Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • zarchiwizowany

    TOP Model zostań Ferrari # ferrari FXX

    TOP Model zostań Ferrari # ferrari FXX – Silnik:	V12 48V, umieszczony centralnie
Pojemność:	6262 cm³
Moc:	588 kW (800KM) @ 8500 obr/min
Max. moment obr:	686 Nm @ 5750 obr/min
0 - 100 km/h:	2,5 s
0 - 160 km/h:	7,1 s
0 - 200 km/h:	11,1 s
Top Gear Lap:	1,10,7 min
Prędkość maksymalna:	391 km/h
0 - 1/4 mili:	11,1 s (202 km/h)
100 - 0 km/h:	31,5 m
Średnie spalanie:	30,8 l/100km
Masa:	1155 kg
Średnica cylindra x skok tłoka: 	93 mm x 70,4 mm
Stopień sprężania:	11,3:1
Skrzynia biegów:	6-biegowa, sekwencyjna
Układ napędowy:	tylny (RWD)
Układ hamulcowy:	Brembo CCM (karbonowo-ceramiczne tarcze, tytanowe zaciski).
 Przód: 380 mm / Tył: 380 mm
Felgi:	19 calowe, magnezowe Speedline
Opony:	Bridgestone Potenza RE050A Scuderia
 Przód: 245 x 35 ZR19 / Tył: 345 x 35 ZR19
Karoseria / Nadwozie:	materiały kompozytowe, aluminium
Rozstaw osi:	2650 mm
Zbiornik paliwa:	112 l
    Silnik: V12 48V, umieszczony centralnie
    Pojemność: 6262 cm³
    Moc: 588 kW (800KM) @ 8500 obr/min
    Max. moment obr: 686 Nm @ 5750 obr/min
    0 - 100 km/h: 2,5 s
    0 - 160 km/h: 7,1 s
    0 - 200 km/h: 11,1 s
    Top Gear Lap: 1,10,7 min
    Prędkość maksymalna: 391 km/h
    0 - 1/4 mili: 11,1 s (202 km/h)
    100 - 0 km/h: 31,5 m
    Średnie spalanie: 30,8 l/100km
    Masa: 1155 kg
    Średnica cylindra x skok tłoka: 93 mm x 70,4 mm
    Stopień sprężania: 11,3:1
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna
    Układ napędowy: tylny (RWD)
    Układ hamulcowy: Brembo CCM (karbonowo-ceramiczne tarcze, tytanowe zaciski).
    Przód: 380 mm / Tył: 380 mm
    Felgi: 19 calowe, magnezowe Speedline
    Opony: Bridgestone Potenza RE050A Scuderia
    Przód: 245 x 35 ZR19 / Tył: 345 x 35 ZR19
    Karoseria / Nadwozie: materiały kompozytowe, aluminium
    Rozstaw osi: 2650 mm
    Zbiornik paliwa: 112 l
    10 maja 2013, 9:17 przez TheKevoPL (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…