Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Spoon8

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 12 stycznia 2012 - 15:32
    Ostatnio: 17 sierpnia 2018 - 15:45
    O sobie:

    Entuzjasta oldschoolu.

    • Materiałów na głównej: 113 z 126 (13 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6266
    • Komentarzy: 1239
    • Punktów za komentarze: 1554
     
    Uroki dawnej motoryzacji... – Zepsuł się silnik w trasie? 
Nic trudnego, wyjmij go i napraw kluczem i śrubokrętem.
    Zepsuł się silnik w trasie?
    Nic trudnego, wyjmij go i napraw kluczem i śrubokrętem.
    24 listopada 2013, 21:55 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Dastun – Foto mowi samo za siebie
    Foto mowi samo za siebie
    23 listopada 2013, 0:45 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126p - Swap 1.2 75KM – SILNIK:
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony,       końcówka inox polerowana 60mm.

UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

KOŁA: 
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    SILNIK:
    Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
    tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.

    UKŁAD CHŁODZENIA:
    mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

    SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
    Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

    ZAWIESZENIE:
    Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

    HAMULCE:
    przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

    WNĘTRZE:
    pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

    KOŁA:
    lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    Clarkson i jego wielofunkcyjny klucz –
    22 listopada 2013, 22:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Nie odkładaj marzeń. Odkładaj na swapa – Jedno z moich marzeń, mieć swapa maluszka.
    Jedno z moich marzeń, mieć swapa maluszka.
    22 listopada 2013, 12:14 przez gpablog (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Renault 5 Alpine Turbo – 4 lata pracy, litry potu, łez i krwi, ale efekt mówi sam za siebie
    4 lata pracy, litry potu, łez i krwi, ale efekt mówi sam za siebie
    16 listopada 2013, 17:19 przez igred (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne

    11 listopada 2013, 16:10 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Wnętrze W124 –
    8 października 2013, 13:34 przez Merolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Mojego autorstwa

    To one nas połączyły – Dzięki naszym Mercedesom zaczęliśmy pisać ze sobą. Jesteśmy już ponad rok razem, zaręczyliśmy się a to wszystko zasługa naszej wspólnej pasji.
    Dzięki naszym Mercedesom zaczęliśmy pisać ze sobą. Jesteśmy już ponad rok razem, zaręczyliśmy się a to wszystko zasługa naszej wspólnej pasji.
    28 października 2013, 15:51 przez Merolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    zdjęcie mojego autorstwa

    Toyota Cressida –
    24 września 2013, 15:02 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj