Profil użytkownika
madej
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 24 października 2012 - 22:44 |
Ostatnio: | 26 sierpnia 2014 - 0:39 |
- Materiałów na głównej: 5 z 7 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 179
- Komentarzy: 83
- Punktów za komentarze: 34
« poprzednia 1 2 3 4 następna »
nie jest skopiowane auto jest moje
jak dla mnie ta wersja camaro bije wszystko nawet shelby gt 500,każdy chciał mieć mustanga a ja chciałem camaro SS :D
czujnik kąta skrętu poleciał
tam był właśnie v6 i tak jak widać ma frytki po bokachv czyli żółte znaczki na drzwiach a po za tym jak to w każdej cali na popielniczce blaszka z numerem i podpisem,Rozberg był kierowcą właśnie calibry w rajdach DTM
masz problem ze stykami w lampach z tyłu wyciąg i poczyść i przy okazji wtyczki od lamp też możesz przeczyścić to jest standardowy problem opla,i podejżewam że jak naciśniesz stop to z przednimi lampami też sie cuda dzieją
mega filmik :) ja bym chociaż raz chciał sie tak przejechać już nawet nie jako kierowca :D
dla fanów wsk polecam oglądnięcie filmu "motór" dobra polska komedia z udziałem a własciwie w roli głównej wsk
to są 4 przepustnice czyli na każdy cylinder jedna podejżewam że chodzi o dostarczenie większej ilości powietrza do każdej komory
coś w tym jest jeżeli chodzi o starsze auta z lat 90 i wstecz a jeżeli nowe to faktycznie bardzo dobrze znoszą kabina kierowcy nie ruszona wiem bo widze takie auta na warsztacie po wypadkach cały pród rozwalony a w środku nic,rozbiłem civica V przy 50km/h na tyle innego samochodu i z hanki nie było co zbierać skończyła na złomie:/
takie wiaderka były montowane do calibry riger na tył
to już na prawde unikat:)
ja również posiadam prawie w oryginalnym stanie calibre w wersji rosberg z v6 :) musze tylko zrobić listwy na czarno wokół i przemalować felgi na biało
fajna zdobycz:) powodzenia i mam nadzieje na forki z odbudowy :)
to jest po prostu kompresor troche większy niż w meśku
no ja osobiście mam caline zrobioną po fabryce w białym koloże jedyne cuda jakie zrobiłem to lampy z przodu zmieniłem a tak to wszystko jest tak jak z fabryki wyszła tylko to jest dość nie typowa wersja z v6 i limitu rosberg
bo calibry zostały porozbijane i zostały tylko we wmiare oryginalnym stanie a golfa nawet ze złomu wydrą i znowu jezdzi prawa natury a po za tym kończy sie 18 lat i kupuje sie golfa szprajcem maluje w czarny mat dowali diody spojler z mdf'u i tuning jak nie wiem wydech rozleciany silnik padlina na podtleku LPG i ledwo 60 jezdzi
tak MoreDoor ma racje ford zerznoł design od astona albo inaczej ford wykupił astona i temu takie podobieństwo
jeżeli już turbo i na przekładke to tak jak ktoś wcześniej pisał LET z cali 204km fabryka blo ewętualnie też możesz przeszczepić vke z cali fabryka miała 170 zmieniasz wałko z mv6 i już jest ponad 180 zrobisz dolot wydech na 2cale i jest 200 i taniej wychodzi bo za let'a trzeba 6 wyłożyć i to jeszcze ciężko dostępny a vka jest dość dostępna i części do niej też dużo :) a u siebie mam v6 i naprawde polecam
ja jedyne co zastosowałem to był płukacz do silnika liqi molly miałem problem z ciśnieniem oleju i stukającymi chydraulikami zalałem spuściłem olej wymieniłem filtr przy okazji pół silnika uszczelniłem i ku mojemu zdziwieniu pomogło :) tak że jak masz chydrauliki to polecam ten środek sam go przetestowałem i nawarsztacie na którym pracuje też go stosujemy :)
ja tak samo oglądałem ten serial :D może 6 lat miałem :D
wygląda jak koncept nowego bmw zmieszany z citroenem
przednie koło i lagi chyba z simka o ile sie nie myle :D
najwięcej tego w angli zostało tylko niestety po złomach gość od kturego kupowałem swojego opla mi o tym mówił że natknoł sie tam na pare takich,i faktycznie ten opel jest praktycznie nie do zdobycia a jeżeli jest to kosztuje tyle co nowe BMW
idealnie pasuja do tego modelu vw :D
dokładnie to jest fela strukturalna i bez kopłaka z plaatiku dużo lepiej wygląda :D