Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Bentley Flying Spur

    Bentley Flying Spur – Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2005 roku. Od 2019 roku produkowana jest najnowsza trzecia generacja modelu. W styczniu 2005 roku Bentley zdecydował się poszerzyć swoją ofertę o mniejszą od produkowanego wówczas Arnage, limuzynę segmentu F konkurującą z podobnymi modelami BMW czy Mercedesa. Na bazie modelu Continental GT zbudowano 4-drzwiową limuzynę z dodatkowym członem Flying Spur. Odróżniała się ona dłuższym nadwoziem, wyżej poprowadzoną linią dachu i bardziej luksusowym charakterm. W 2013 roku podczas Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie zaprezentowano drugą generację modelu, w ramach której pojazd przeszedł gruntowne zmiany. Zmieniła się nazwa, z której usunięto człon Continental, która miała podkreślić zmianę charakteru pojazdu na bardziej indywidualny i niezależny względem innych modeli w gamie. W czerwcu 2019 roku Bentley zaprezentował trzecią generację modelu Flying Spur. W porównaniu do poprzednika, stała się ona wyraźnie szersza, dłuższa i wyższa, a za pomocą większego rozstawu osi – ma oferować więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy. Jednocześnie, udało się zredukować masę całkowitą i samochód jest teraz wyraźnie lżejszy. Pod kątem stylistycznym, Flying Spur zyskał masywniejsze proporcje. Przód wyróżnia się dalej podwójnymi reflektorami, ale środkowe z nich są teraz wyraźnie większe i dominujące. Pojawił się też większy, chromowany grill oraz wyraźniejsze przetłoczenia na nadwoziu. Tablica rejestracyjna z tyłu ponownie zamiast na klapie bagażnika, znalazła się na zderzaku. Samochód napędzany jest przez silnik W12 konstrukcji Volkswagena o mocy 626 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 333 km/h.
    Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2005 roku. Od 2019 roku produkowana jest najnowsza trzecia generacja modelu. W styczniu 2005 roku Bentley zdecydował się poszerzyć swoją ofertę o mniejszą od produkowanego wówczas Arnage, limuzynę segmentu F konkurującą z podobnymi modelami BMW czy Mercedesa. Na bazie modelu Continental GT zbudowano 4-drzwiową limuzynę z dodatkowym członem Flying Spur. Odróżniała się ona dłuższym nadwoziem, wyżej poprowadzoną linią dachu i bardziej luksusowym charakterm. W 2013 roku podczas Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie zaprezentowano drugą generację modelu, w ramach której pojazd przeszedł gruntowne zmiany. Zmieniła się nazwa, z której usunięto człon Continental, która miała podkreślić zmianę charakteru pojazdu na bardziej indywidualny i niezależny względem innych modeli w gamie. W czerwcu 2019 roku Bentley zaprezentował trzecią generację modelu Flying Spur. W porównaniu do poprzednika, stała się ona wyraźnie szersza, dłuższa i wyższa, a za pomocą większego rozstawu osi – ma oferować więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy. Jednocześnie, udało się zredukować masę całkowitą i samochód jest teraz wyraźnie lżejszy. Pod kątem stylistycznym, Flying Spur zyskał masywniejsze proporcje. Przód wyróżnia się dalej podwójnymi reflektorami, ale środkowe z nich są teraz wyraźnie większe i dominujące. Pojawił się też większy, chromowany grill oraz wyraźniejsze przetłoczenia na nadwoziu. Tablica rejestracyjna z tyłu ponownie zamiast na klapie bagażnika, znalazła się na zderzaku. Samochód napędzany jest przez silnik W12 konstrukcji Volkswagena o mocy 626 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 333 km/h.
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…