Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    MotoManiaczka

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 3 marca 2014 - 16:08
    Ostatnio: 21 stycznia 2016 - 20:43
    Gadu-gadu: 10949819
    • Materiałów na głównej: 71 z 83 (12 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3073
    • Komentarzy: 99
    • Punktów za komentarze: 39
     
    Mercedes-Benz R129 SL600 – Pod maską widlasta 12-ka o pojemności 6 litrów (5987 cm³), mocy 394KM i momencie 570Nm.
    Pod maską widlasta 12-ka o pojemności 6 litrów (5987 cm³), mocy 394KM i momencie 570Nm.
    Citroen Ami – W doborowym towarzystwie z Krakowa.
    W doborowym towarzystwie z Krakowa.
    Auto, jeżeli tak można go nazwać ma dwa silniki elektryczne. Ten napędzający koła ma 54kW, a ten napędzający śrubę 2x800W. SQuba może się zanużyć do 10m pod wodą. Dla niecierpliwych od 1:60
    18 grudnia 2014, 23:51 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gęsia skórka –
    10 grudnia 2014, 23:15 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Wartburg Pick-up – Przeglądając zdjęcia z wakacji (2005 rok) znalazłam tego Wartburga 353. Może nie jest zbyt piękny ale przyznacie, że ciekawe rozwiązanie?
    Przeglądając zdjęcia z wakacji (2005 rok) znalazłam tego Wartburga 353. Może nie jest zbyt piękny ale przyznacie, że ciekawe rozwiązanie?
    30 listopada 2014, 15:23 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Lata 50. – Triumph TR2 - samochód typu roadster dla szalonych brytyjskich dżentelmenów, którzy z jazdy samochodem chcieli czerpać radość pełnymi garściami. Innymi słowy samochód sportowy z silnikiem R4 o pojemności 2 litrów i mocy 90KM. Zastosowano w nim skrzynię automatyczną 4-biegową z nadbiegiem przenoszącą moc na tylne koła.
    Triumph TR2 - samochód typu roadster dla szalonych brytyjskich dżentelmenów, którzy z jazdy samochodem chcieli czerpać radość pełnymi garściami. Innymi słowy samochód sportowy z silnikiem R4 o pojemności 2 litrów i mocy 90KM. Zastosowano w nim skrzynię automatyczną 4-biegową z nadbiegiem przenoszącą moc na tylne koła.
    Lata 50. – ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz  państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    Lata 50. – Rolls-Royce Phantom IV - 4-drzwiowy sedan napędzany silnikiem R8 o pojemności 5,7l generującym 166KM i napędem przenoszonym na tylną oś. Powstało ich tylko 18, wszystkie dla ważnych osobistości (w tym królowa Elżbieta II). Powstał na bazie modelu Rolls-Royce Silver Wraith z małymi zmianami, jak wydłużenie podwozia i skrócenie rozstawu osi.
    Rolls-Royce Phantom IV - 4-drzwiowy sedan napędzany silnikiem R8 o pojemności 5,7l generującym 166KM i napędem przenoszonym na tylną oś. Powstało ich tylko 18, wszystkie dla ważnych osobistości (w tym królowa Elżbieta II). Powstał na bazie modelu Rolls-Royce Silver Wraith z małymi zmianami, jak wydłużenie podwozia i skrócenie rozstawu osi.
    Lata 50. – Pegaso Z-102, czyli hiszpańskie sportowe coupe (lub w wersji kabriolet) z 8-cylindrowym widlastym silnikiem o pojemności 2,5l (167KM), 2,8l (172KM) i 3,2l (226, 213 lub 279 KM) z napędem na tył i 5-biegową skrzynią manualną. Był konkurencją dla Ferrari America.
    Pegaso Z-102, czyli hiszpańskie sportowe coupe (lub w wersji kabriolet) z 8-cylindrowym widlastym silnikiem o pojemności 2,5l (167KM), 2,8l (172KM) i 3,2l (226, 213 lub 279 KM) z napędem na tył i 5-biegową skrzynią manualną. Był konkurencją dla Ferrari America.
    Lata 50. – Luksus z Ameryki z Fordowską 5,9l V8-ką o mocy 307KM w 4-ech wersjach nadwozia:
2-drzwiowy hardtop
2-drzwiowy kabriolet
4-drzwiowy hardtop
4-drzwiowy sedan,
czyli Edsel Pacer, którego produkcja rozpoczęła się i zakończyła w roku 1958.
    Luksus z Ameryki z Fordowską 5,9l V8-ką o mocy 307KM w 4-ech wersjach nadwozia:
    2-drzwiowy hardtop
    2-drzwiowy kabriolet
    4-drzwiowy hardtop
    4-drzwiowy sedan,
    czyli Edsel Pacer, którego produkcja rozpoczęła się i zakończyła w roku 1958.