto wzorowane było na samolocie myśliwskim, stąd i konsola która do złudzenia przypominała kokpit samolotu. Wszystko w kabinie jest elektronicznie sterowane.
W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów, jest to pierwsze auto w całości wykonane z aluminium, w tym także posiada części z karbonu. Auto jest najszerszym samochodem w historii (jest szersze od Pagani Zondy, Lamborghini Countach, Jaguara XJ 220 czy Lamborghini LM002) mimo kolosalnych rozmiarów pozostaje równocześnie jednym z najniższych aut. Masa własna wynosiła 1500 kg. Prędkość maksymalna wynosiła 350km/h. I było to jedne z najszybszych aut na świecie na początku 1990 roku.
    Vector W8 – supersamochód z 1989 roku. Vector W8 to kontynuacja modelu W2 - czyli swojego poprzednika, prototypu, który miał swoją premierę w 1973 roku. Gotowy W8 kosztował w 1991 roku 283.000 dolarów amerykańskich. Auto charakteryzowało się bardzo agresywnym kształtem, w postaci klina, wnętrze posiadało klimatyzację, zestaw komputerów pokładowych sprawdzających stan silnika, ciśnienia, temperatur cieczy. Za odpowiedni zestaw grający odpowiedzialny był wysokiej klasy odbiornik firmy Sony CDX A200I. Fotele pochodziły z renomowanej firmy Recaro z bardzo dobrym podparciami.


    Vector W8 - kokpit auta
    Auto wzorowane było na samolocie myśliwskim, stąd i konsola która do złudzenia przypominała kokpit samolotu. Wszystko w kabinie jest elektronicznie sterowane.
    W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów, jest to pierwsze auto w całości wykonane z aluminium, w tym także posiada części z karbonu. Auto jest najszerszym samochodem w historii (jest szersze od Pagani Zondy, Lamborghini Countach, Jaguara XJ 220 czy Lamborghini LM002) mimo kolosalnych rozmiarów pozostaje równocześnie jednym z najniższych aut. Masa własna wynosiła 1500 kg. Prędkość maksymalna wynosiła 350km/h. I było to jedne z najszybszych aut na świecie na początku 1990 roku.
    Opel Diplomat A – W lutym 1964r. Opel wprowadził nową rodzinę flagowych modeli by zastąpić Opla Kapitäna. Początkowo samochody KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat; czasem nazywane "The Big Three" Opla) dostępne były z rzędowymi jednostkami sześciocylindrowymi o pojemności 2,6l lub 2,8l, (100KM lub 125KM) oraz pochodzącymi od Chevroleta silnikami 283-V8 4,6l (190KM) do których montowano dwubiegowe automatyczne skrzynie Powerglide. Ten ostatni został wyparty przez motor 327-V8 (5,4l – 230KM) w październiku 1966r. Jako topowy model Opla, Diplomat dostępny był tylko z silnikiem V8.
    W lutym 1964r. Opel wprowadził nową rodzinę flagowych modeli by zastąpić Opla Kapitäna. Początkowo samochody KAD (Kapitän, Admiral, Diplomat; czasem nazywane "The Big Three" Opla) dostępne były z rzędowymi jednostkami sześciocylindrowymi o pojemności 2,6l lub 2,8l, (100KM lub 125KM) oraz pochodzącymi od Chevroleta silnikami 283-V8 4,6l (190KM) do których montowano dwubiegowe automatyczne skrzynie Powerglide. Ten ostatni został wyparty przez motor 327-V8 (5,4l – 230KM) w październiku 1966r. Jako topowy model Opla, Diplomat dostępny był tylko z silnikiem V8.
    25 maja 2013, 23:37 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 listopada 2012, 21:27 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    BerlinTomek