Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    TheKevoPL

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 kwietnia 2013 - 18:05
    Ostatnio: 18 października 2015 - 11:11
    • Materiałów na głównej: 1 z 9 (8 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 68
    • Komentarzy: 1
    • Punktów za komentarze: 0
     
    TOP Model zostań Ferrari # ferrari FXX – Silnik:	V12 48V, umieszczony centralnie
Pojemność:	6262 cm³
Moc:	588 kW (800KM) @ 8500 obr/min
Max. moment obr:	686 Nm @ 5750 obr/min
0 - 100 km/h:	2,5 s
0 - 160 km/h:	7,1 s
0 - 200 km/h:	11,1 s
Top Gear Lap:	1,10,7 min
Prędkość maksymalna:	391 km/h
0 - 1/4 mili:	11,1 s (202 km/h)
100 - 0 km/h:	31,5 m
Średnie spalanie:	30,8 l/100km
Masa:	1155 kg
Średnica cylindra x skok tłoka: 	93 mm x 70,4 mm
Stopień sprężania:	11,3:1
Skrzynia biegów:	6-biegowa, sekwencyjna
Układ napędowy:	tylny (RWD)
Układ hamulcowy:	Brembo CCM (karbonowo-ceramiczne tarcze, tytanowe zaciski).
 Przód: 380 mm / Tył: 380 mm
Felgi:	19 calowe, magnezowe Speedline
Opony:	Bridgestone Potenza RE050A Scuderia
 Przód: 245 x 35 ZR19 / Tył: 345 x 35 ZR19
Karoseria / Nadwozie:	materiały kompozytowe, aluminium
Rozstaw osi:	2650 mm
Zbiornik paliwa:	112 l
    Silnik: V12 48V, umieszczony centralnie
    Pojemność: 6262 cm³
    Moc: 588 kW (800KM) @ 8500 obr/min
    Max. moment obr: 686 Nm @ 5750 obr/min
    0 - 100 km/h: 2,5 s
    0 - 160 km/h: 7,1 s
    0 - 200 km/h: 11,1 s
    Top Gear Lap: 1,10,7 min
    Prędkość maksymalna: 391 km/h
    0 - 1/4 mili: 11,1 s (202 km/h)
    100 - 0 km/h: 31,5 m
    Średnie spalanie: 30,8 l/100km
    Masa: 1155 kg
    Średnica cylindra x skok tłoka: 93 mm x 70,4 mm
    Stopień sprężania: 11,3:1
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna
    Układ napędowy: tylny (RWD)
    Układ hamulcowy: Brembo CCM (karbonowo-ceramiczne tarcze, tytanowe zaciski).
    Przód: 380 mm / Tył: 380 mm
    Felgi: 19 calowe, magnezowe Speedline
    Opony: Bridgestone Potenza RE050A Scuderia
    Przód: 245 x 35 ZR19 / Tył: 345 x 35 ZR19
    Karoseria / Nadwozie: materiały kompozytowe, aluminium
    Rozstaw osi: 2650 mm
    Zbiornik paliwa: 112 l
    10 maja 2013, 9:17 przez TheKevoPL (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    TOP Model zostań Ferrari :D – to jeszcze raz liczę na naj i pamiętajcie z opisikiem (a dla tych co nie rozumieją bo widzą to pierwszy raz to tłumacze jeśli trafie na główną to będę dodawał każdy model z kolekcji z opisikiem) czyściłem całe rano :|
    To jeszcze raz liczę na naj i pamiętajcie z opisikiem (a dla tych co nie rozumieją bo widzą to pierwszy raz to tłumacze jeśli trafie na główną to będę dodawał każdy model z kolekcji z opisikiem) czyściłem całe rano :|
    8 maja 2013, 10:46 przez TheKevoPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Moja kolekcja #1 – jeśli ten obraz stanie na głównej to będę dodawał każdy model z kolekcji z opisem
    Jeśli ten obraz stanie na głównej to będę dodawał każdy model z kolekcji z opisem
    7 maja 2013, 20:24 przez TheKevoPL (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    moja kolekcia

    zarchiwizowany
    Bugatti veyron – Bugatti Veyron 16.4 – najszybszy i jeden z najdroższych samochodów sportowych na świecie, ze zmierzoną prędkością maksymalną 407,8 km/h. 0-100=2,5 sekundy. Trafił do produkcji we wrześniu 2005.
    Bugatti Veyron 16.4 – najszybszy i jeden z najdroższych samochodów sportowych na świecie, ze zmierzoną prędkością maksymalną 407,8 km/h. 0-100=2,5 sekundy. Trafił do produkcji we wrześniu 2005.
    zarchiwizowany
    Mercedes SLS AMG – Mercedes SLS AMG rozwinie prędkość do 320 km/h 0-100=2,5s jest moc jeśnie tak to daj "jest moc" :D
    Mercedes SLS AMG rozwinie prędkość do 320 km/h 0-100=2,5s jest moc jeśnie tak to daj "jest moc" :D
    17 kwietnia 2013, 21:23 przez TheKevoPL (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    zarchiwizowany
    Ford Mustang – niema to jak zapach spalin i dźwięku V12
    Niema to jak zapach spalin i dźwięku V12
    17 kwietnia 2013, 21:16 przez TheKevoPL (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    ha pomysł licze na NAJ


    1