Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Suru

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 8 lutego 2014 - 20:13
    Ostatnio: 20 października 2019 - 23:04
    • Materiałów na głównej: 5 z 6 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 138
    • Komentarzy: 78
    • Punktów za komentarze: 50
     
    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    17 marca 2015 o 19:05

    Czy ja wiem czy rekordzista? Jeśli chodzi o segment, to na pewno. W kwestii pojemności to przebija go Evo VIII FQ-400. 205,5KM na litr.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 marca 2015 o 21:37

    @Artur63e: O ile dobrze pamiętam, to zainstalowany jest system Launch Control oraz Misfiring System.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    6 marca 2015 o 12:47

    To jest Huracan, nie Aventador. Aventador jest większy i posiada silnik V12, nie V10.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 marca 2015 o 3:08

    @Alchemik: Twin Turbo jest równoległe czyli 2 turbosprężarki działają w tym samym czasie. Bi-turbo to 2 turbosprężarki, ale połączone szeregowo czyli jedna mniejsza by ciągnęła od dołu, a druga się włącza przy wyższych obrotach eliminując efekt turbodziury.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 lutego 2015 o 18:16

    @Charakterek: Nic dziwnego, że twoi znajomi mają takie odczucia, że diesel lepiej idzie. Owszem, jeśli chodzi o przyśpieszenie to benzyna nie ma szans jeśli oba motory mają podobną moc. Weźmy takiego 1.9TDI 156KM(w twoim przypadku) i zdrowe 1.8T 150KM. Diesel pluje momentem od samego dołu, co przy wartości momentu 365Nm gwarantuje niesamowite przyśpieszenie, które jednak się kończy po 2s, natomiast w benzynie moment jest rozłożony na większą skale, zaczyna się od 1750 i rośnie do powiedzmy 5500-6000(w dieslu do 2500-3000). Na dłuższej prostej 1.8T zje każdego TDIka.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 lutego 2015 o 16:28

    80kW? Oryginalny gaźnikowiec?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 lutego 2015 o 17:16

    Cholernie mi się podoba! Gdybym miał kompakta, to właśnie tak by wyglądał :)

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 5) | raportuj
    17 lutego 2015 o 17:13

    Nie dość, że wali fakiem na kilometr, to nawet gdyby to się okazało prawdą, to "właściciel" to cymbal. Jeśli by to był oryginalne GT-R to pojemność powinna wynosić 2.6, nie 2.5 :|

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 3) | raportuj
    17 lutego 2015 o 17:10

    Ile niuta? :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 lutego 2015 o 20:33

    911 typoszeregu 996, wersja chyba Carrera S

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 lutego 2015 o 14:17

    Trochę nie za mało mocy? Z tego, co udało mi się wyczytać, to najsłabsze Evo X ma 295KM. Od czasów Evo III, LanEvo nie schodziły poniżej 280KM. :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 stycznia 2015 o 20:42

    What in the hell is powering this thing?

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    29 stycznia 2015 o 0:44

    Lanca Delta Integrale startowała w grupie A, nie B. W grupie B startowała Lancia Delta S4, a to inne auto ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 stycznia 2015 o 19:36

    Przecież słychać, że to V8..

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    29 grudnia 2014 o 19:18

    Przecież to Sky..

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 grudnia 2014 o 19:14

    Bear Dellinger i Sky 2000 GT-R <3

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 grudnia 2014 o 18:47

    U mnie w Cieszynie śniegu jeszcze nie ma, ale jest jedno, wielkie lodowisko.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 listopada 2014 o 18:13

    Widać, że to Lexus IS F.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 listopada 2014 o 17:42

    Moment godny diesla!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 listopada 2014 o 13:35

    Link do większej rozdzielczości. Migusiem!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 listopada 2014 o 14:54

    @romeciak777: Takie stare auto, a warte więcej niż samochody Twojego taty, wujka, dziadka, pradziadka i kolegów razem wziętych.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 listopada 2014 o 16:34

    Jaki to model alufelgi na przedniej osi? Wygląda ciekawie :).

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 listopada 2014 o 16:47

    Znam ten ból. Za cholere nie odpali, w dodatku dekiel uszczelniony silikonem i leje się spod pokrywy, ale jeździ dalej. Może nie jest to pancerne 1.9 TDI, ale daje rade i pod względem mechanicznym mnie nie zawiódł :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 listopada 2014 o 1:03

    @twilightsparkle: Jaki muł? Najmocniejszy Polonez miał ile koni? 104? przy wadze 1150kg, gdzie 86 waży 900kg i ma 130KM, w dodatku z potencjałem. W późniejszych Corollkach montowali 4A-GE z głowicą 20-zaworową gdzie osiągała 165HP bez turbo ;). Niestety, ale Polonez przy AE86 to, no cóż, kupa złomu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 listopada 2014 o 13:54

    @Victoor: Widać, że zaciąga łape, a gdyby faktycznie nie zaciągał, to co to za problem użyć ogromnej mocy silnika do wykonania spina?

    « poprzednia 1 2 3 4 następna »