Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    szopen715

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 11 października 2012 - 20:37
    Ostatnio: 20 lutego 2015 - 16:33
    O sobie:

    Aeronauta amator (się szkoli do profesjonalisty)

    • Materiałów na głównej: 6 z 7 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 171
    • Komentarzy: 300
    • Punktów za komentarze: 278
     
    1600 koni budzi się do życia – Start silnika Rolls-Royce Merlin na Supermarine Spitfire
    Start silnika Rolls-Royce Merlin na Supermarine Spitfire
    27 maja 2013, 22:25 przez szopen715 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    22 kwietnia 2013, 21:01 przez szopen715 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 166MM – Napędzane dwulitrowtm silnikiem V12 rozwijającym 140 koni mocy, w połączeniu z lekkim, aluminiowym nadwoziem na stalowej ramie pozwalał na wyciągniecie ok. 170 km/h - w 1949 to było całkiem sporo - wystarczyło, żeby wygrać Mille Miglia
    Napędzane dwulitrowtm silnikiem V12 rozwijającym 140 koni mocy, w połączeniu z lekkim, aluminiowym nadwoziem na stalowej ramie pozwalał na wyciągniecie ok. 170 km/h - w 1949 to było całkiem sporo - wystarczyło, żeby wygrać Mille Miglia
    24 marca 2013, 14:31 przez szopen715 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Były już silniki w układzie V, R, VR, Boxer, Wankel – A co powiecie na układ delta z trzema wałami korbowymi i trzema parami tłoków w trzech cylindrach, a do tego - dwusuw?
    A co powiecie na układ delta z trzema wałami korbowymi i trzema parami tłoków w trzech cylindrach, a do tego - dwusuw?
    Klasyk z '72-go
    14 marca 2013, 21:57 przez szopen715 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1