Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 57 takich materiałów
    Lexus LS400 – Luksusowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation pod marką Lexus od 1989 roku. Pierwszą generację LS produkowano w latach 1989-1994 jako pierwsza limuzyna klasy premium produkowana przez Toyotę pod specjalnie powstałą marką Lexus. W 1983 roku Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć prace nad projektem o kryptonimie F1, z którego później wyłonił się Lexus LS 400. Zanim pierwsza generacja Lexusa LS trafiła do produkcji, Japończycy stworzyli około 400 aut koncepcyjnych i 900 prototypów jednostek napędowych. Projekt samochodu pochłonął ponad miliard dolarów. W 1992 roku auto przeszło modernizacje, a rok później z ponad 50 zmianami trafiło do dealerów na całym świecie. Zmieniono m.in. układ hamulcowy i atrapę chłodnicy, a do wyposażenia standardowego dodano m.in. poduszkę powietrzną pasażera, automatyczny włącznik świateł, cyfrowy licznik kilometrów, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz listwy boczne nadwozia. Do napędu LS400 zastosowano 3,9-litrowe V8 generujące moc 250 KM i moment obrotowy 353 Nm, co według producenta pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,4 sekundy.
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation pod marką Lexus od 1989 roku. Pierwszą generację LS produkowano w latach 1989-1994 jako pierwsza limuzyna klasy premium produkowana przez Toyotę pod specjalnie powstałą marką Lexus. W 1983 roku Eiji Toyoda zebrał sztab specjalistów o łącznej liczbie około 3900 osób, aby rozpocząć prace nad projektem o kryptonimie F1, z którego później wyłonił się Lexus LS 400. Zanim pierwsza generacja Lexusa LS trafiła do produkcji, Japończycy stworzyli około 400 aut koncepcyjnych i 900 prototypów jednostek napędowych. Projekt samochodu pochłonął ponad miliard dolarów. W 1992 roku auto przeszło modernizacje, a rok później z ponad 50 zmianami trafiło do dealerów na całym świecie. Zmieniono m.in. układ hamulcowy i atrapę chłodnicy, a do wyposażenia standardowego dodano m.in. poduszkę powietrzną pasażera, automatyczny włącznik świateł, cyfrowy licznik kilometrów, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz listwy boczne nadwozia. Do napędu LS400 zastosowano 3,9-litrowe V8 generujące moc 250 KM i moment obrotowy 353 Nm, co według producenta pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,4 sekundy.
    Lexus SC400 – Sportowy i luksusowy samochód osobowy marki Lexus produkowany przez koncern Toyota z przeznaczeniem na rynek północnoamerykański w latach 1991-2010. Pierwsza generacja SC produkowana była w latach 1991–2000. Na japońskim rynku auto było znane jako Toyota Soarer. Samochód był konstrukcyjnie powiązany z wprowadzoną na rynek rok później Toyotą Suprą czwartej generacji. Dostępne są dwie wersje pierwszej generacji SC - SC300 oraz SC400. W wersji SC300 samochód wyposażony jest w trzylitrowe R6 generujące moc maksymalną 228 KM i moment obrotowy 285 Nm. Prędkość maksymalna SC300 wynosi 235 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,4 sekundy. SC400 wyposażone jest w silniejszy, czterolitrowy silniki V8, który generuje moc maksymalną 253 KM i moment obrotowy 353 Nm. W tej wersji prędkość maksymalna samochodu wynosi 241 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 6 sekund. Produkcję drugiej generacji Lexusa SC rozpoczęto w 2001 roku.
    Sportowy i luksusowy samochód osobowy marki Lexus produkowany przez koncern Toyota z przeznaczeniem na rynek północnoamerykański w latach 1991-2010. Pierwsza generacja SC produkowana była w latach 1991–2000. Na japońskim rynku auto było znane jako Toyota Soarer. Samochód był konstrukcyjnie powiązany z wprowadzoną na rynek rok później Toyotą Suprą czwartej generacji. Dostępne są dwie wersje pierwszej generacji SC - SC300 oraz SC400. W wersji SC300 samochód wyposażony jest w trzylitrowe R6 generujące moc maksymalną 228 KM i moment obrotowy 285 Nm. Prędkość maksymalna SC300 wynosi 235 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 7,4 sekundy. SC400 wyposażone jest w silniejszy, czterolitrowy silniki V8, który generuje moc maksymalną 253 KM i moment obrotowy 353 Nm. W tej wersji prędkość maksymalna samochodu wynosi 241 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 6 sekund. Produkcję drugiej generacji Lexusa SC rozpoczęto w 2001 roku.
    Konstrukcję samochodu oparto na ramie i zawieszeniu Wartburga 353, które zmodyfikowano. Dwudrzwiowe nadwozie typu coupé zostało wykonane z żywicy poliestrowej wzmocnionej włóknem szklanym. Oryginalnym rozwiązaniem były tzw. skrzydlate drzwi (otwierane do góry). W RS 1000 zastosowano dwusuwowy silnik R3 z Wartburga o pojemności 1,0 l, który został zmodyfikowany m.in. poprzez dodanie trzech gaźników z motocykla MZ. Osiągał moc 70 KM, a w wersji wyścigowej 90-100 KM. W późniejszym czasie zwiększono pojemność z 993 cm³ do 1119 cm³ bez zmian w osiągach. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez pięciobiegową skrzynię biegów.
    6 czerwca 2021, 22:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 października 2019, 23:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MOTOPRZYGODA.COM

    ul. Morawa 41
    40-353 Katowice
    Email: biuro@motoprzygoda.com
    Telefon: +48 668 282 991
    23 października 2018, 21:53 przez edward_kempa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Copyright 2018 © HARD WORK PRODUCTION. All Rights Reserved.

    Skradziono! – W nocy z 3go na 4go maja w Świeradowie Zdroju (dolnośląskie) skradziono mój motocykl Honda Vt500E. Motocykl ma charakterystyczny niestandardowy dla hondy kolor, jeżeli ktoś coś widział lub wie proszę pisać +353 852324954 lub kkreis91@gmail.com
    W nocy z 3go na 4go maja w Świeradowie Zdroju (dolnośląskie) skradziono mój motocykl Honda Vt500E. Motocykl ma charakterystyczny niestandardowy dla hondy kolor, jeżeli ktoś coś widział lub wie proszę pisać +353 852324954 lub kkreis91@gmail.com
    4 maja 2018, 23:49 przez ~KrzychuHonda | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    I30N – Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    2 października 2017, 17:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj