Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 54 takie materiały
    21 października 2019, 23:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MOTOPRZYGODA.COM

    ul. Morawa 41
    40-353 Katowice
    Email: biuro@motoprzygoda.com
    Telefon: +48 668 282 991
    23 października 2018, 21:53 przez edward_kempa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Copyright 2018 © HARD WORK PRODUCTION. All Rights Reserved.

    Skradziono! – W nocy z 3go na 4go maja w Świeradowie Zdroju (dolnośląskie) skradziono mój motocykl Honda Vt500E. Motocykl ma charakterystyczny niestandardowy dla hondy kolor, jeżeli ktoś coś widział lub wie proszę pisać +353 852324954 lub kkreis91@gmail.com
    W nocy z 3go na 4go maja w Świeradowie Zdroju (dolnośląskie) skradziono mój motocykl Honda Vt500E. Motocykl ma charakterystyczny niestandardowy dla hondy kolor, jeżeli ktoś coś widział lub wie proszę pisać +353 852324954 lub kkreis91@gmail.com
    4 maja 2018, 23:49 przez ~KrzychuHonda | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    I30N – Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    Sercem modelu i30N jest dwulitrowy, czterocylindrowy silnik T-GDI serii Theta. Wyposażono go w 16-zaworową głowicę z dwoma wałkami, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbosprężarkę. Podstawowa specyfikacja oferuje moc 250 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy wynoszący 353 Nm dostępne w zakresie 2000-4000 obr./min. Napęd na przednią oś przekazywany jest poprzez sześciostopniową skrzynię ręczną. Pozwala to na rozpędzenie ważącego min. 1400 kg auta od 0 do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej 250 km/h. To o 0,1 s szybciej, niż robi to także 250-konny Ford Focus ST, ale o 0,2 s wolniej od 245-konnego Golfa GTI Performance.
    2 października 2017, 17:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wartburg 353 – Częstochowskie perełki
    Częstochowskie perełki
    21 lutego 2017, 22:01 przez Slawek13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Reklama jedynego słusznego wartburga Pana Bogdana.
    2 listopada 2016, 16:02 przez Radioactiv (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Wartburg 353 Deluxe –
    3 października 2016, 11:07 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj