Profil użytkownika
Suru
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 8 lutego 2014 - 20:13 |
Ostatnio: | 20 października 2019 - 23:04 |
- Materiałów na głównej: 5 z 6 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 138
- Komentarzy: 78
- Punktów za komentarze: 50
« poprzednia 1 2 3 4 następna »
Jaki koszt tych foteli? :)
Widzę, że kolega z Cieszyna. Ładna trójeczka. Mam nadzieje, że ją spotkam gdzieś na mieście kiedyś :)
Owszem, zdarza się!
@EdwardBlack: Dziękuje uprzejmie!
Można link do większej roździałki? :)
@RX_Love: Najprawdopodobniej chodzi o punkt maksymalnego momentu, który dany silnik osiąga przy określonych obrotach. W przyśpieszeniu ważniejszy jest moment niż moc :)
Jeszcze parę ostrych hamowań i będę slicki, jak się patrzy! A tak poważnie, ja bym tego tak nie zostawił. Jakby nie było, opony to jedyny element samochodu, który ma styczność z podłożem i w skrajnych warunkach może odpowiadać za nasze zdrowie, a nawet życie.
@brojek_88: Komentarz prosty, ale rozwalił mnie. Wydarłem się śmiechem na cały dom :D
@bumcyfykszyn: Wyglądają mi na poszerzone Work CR Kai :)
@swidertrance: O driftującym LFA już było dosyć głośno jakiś czas temu. Pod maską siedzi V8 o ile dobrze pamiętam. Murcielago jednak zrobiło większą furorę niż supersamochód ze stajni Lexusa :)
@CamaroFanBoy: Czyli limuzyna o mocy 300KM też jest samochodem sportowym? Nie zapominaj kolego o stosunku wagi do mocy. Czasami robi to kolosalną różnice :)
Można to w większej roździelczości? :)
@CamaroFanBoy: A Type-R z B16B pod maską lub EK4 z B16A2? ;)
Oh god. Te bordowe Porsche Turbo. Zakochałem się *.*
@eMDek: Akurat ten nierówny bulgot jest spowodowany układem crossplane aniżeli rozwarciem kąta cylindrów :)
@Juru: Jaki jest sens robienia takiej przekładki? Chyba, że to jest tak samo jak z sil80, gdzie przód od Silvi S13 Coupe był tańszy niż wersji fastback
Niekoniecznie. Mieszanka opon zimowych zachowa się lepiej w takich temperaturach aniżeli opona letnia, także czasami warto mieć zimowe opony nawet, gdy śniegu nie ma, ale jest dosyć duży mróz ;)
@Lowca_nietoperzy: Żadnego swapa na jednostkę ze stajni GM. F20, ew F22C i kompresor :)
"To jest dźwięk, a nie jakieś pierdzenie pseudo sportowego golfa z pojemnością mniejszą niż butelka coli..." Porównanie z dupy, szczerze mówiąc. Skoro tak to przedstawiasz, to porównajmy Twój "silniczek" z silnikiem z Vipera o pojemności 8.4L. Przy tej jednostce, twój silnik to, jak to ująłeś, butelka wody z Biedry. Ta idiotyczna "wojna" o pojemność jest całkowicie bezsensu. Ci którzy chcą mocy z wysokich obrotów, to udadzą się do stajni Hondy, gdzie na nich czekają B16B, B18C6, C20A, Ci którzy chcą momentu, to wybiorą samochody z za Wielkiej Wody, siedmiolitrowe Corvetty, Challengery z Hemi, Mustang z silnikiem 5.8, natomiast Ci którzy szukają kompromisu pomiędzy momentem, a mocą to wybiorą samochody z Europy, Golf R, BMW M4. Każdy lubi co innego. Kocham auta japońskie i ich jednostki, (B16, RB, 2JZ, 4A-GE, 2ZZ, C30, 4G63, EJ20), ale nie pogardziłbym Mustangiem z wielkim 5.8 pod maską z kompresorem. Każdy lubi co innego, są gusta i guściki. Walka o to co jest lepsze, pojemność czy obroty czy turbo jest bezsensowna. Każdy ma inny styl jazdy i każdy wybiera samochód z daną jednostką na miarę swoich możliwości, finansowych jak i umiejętności za kierownicą. Tak, jeżdżę Golfem 2 1.3.
M42 czy M44?
Dla mnie to Porsche bardziej wygląda na Caymana niż 911, lecz mogę się mylić.
@Yuukorashi: Zbyt "wypukłe", wydaje mi się, że to BBS RZ
W Carthrottle nawet podali, że zwykłe E30 z wersją M3 ma wspólny szyberdach, błotniki i pare innych pierdół. RGL, dokładnie to był silnik S14B20, który był na rynek włoski, portugalski. Było to po prostu 325i w M tech 2 tylko, że z innym silnikiem. Co do E36, to masz racje. Silnik ten sam, ale do czasu. M42B18 został zastąpiony M44B19, który się już znacznie różnił (o ile dobrze pamiętam, to już nie miał kutych tłoków i korbowodu). Swoją drogą, 318is E30 było nazywane baby M3 lub M3 dla biednych.
@Justyna0810: Mnie też się to nie podoba. Co z tego, że taki pi*dzik ma 1.0T, który jest oszczędny całą oszczędzoną kase na benzynę spędzę na naprawianiu tego gówna. Wole już mieć te 2.0, 2.5 i nie bać się, że nagle silnik umrze i będę w dupie.
@Foka10: 164.22 kW (223.3 PS; 220.2 hp) per liter - 2014 Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-440 MR 328.107 kW (446 PS; 440 hp) 1,998 cc (121.9 cu in) 4B11T I4 turbo