Profil użytkownika
nowysacz
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 7 grudnia 2012 - 18:04 |
Ostatnio: | 18 lipca 2014 - 10:08 |
- Materiałów na głównej: 85 z 104 (19 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5153
- Komentarzy: 227
- Punktów za komentarze: 214
http://www.youtube.com/watch?v=jA4MWR09XKg&list=WLDA6B0E39BF249964 Oglądnij sobie. Nie mówię, że w Twoim wypadku tak musiało być. W każdym razie, jak dbasz, to takie auto jest w stanie przejechać ponad 500 tyś. Życzę Ci tego. :)
Kołpaki też usuń.
10 lat i 200 tyś przebiegu? Podejrzane. :) Nie no, może to możliwe.
Auto od nowości masz?
Raczej tak, i DMC pojazdu tutaj chyba nie ma nic do rzeczy.
No zależy czy M-Pakiet, czy M-Power.
Żadne.
KLI? Jeśli tak, to widziałem tą Beatę nieraz na os. Helena w Nowym Sączu.
http://moto.pl/Motodziennik/10,114402,11731138,Motodziennik__Arrinera__czyli_sciema_po_polsku__.html
Dużo ma koni ten maluszek.
Tak bez lipy mogę przyjechać lawetą i ją zabrać?
Jak nie wiesz nic na mój temat to nic o mnie nie pisz. Jeździj jak chcesz, ale jak zaliczysz glebę, wrzuć swoje zdjęcia- człowiek- stróp. Przemyśl.
Czyli legendarny silnik GTA, skonstruowany przez inżyniera Ferari.
Rozwalają mnie ludzie na motorach, którzy jeżdżą w koszulkach i spodenkach.
Oj tak, te modele po prostu prędzej przerdzewieją niż je zajeździsz.
Dawaj fotę serca!
Dać osłowi auto. I w taki sposób powstają mity o właścicielach BMW.
A wy się rzucacie jak gówno w przeręblu. W takim razie te nazwy i opisy powinny być zlikwidowane, jak czyjeś osobiste zdanie jest dla kogoś drażliwe. Ja lubię tą i tą markę, a co mówią inni mam gdzieś, ważne co ja mam w głowie na temat tej marki.
Trzeba dodać, że to wersja AMG.
Pajac jest z Ciebie. Nie mogę wyrazić swojego zdania?
Za dużo tego na rynku, by nazwać to klasykiem, moim zdaniem.
Vogue
Nie ma co się dziwić. Kiedyś z silnika 1.6 targali ledwo 70KM, a teraz z tego samego silnika, uturbionego wydoją ponad wdieście koni. Taki silnik jak przejeździ 500 tyś. kilometrów, uznałbym to za cud, przecież te nowe, benzynowe i uturbione silniki są tak doprężone i wysilone, że sam porównuje je do silników Diesla.
Weź pod uwagę to, że wały korbowe kanta lubiały pękać, łamać się, a wszystko przez zastosowanie tylko 3ech podpór.
Silnika maluszka. :)