Profil użytkownika
bukovsky
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 9 stycznia 2014 - 12:25 |
Ostatnio: | 24 grudnia 2019 - 20:44 |
O sobie: |
związany z motoryzacją - zawodowo i z pasji:) |
- Materiałów na głównej: 15 z 15
- Punktów za materiały: 2740
- Komentarzy: 44
- Punktów za komentarze: 52
« poprzednia 1 2 następna »
Nie trzeba być nawet fanem Bmw żeby stwierdzić, że ten pseudo "wierszyk" jest na żałośnie dennym poziomie. Rymy godne pierwszoklasisty, dykcja... pominę ten temat. Często są nawet na motokiller filmiki Kickstera, który potrafi skrytykować bądź zażartować z jakiejś marki w sposób zabawny (mimo iż wulgarny) nie obrażając, Tobie to nie wyszło.
gdzie na tym zdjęciu jest EVO? Bo ja tu widzę białego Lexusa IS. Chyba że mam coś z oczami... albo data dodania 1 kwietnia coś tłumaczy:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2016 o 10:47
rób tych filmików jak najwięcej bo zaj...cie trafiłeś w temat. Ogląda się to świetnie, pozdro i gratulacje za pomysł:D
@DryfterInTaczka: pisząc "moc nie jest najważniejsza" chodziło mi konkretnie o podkreślenie roli dyferencjału ze szperą, bo przecież każdy kto jeździł autem tylnonapędowym wie, że jest to podstawa do kontrolowania auta w jakimkolwiek poślizgu. Nie widzę też nic złego w wykorzystywaniu warunków pogodowych do nauki, przecież wiadomo że na suchym by się tak nie zachowywała. Również chodziło o to, że zrobienie podobnych wygłupów nawet z silnikiem 2.8 ale bez szpery nie byłoby szans wykonać, bo potrzeba by dużo większej przestrzeni do bączków. Mam już 30 lat, jeździłem dziesiątkami Bmw więc wiem, o czym mówię, pzdr
@WarPitbull: Jeździłem już w życiu wieloma autami, i jeżeli Z3 Ci się podoba, to warto zabiegać o takie auto. Jeździ się nim naprawdę zaj....cie, zwłaszcza ze zdjętym dachem. Mi osobiście najbardziej podoba się w tym aucie maska zintegrowana z górną częścią błotników. Robi świetne wrażenie zwłaszcza jak się ją podniesie
@serekczek55: dokładnie tak jak piszesz, mechanika to w zdecydowanej większości seria 3. Techniczne podobieństwo poskutkowało oznaczeniem szeregotypowym E36/7 wersji roadster oraz E36/8 wersji coupé.
spoko, widać że masz opanowane jej prowadzenie. Nie ma to jak polatać bokiem;)
@DryfterInTaczka: kolego, o tym czy jestem jak to mówisz fajny czy nie, to już mogą się wypowiedzieć ludzie którzy mnie znają. Nagranie jest po to, żeby pokazać jak ważną rolę w wygłupach w samochodzie tylnonapędowym spełnia dyferencjał ze szperą. Szperę z takim samym zaciśnięciem mam też w e36 M3 3.2 (jest w galerii) ale jej mi szkoda do takich wygłupów. Tak więc czy strona MOTOKILER nie jest odpowiednim miejscem do takich nagrań?
@RX_Love: Przecież chyba logiczne jest, że przy takiej małej mocy to i warunki muszą być odpowiednie? Czy gdzieś napisałem że ta moc zżera asfalt? W tym nagraniu chodziło bardziej o to, żeby pokazać rolę dyfru ze szperą w takich wygłupach, bo bez tego to i mocniejszy motor by się nie dał tak prowadzić. A gdybym nie lubił dużej mocy, nie posiadałbym M3 3.2 321ps - zapraszam do mojej galerii.
Witam:) no ta czerwona e90 zastąpiła 735i, które sprzedałem po tym, jak zawiozłem się nią do ślubu:)
w tej wersji nadwoziowej już tak
Jaguar S-Type z lat 60. Współczesny S-Type (lata 2000) właśnie z tego modelu czerpie stylistykę:)
Nie chcę się czepiać ale wypadałoby wiedzieć czym się jeździ, bo 330Ci to to napewno nie jest, co najwyżej 330i. Skrót "Ci" jest zarezerwowany dla benzynowych e46 w nadwoziu coupe i cabrio (diesle "Cd"), benzynowe sedany i kombi to "i" (diesle "d") jest jeszcze "Xi" dla wersji 4wd, a benzynowe e46 w nadwoziu Compact to "ti" ("td" dla diesla)
tutaj mamy prawdziwe osiągi - https://www.youtube.com/watch?v=bMMlkTcRMG8 (od 25sekundy)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2015 o 12:14
mam pytanie. Czy ktoś naprawdę myśli że to jest prawdziwe przyspieszenie? nagranie jest przyśpieszone. Wydaje mi się że nie jest potrzebna jakaś duża wiedza motoryzacyjna żeby to było widać. zr1 do 200km/h przyśpiesza w ok. 10,9sekundy, co jest fenomenalnym wynikiem, a tu mamy jakieś 3,5s...
każdy kto ma choć trochę wiedzy motoryzacyjnej wie jak te nagranie jest zrobione. Dziwie się że wielu się na to nabiera.
ten Pontiac to Chrysler LeBaron i występował tylko jako Chrysler LeBaron. Przydałoby się minimum wiedzy przy wrzucaniu zdjęć... Mam osobiście takiego Lebarona, jest w mojej galerii...
@macieek93: dokładnie tam stała, bo tam mieszkam:)
amerykańskie m3:)
wtf???
@Siechu: raczej nikt nie będzie zasuwał na autostradzie przez dłuższy czas bo i spalanie, a więc koszty rosną znacznie. Dla mnie największą zaletą autostrad, i to niepodważalną bo duuużo jeżdżę po kraju i nie tylko, jest bezpieczeństwo. Nie martwię się, że Wiesiek wyjedzie nagle nieoświetlonym ciągnikiem, pieszy nie wybiegnie, miśki z lizakiem nie wyskoczą, czy z naprzeciwka jakiś szybki i wściekły nie wyjedzie mi na czołowe:)
@seba2001: w Niemczech tylko niektóre odcinki są bez ograniczeń. Często są ograniczenia np. do 120, do 100, do 80 i do tego często na tych ograniczeniach są fotoradary przenośne, niestety wiem coś o tym:)
@RoxS: hmm, raz w tygodniu jeżdżę odcinkiem koło-granica, 301km, dwa razy w miesiącu włocławek-gdańsk, 220km od tego roku z otwartym ostatnim odcinkiem do torunia. wydaje mi się, że to jednak są autostrady... płatne ok, ale z lepszym zapleczem niż niemieckie.
nie ma czegoś takiego jak lusterka M-Pakietowe w e46. Są tylko lusterka M3 które były tylko w M3:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 lutego 2014 o 9:48
2000pln to sam zakup. Dokładając koszty transportu (do Hamburga mam 800km) i opłat w Polsce to kolejne minimum 2000pln. Egzemplarze bez mankamentów są niestety sporo droższe. To jak i podobnie kilka moich innych aut wyszukuje mi znajomy który tam sprzedaje auta, więc często jadę po już wyszukane i "odłożone" na bok autka:)