Profil użytkownika
szopen715
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 11 października 2012 - 20:37 |
Ostatnio: | 20 lutego 2015 - 16:33 |
O sobie: |
Aeronauta amator (się szkoli do profesjonalisty) |
- Materiałów na głównej: 6 z 7 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 171
- Komentarzy: 300
- Punktów za komentarze: 278
Polskie? To francuska licencja przecież.
I standardowy błąd poduszki powietrznej, mam to samo :P
Oooo, Iryda, nasze niespełnione marzenie o nowoczesnym odrzutowcu szkolno-bojowym
Przy obecnych trendach (downsizing, pro-eco, hybrydy, elektryki) dwa litry to już dużo, niestety -.-
Jeden z moich wykładowców określił ten samolot jako "bezczelny triumf mocy silnika nad aerodynamiką i grawitacją" ;)
To "ośmioślad"? :)
Szkoda, że te lokomotywy czeka prawdopodobnie złomowanie -.-
A taka nazwa jak Stance|Works i Rusty Slammington coś Ci mówi?
Coronet i Dart, mało się ich tu widzi :)
Podobno mają go odbudować :)
Chodzi Ci o Forda RS200 i Ferrari F40(tak, Ferrari próbowało sił w Grupie B - bez sukcesów)?
To faktycznie świetny pomysł, ale jak pisało parę osób wcześniej, rozbijanie na tyle marek trochęmija się z celem, chyba lepiej zrobić VAG/German, JDM, włoskie, francuskie, muscle itp. kategorie, niż tyle osobnych kategorii, na których w większości nic by się nie działo - od tego są specjalistyczne fora poświęcone tym markom :) Co do reszty - bez zarzutu :)
Modyfikacja Shelby Cobry jak już ;P
Venom! \m/
Jaguar XK140 :)
Jakbyś lepiej wykadrował(a), to by się też to 2CV zmieściło ;)
KM to jednostka mocy, moc to praca przez czas, praca to siła razy droga, więc moc to siła razy droga przez czas, droga przez czas to prędkość, więc moc to siła razy prędkość, MiG-29 osiąga ok. 2400km/h - reszta do policzenia w domu ;P To faktycznie ogromna ilość, ale czego się spodziewać po silnikach, które potrafią rozbujać ponad dziesięciotonowy kawał żelastwa do ponad dwukrotnej prędkości dźwięku? ;P
Z dopalaczami przekraczają łącznie 160kN ciągu, ale jak to przeliczyć na KM to niestety nie mam pojęcia Edit: Chyba znalazłem sposób przeliczenia tego, przy maksymalnym ciągu i maksymalnej prędkości rozwijają ok. 150.000KM
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 czerwca 2013 o 21:21
Camaro i 'Cuda (dalszy plan) też :)
Tak, wydaje mi się, że to z roku 1966, a ten bolid prowadził chyba Jochen Rindt, poprawcie, jeśli się mylę ;)
Gdzie te piękne czasy, gdy F1 była naprawdę ekscytująca?
.. ale też jest za*ebiście ;)
Na pewno nie to - jest dobre!
Beres za kółkiem?
Mk. VIII - "dziewiątki" miały inny obrys statecznika pionowego ;) I nie ma karbinów sprzężonych z sinlikiem (dwunastocylindrowy widlasty Merlin 61) - wszystkie 6 luf (dwa działka Hispano 20mm i cztery Browningi .303') jest umieszczone w skrzydłach tak, by nie musiały strzelać przez tarczę śmigła ;)