Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Peugeot 205 Turbo 16 – Silnik: R4 1775 ccm DOHC 16V
Turbosprężarka: KKK
Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.

W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
    Silnik: R4 1775 ccm DOHC 16V
    Turbosprężarka: KKK
    Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
    Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.

    W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
    Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
    23 października 2013, 13:58 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lancia 037 –
    15 października 2013, 19:41 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – Ostatni samochód tylnonapędowy, który zdobył tytuł mistrzowski WRC.
    Ostatni samochód tylnonapędowy, który zdobył tytuł mistrzowski WRC.
    16 września 2013, 14:17 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – Mało kto o niej pamięta...
    Mało kto o niej pamięta...
    24 sierpnia 2013, 11:27 przez hammer5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Legendarne Samochody – Lancia 037
    Lancia 037
    5 lipca 2013, 21:34 przez Adamek2106 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – w barwach Martini
    W barwach Martini
    24 maja 2013, 16:14 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – Źródłem napędu 037 był dwulitrowy silnik R4 DOHC z doładowaniem mechanicznym zamiast turbosprężarki. Rozwiązanie to niwelowało zjawisko turbodziury. Początkowo silnik osiągał moc 269KM, później został wzmocniony do 304KM. Ostateczna wersja 037, Evolution II, wyposażona była w rozwierconą do 2111 cm³ jednostkę o mocy maksymalnej 330KM. Był to ostatni samochód tylnonapędowy, który zdobył tytuł mistrzowski WRC.
    Źródłem napędu 037 był dwulitrowy silnik R4 DOHC z doładowaniem mechanicznym zamiast turbosprężarki. Rozwiązanie to niwelowało zjawisko turbodziury. Początkowo silnik osiągał moc 269KM, później został wzmocniony do 304KM. Ostateczna wersja 037, Evolution II, wyposażona była w rozwierconą do 2111 cm³ jednostkę o mocy maksymalnej 330KM. Był to ostatni samochód tylnonapędowy, który zdobył tytuł mistrzowski WRC.
    8 maja 2013, 0:02 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 –
    2 maja 2013, 22:43 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – To jest dopiero legenda
    To jest dopiero legenda
    25 marca 2013, 20:41 przez Grzesio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Lancia – stratos & delta integrale & 037
    Stratos & delta integrale & 037
    9 marca 2013, 14:13 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj