Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    dikej

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 maja 2012 - 16:27
    Ostatnio: 23 grudnia 2017 - 14:00
    • Materiałów na głównej: 5 z 6 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 556
    • Komentarzy: 510
    • Punktów za komentarze: 345
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 grudnia 2017 o 0:35

    a co w tym takiego skomplikowanego? swap hebli jak swap

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 grudnia 2017 o 20:26

    wolnossak w takim stanie, serio chcesz sie bawic? choc jesli bezwypadkowy, niezgnity i te 40k przelotu to moze warto. znajomy wyciagnal takiego wrosnietego w las. doslownie wrosnietego. po podstawowym serwisie silnk zagadal, wstala kompresja i auto zrobilo poki co 110k km. mowa o tt ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 października 2017 o 16:20

    super fotka ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 października 2017 o 15:34

    ostatnio stalem w korku do wahdlowca za baranem na fogach, stopach i awaryjnych... nie lepsi sa posiadacze super nowoczesnych aut z fabrycznymi ledami ktorzy stoja na swiatlach z noga na hamulcu... zapewne automaty... a fogi mozna sobie wlaczac nawet przy malej mgle jak ktos ma taka potrzebe, wazne zeby wylaczyc jak ktos jedzie blislo za nami... czasem mysle ze niektorzy wyciagaja prawo jazdy z laysow...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 września 2017 o 0:04

    prawo

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 maja 2017 o 19:31

    Rotinger zostal prawdziwym sponsorem? :D fajna bestia ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 maja 2017 o 7:32

    Czyzby byla zabawka Rafala?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 maja 2017 o 19:22

    Az sie zalogowalem zeby lajknac bo 2 tygodnie temu zaparkowal taki w moim garazu xD

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 marca 2017 o 0:58

    Szkoda tylko, ze nie powiedziales, ze te "slapy" wymagaja klepania sciany grodziowej... poza 1.8t rownie czesto wsadzaja tam k20, ktore przynajmniej kreci sie prawie jak wankiel. Latwo policzyc, jesli przy 9k rpm osiaga 270km/h to ile osiagnie przy 7k rpm 1.8t?... do tego 13b-msp wazy z osprzetem 127kg i ma srodek ciezkosc gdzies na wysokosci osi kol, wszystkie tlokowce popsuja to co najlepsze w tym aucie. Ponadto zakup auta za 8k chyba po przekladce z padnietym silnikiem... zdrowe sztuki zaczynaja sie od ok 20k, co nadal jest smiesznie malo. Z tym ze trzeba sie liczyc, ze koszt paliwa, oleju i nadciagajacych apexow na kazdy przejechany 1000km to ponad 1000 plnow... do tego serwis co 8k km, drogie oc ktore juz nie jest liczone tylko od pojemnosci i robi sie niezla skarbonka. Tak na dobra sprawe, jesli chce sie jezdzic ten 1000km/msc to bez wolnych 1500 zeta/msc nie ma co podchodzic do tego auta. Nie wysysam info z palca jak tworca filmiku... serwisuje na codzien takie auta, a 1 trzymam w garazu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    20 lutego 2017 o 9:31

    w zasadzie to flaga japoni, symbol kamikadze to słoneczko

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    16 lutego 2017 o 18:05

    @FXX: nie jest to polski projekt, to taki sam polski samochód jak seicento czy każdy opel klepany w tychach. jest to jeden z najgorszych produktów motoryzacyjnych, w którym (w nowym) przy czołowym uderzeniu perzy 40km/h wyrywa mocowania pasów bezpieczeństwa, więc nie rozumiem jego kultu. ma poprzeczny resor jak "zawieszenie" przednie i nie wniosło kompletnie nic do motoryzacji. miało zmotoryzować nasz kraj jako, że w tamtych czasach liczył się tylko i wyłącznie koszt produkcji, obecnie to auto nie spełniłoby ani jednego standardu, mało tego, nie dostałoby homologacji, więc pozwolisz że mając wolność wyboru będę stał przeciw maluchom i ich fanklubom. i wyrażał swoje zdanie o licznych żartach, czy też powaznych tekstach, że maluch to nie wiadomo jakie super auto. tak samo jak autor tego mema mógł sobie zażartować, lub poważnie napisać (bo o tym to on może sie wypowiedzieć) tak samo ja mam prawo do niechętnej wypowiedzi na ten temat. a skoro chcesz być internetowym prawnikiem Charakterka i jak typowy internauta wiesz wszystko łącznie z tym co autor miał na myśli to proszę bardzo najeżdżaj na mnie dalej. masz wolną rękę bo wyczerpałem temat.

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    15 lutego 2017 o 23:36

    @FXX: ironia, a nudny, żałosny żart suchy jak bagnet civica to różnica której niektórzy nie dostrzegają. nie wystarczy powiedzieć że to ironia jak zrobił to donatan, by ironią to było.

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    15 lutego 2017 o 10:23

    szkoda, że na głównej nie można dać słabe... owszem nigdy nie marzyłem o super autach, ale nazwanie tego (z całym szacunkiem do polskiej myśli technicznej, ale polska to była syrenka, polonez, warszawa...) gówienka po prawej sportowym autem zakrawa o herezje...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 lutego 2017 o 8:08

    @merwi: na takiej glebie eis stoi, nie jeździ. a w air brakuje elementów tłumienia, auto skacze jak piłeczka pink pongowa. testy na gładkim torze można sobie wsadzić w bajki razem ze smokami, bo na publicznych drogach stwarza takie samo zagrożenie jak naciągi, wielkie negatywy, czy "gwinty" nakładane na zwykłe amory. polecam zajrzeć do literatury technicznej, a nie tylko na yt ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 lutego 2017 o 13:13

    rx8 r3

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 lutego 2017 o 11:57

    @paVWel: może dlatego, że na air każdy zakręt robi sie z duszą na ramieniu? straszne kalectwo, biedne auta...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 lutego 2017 o 11:32

    @Rafalkom: a co w tym dziwnego? ważne by nie pałowac na zimno, ale trzeba wiedzieć co sie sprzedaje ;]

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    18 stycznia 2017 o 14:18

    @gumis099: kia jak i hyundai mega gonią czołówkę, to jest właśnie postęp, chcą być najlepsi, jeszcze im na tym zależy. mają swoje siedziby na nuru. hyundai każdy blok i głowice montowaną w genesisach prześwietla rezonansem podczas gdy europejskie marki osiadły na laurach, a czasem wręcz odstawiają popeline.. w europie jedyne co teraz gna do przodu w motoryzacji to chyba oświetlenie. z japsami różnie bywa, ale zazwyczaj trzymają poziom. honda trzymała... podobno w tym roku odsłoni nową game modelową tylko z malutkimi silnikami turbo :(

    [materiał]
    Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
    18 stycznia 2017 o 11:25

    patrząc na wykresy niezawodności, jestem w szoku, że nawet młode społeczeństwo nadal ma klapki na oczach i widzi w mercedesie tylko beczke, a w vagach 1,9tdi na pompie... solidność , kobiecość, serio?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 stycznia 2017 o 9:24

    dokłądnie, maskę się uchyla, na tyle żeby dało się wsadzić dysze gaśnicy i na jak najkrószy moment. auto samo z siebie się nie zapala choćby było chłostane cały dzień. albo nie wyrobiło chłodzenie, albo wyciek oleju/benzyny. stawiam na ole na turbinie... niemniej oby wróciła do żywych

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    16 stycznia 2017 o 22:02

    @Murzyn: nie dementuje quattro, i skrzynie subaru i quattro mają ten sam problem, półosie z boku. w subaru przynajmniej jest lekki, krótki boxer. torsen jest jednym z najlepszych dyferencjałów, nie da się ukryć, ale tu ewidentnie mamy kozowaty prześwit, baloniaste opony i ogarniętego kierownika vs niskoprofilówki, i styl clarksona "pooooweeeer". ponadto to zwykły wrx z centralnym open dyfrem spiętym tylko i wyłącznie wiskozą. to nie mogło skończyć sie inaczej i nie udowadnia wyższości audi ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 stycznia 2017 o 21:55

    @Murzyn: niet, coś 2-tłokowego, a w zasadzie rotorowego ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 stycznia 2017 o 11:14

    @RX_Love: no i modułowość nie jest wadą, wystarczy wytoczyć odpowiedni wał i można zrobić spokojnie 12 rotorowego wankla.w cosmo był seryjny 3 rotorowy. z chłodzeniem rotorów również nie ma większego problemu, gdyż jest na nie natrysk od środka po przez wał i po uzyskaniu temperatury pracy, cały rotor ma stałą temperaturę. wpływające powietrze nie jest w stanie go na tyle wychłodzić, żeby wywołać jakieś dzikie naprężenia apexów ;) i czepialstwo, to rotor przekazuje ruch na wał, nie wał na rotor :D

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    16 stycznia 2017 o 11:04

    @Murzyn: moje 1,3 tyle w mieści potrafi wziąć :D

    [materiał]
    Ocena: 7 (Głosów: 9) | raportuj
    16 stycznia 2017 o 10:23

    to pokazuje tylko tyle, że audi miało lepsze opony, lub subaru kierowce z małpią nogą

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1020 21 następna »