Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Lancia 037 – Mała kolekcja B - grupowych potworów.
    Mała kolekcja B - grupowych potworów.
    13 listopada 2015, 9:05 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    rallye-magazin.de

    Lancia 037 –
    26 września 2015, 20:42 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.flickr.com/photos/fcarphoto

    Martini Racing –
    26 września 2015, 20:54 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.flickr.com/photos/fcarphoto

    Lancia 037 – W nieco innym wydaniu.
    W nieco innym wydaniu.
    4 września 2015, 8:09 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    drifted.com

    Lancia 037 – szkoda że nikt nie pamięta już takich samochodów
    Szkoda że nikt nie pamięta już takich samochodów
    26 sierpnia 2015, 19:24 przez tomorrowland94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Lancia 037 – "Italia a Zandvoort" event.
    "Italia a Zandvoort" event.
    2 lipca 2015, 10:34 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    Lancia Delta S4 rysunek – Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037. 
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

    Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
    Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
    Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
    osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

    PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)