Profil użytkownika
andre44
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 16 czerwca 2013 - 22:34 |
Ostatnio: | 21 października 2015 - 0:21 |
- Materiałów na głównej: 1 z 1
- Punktów za materiały: 199
- Komentarzy: 8
- Punktów za komentarze: 7
« poprzednia 1 następna »
Jeszcze ich w Bydgoszczy nie widziałem :/
będę wypatrywał po Bydgoszczy jak będą się "snuć" :D
mówi sie że nie ma rzeczy nie możliwych :D może to nie jest silnik z FC w dodatku Turbo ale do cinquecento jakiś czas temu został wsadzony silnik z opla calibry 2,0 16v c20xe http://przeklej.net/image_details/139469.html a do seicento wiem że vtec'a wsadzili b16a2 http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1024&bih=602&tbm=isch&tbnid=n4Gu6-609hMozM:&imgrefurl=http://www.zlomnik.pl/index.php/2011/01/03/projekt-z-polski-fiat-seicento-vti-b16a2-160-km/&docid=g8HKmI-q1NwTLM&imgurl=http://www.trs-racing.pl/foto/vti/vti054.jpg&w=800&h=600&ei=5MlrUoDhM-Hh4QTpo4DIDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:81&iact=rc&page=1&tbnh=179&tbnw=236&start=0&ndsp=13&tx=183&ty=111
1.2 8v 75km
silniki 1.8 i 1.8T lubią trochę więcej oleju niż inne wersje silnikowe ale TTTM (ten typ tak ma) więc nie ma co się odstraszać, dobrze znoszą również LPG ale jeżeli kupisz auto jeszcze na oryginalnych cewkach to szykuj się na wymianę bo lubią paść przy wyższym przebiegu
Po co swapować na 1.1 skoro można na 1.2. hmmm... lepsze to niż 007 które było, się trafiło się zmieniło. Po za tym podczas swapa były pewne plany związane z tym silnikiem lecz są spore problemy z częściami.
Nigdy nie liczyłem bo nie chce się stresować, a i dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :) ale na pewno inne auto bym za to kupił :)
Od samego początku jak ją tylko zobaczyłem mi się podoba :) Pozdrowienia od sąsiada z bloku obok, kierownika czarno-białego cienkiego :)