Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Suru

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 8 lutego 2014 - 20:13
    Ostatnio: 20 października 2019 - 23:04
    • Materiałów na głównej: 5 z 6 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 138
    • Komentarzy: 78
    • Punktów za komentarze: 50
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    2 czerwca 2016 o 19:51

    Jaki koszt tych foteli? :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    22 maja 2016 o 1:28

    Widzę, że kolega z Cieszyna. Ładna trójeczka. Mam nadzieje, że ją spotkam gdzieś na mieście kiedyś :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 marca 2016 o 19:34

    Owszem, zdarza się!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 stycznia 2016 o 21:37

    @EdwardBlack: Dziękuje uprzejmie!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 stycznia 2016 o 17:57

    Można link do większej roździałki? :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    27 grudnia 2015 o 16:08

    @RX_Love: Najprawdopodobniej chodzi o punkt maksymalnego momentu, który dany silnik osiąga przy określonych obrotach. W przyśpieszeniu ważniejszy jest moment niż moc :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 listopada 2015 o 17:05

    Jeszcze parę ostrych hamowań i będę slicki, jak się patrzy! A tak poważnie, ja bym tego tak nie zostawił. Jakby nie było, opony to jedyny element samochodu, który ma styczność z podłożem i w skrajnych warunkach może odpowiadać za nasze zdrowie, a nawet życie.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 listopada 2015 o 0:22

    @brojek_88: Komentarz prosty, ale rozwalił mnie. Wydarłem się śmiechem na cały dom :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 listopada 2015 o 19:02

    @bumcyfykszyn: Wyglądają mi na poszerzone Work CR Kai :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 października 2015 o 16:48

    @swidertrance: O driftującym LFA już było dosyć głośno jakiś czas temu. Pod maską siedzi V8 o ile dobrze pamiętam. Murcielago jednak zrobiło większą furorę niż supersamochód ze stajni Lexusa :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 października 2015 o 19:21

    @CamaroFanBoy: Czyli limuzyna o mocy 300KM też jest samochodem sportowym? Nie zapominaj kolego o stosunku wagi do mocy. Czasami robi to kolosalną różnice :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 października 2015 o 18:15

    Można to w większej roździelczości? :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 października 2015 o 18:12

    @CamaroFanBoy: A Type-R z B16B pod maską lub EK4 z B16A2? ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 października 2015 o 17:49

    Oh god. Te bordowe Porsche Turbo. Zakochałem się *.*

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 października 2015 o 17:40

    @eMDek: Akurat ten nierówny bulgot jest spowodowany układem crossplane aniżeli rozwarciem kąta cylindrów :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 października 2015 o 19:10

    @Juru: Jaki jest sens robienia takiej przekładki? Chyba, że to jest tak samo jak z sil80, gdzie przód od Silvi S13 Coupe był tańszy niż wersji fastback

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 października 2015 o 19:27

    Niekoniecznie. Mieszanka opon zimowych zachowa się lepiej w takich temperaturach aniżeli opona letnia, także czasami warto mieć zimowe opony nawet, gdy śniegu nie ma, ale jest dosyć duży mróz ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    28 sierpnia 2015 o 22:56

    @Lowca_nietoperzy: Żadnego swapa na jednostkę ze stajni GM. F20, ew F22C i kompresor :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    15 lipca 2015 o 19:56

    "To jest dźwięk, a nie jakieś pierdzenie pseudo sportowego golfa z pojemnością mniejszą niż butelka coli..." Porównanie z dupy, szczerze mówiąc. Skoro tak to przedstawiasz, to porównajmy Twój "silniczek" z silnikiem z Vipera o pojemności 8.4L. Przy tej jednostce, twój silnik to, jak to ująłeś, butelka wody z Biedry. Ta idiotyczna "wojna" o pojemność jest całkowicie bezsensu. Ci którzy chcą mocy z wysokich obrotów, to udadzą się do stajni Hondy, gdzie na nich czekają B16B, B18C6, C20A, Ci którzy chcą momentu, to wybiorą samochody z za Wielkiej Wody, siedmiolitrowe Corvetty, Challengery z Hemi, Mustang z silnikiem 5.8, natomiast Ci którzy szukają kompromisu pomiędzy momentem, a mocą to wybiorą samochody z Europy, Golf R, BMW M4. Każdy lubi co innego. Kocham auta japońskie i ich jednostki, (B16, RB, 2JZ, 4A-GE, 2ZZ, C30, 4G63, EJ20), ale nie pogardziłbym Mustangiem z wielkim 5.8 pod maską z kompresorem. Każdy lubi co innego, są gusta i guściki. Walka o to co jest lepsze, pojemność czy obroty czy turbo jest bezsensowna. Każdy ma inny styl jazdy i każdy wybiera samochód z daną jednostką na miarę swoich możliwości, finansowych jak i umiejętności za kierownicą. Tak, jeżdżę Golfem 2 1.3.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 czerwca 2015 o 23:25

    M42 czy M44?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    5 kwietnia 2015 o 17:36

    Dla mnie to Porsche bardziej wygląda na Caymana niż 911, lecz mogę się mylić.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 kwietnia 2015 o 21:58

    @Yuukorashi: Zbyt "wypukłe", wydaje mi się, że to BBS RZ

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 marca 2015 o 11:00

    W Carthrottle nawet podali, że zwykłe E30 z wersją M3 ma wspólny szyberdach, błotniki i pare innych pierdół. RGL, dokładnie to był silnik S14B20, który był na rynek włoski, portugalski. Było to po prostu 325i w M tech 2 tylko, że z innym silnikiem. Co do E36, to masz racje. Silnik ten sam, ale do czasu. M42B18 został zastąpiony M44B19, który się już znacznie różnił (o ile dobrze pamiętam, to już nie miał kutych tłoków i korbowodu). Swoją drogą, 318is E30 było nazywane baby M3 lub M3 dla biednych.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    17 marca 2015 o 22:09

    @Justyna0810: Mnie też się to nie podoba. Co z tego, że taki pi*dzik ma 1.0T, który jest oszczędny całą oszczędzoną kase na benzynę spędzę na naprawianiu tego gówna. Wole już mieć te 2.0, 2.5 i nie bać się, że nagle silnik umrze i będę w dupie.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    17 marca 2015 o 21:04

    @Foka10: 164.22 kW (223.3 PS; 220.2 hp) per liter - 2014 Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR 328.107 kW (446 PS; 440 hp) 1,998 cc (121.9 cu in) 4B11T I4 turbo

    « poprzednia 1 2 3 4 następna »