Profil użytkownika
staryjaponiec
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 1 grudnia 2012 - 0:29 |
Ostatnio: | 2 maja 2018 - 20:12 |
O sobie: |
http://staryjaponiec.blogspot.com |
- Materiałów na głównej: 1285 z 1361 (76 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 50108
- Komentarzy: 412
- Punktów za komentarze: 585
4G63T to chyba najbardziej wytrzymały, 4-cylindrowy silnik na świecie. Od kilkunastu lat, tyle tych Lancerów lata z mocami około 1000 KM, wyciśniętymi z silnika ledwie 1997 cm3.
I odwieczna debata, co lepsze, 2JZ-GTE vs RB26DETT :)
Jak dla mnie, spojler musi być. Osobiście nie trawię tej amerykańskiej mody "wingless", tak samo ludzie robią z Lancerami Evolution (choć amerykanie pod względem jakichkolwiek "dodatków aerodynamicznych" są skrzywieni psychicznie). Nie wygląda to źle, ale jeśli ktoś śledził/śledzi te samochody w klimatach do których zostały stworzone, czyli np. jakiekolwiek rajdy/wyścigi grupy N lub A, to w wersji bez spojlera, wydają się tracić trochę charakteru, moim zdaniem.
Jest Lancer? Jest Impreza.
Fajna. Trochę jak z N-grupowych wyścigów z lat 80 w których wymiatała, tylko bez wyścigowych barw. http://oi48.tinypic.com/10ne52e.jpg
Z okazji NSX, polecam śledzić temat: http://www.jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=12589
Skyline sprzedawany był też jako kombi i hatchback, ale to stare generacje (R30 i R31 z lat 80). Natomiast obecna generacja sprzedawana jest też jako Skyline Crossover (w Japonii).
Piękny lakier. Pasowałby tu jeszcze czarny felunek. Ogólnie świetna MR2, uwielbiam tą generację.
Ciężko powiedzieć dokładnie. Tzn. skoro to Acura, wiadomo, że mamy do czynienia z wersją na rynek Amerykański. Rocznik prawdopodobnie z zakresu 1991-2001, czyli przed faceliftingiem - ponieważ ma napis Acura na blendzie, a od 2002 r. nie było napisu, zamiast niego było logo Acury (przynajmniej tak widać na zdjęciach z broszur). Poza tym, NSX na zdjęciu nie jest seryjny, ma poszerzone nadwozie itp.
Świetna maszyna. Fairlady Z mają klimat.
Bardzo ładna Prelude. Robi wrażenie.
Fajna. Przypomina podobne samochody z lat 60/70, jak Triumph Spitfire czy Datsun Sports 1600/2000 itp. Nie mielibyśmy się chyba czego wstydzić, mając taki samochód w dziedzictwie.
Napęd na cztery koła: Acura TL 4-generacja, Acura RL 2-generacja, Honda Legend 4-generacja, Honda Accord - 8-generacja, Honda Z 2-generacja, Honda Today, kilka generacji Hondy Civic, Honda Concerto, Honda Acty, Honda Life 4 i 5-generacja, Honda Logo -------------------- Napęd na tył: T360, S500, S600, S800, Acty, Beat, S2000, NSX. -------------------- Być może było coś jeszcze. Z tylnonapędowych i dostępnych na rynku, to raczej tylko S2000 i NSX (w krajach z LHD, mają jeszcze Beat). Jeśli chodzi o napęd na cztery koła, wybór jest zdecydowanie większy.
Do tego jak sądzę ma zrobiony peripheral port, więc pewnie i trwały będzie ;-)
Aero Kit BenSopra. Piękny kocur! Być może trochę za agresywny na ulicę, ale osobiście bym nie pogardził, szczególnie w takim wydaniu jak na filmie: http://www.youtube.com/watch?v=ab6fltd8lZ4
Zastanawia mnie jaki będzie nowy Nissan Z (Fairlady Z). Niby mają zejść z masy i dać mniejszy silnik w porównaniu do 370Z, ale nie wiadomo czy "mniejszy" oznacza np. 1.6L czy 3.0L. Tak czy inaczej, mam nadzieję, że faktycznie nowy model będzie sporo lżejszy i zostaną przy RWD oraz V6 (może być nawet 2.5L lub 3.0L). A co do zdjęcia, moja ulubiona generacja Fairlady Z, piękna sztuka.
Pomyliły Ci się generacje ;-) Na zdjęciu jest pierwsza generacja, tam najmocniejsza wersja miała 145 KM (1.6L kompresor). Natomiast dopiero w drugiej generacji było 245 KM (2.0L turbo).
Spodziewałem się MiG-29. Ale czołg też styknie ;-)
Fajnie, że do takich kultowych wymiataczy z torów wyścigowych (po lewej), dołączył dobrze zapowiadający się świeżak (po prawej). Teraz czekam na ruch Nissana, ponieważ coś tam przebąkiwał, że chciałby stworzyć rywala dla Toyoty 86/Subaru BRZ, może będzie nim nowy Fairlady Z. Honda też podobno pracuje nad nowym sportowym samochodem, który będzie klasyfikowany niżej od nowego NSX. Również Mazda zapowiedziała, że za kilka lat pojawi się kolejny model RX.
To jest tak zwany "Car bra" lub "hood bra". Generalnie służy do ochrony zderzaka oraz maski (ewentualnie przedniej szyby) przed zadrapaniami, odpryskami i resztą mniejszych uszkodzeń, które w niektórych warunkach mogą powstać od kamyków, żwiru czy innych tego typu rzeczy na drodze. Są różne car bra, od takich co zakłada się je tylko na kawałek maski (jak na zdjęciu powyżej), po takie które zachodzą aż na cały zderzak i kawałek błotnika.
Fakt, była jeszcze RB320 ku pamięci Richarda. Dzięki.
Wielu ludzi uwielbia takie zdjęcia, to miło popatrzeć na fajny (wymarzony) samochód na ciekawym zdjęciu. Wyidealizowane samochody, powiadasz? Może po prostu są zadbane, dopieszczone i doinwestowane, osobiście nie widzę w tym żadnej monotonii czy nudy. A że zdjęcie przepuszczone przez program graficzny i podciągnięte światło czy cienie, przez co wygląda efektowniej... cóż, w dobie cyfrowej fotografii, czy to naprawdę takie dziwne? ;)
1.3 turbo = fajny "pocket rocket"
Zmień tytuł na Toyota Sprinter Trueno ;-) Toyota Corolla Levin miała inne przednie reflektory (zespolone), natomiast Sprinter Trueno miała właśnie podnoszone, jak na zdjęciu. Wklep na google "levin ae86 front" i obadaj, a później "trueno ae86 front".
To jest wersja MPS (Mazdaspeed6). Napęd na cztery łapy.