Profil użytkownika
Mikas
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 25 stycznia 2013 - 13:21 |
Ostatnio: | 9 marca 2024 - 23:10 |
- Materiałów na głównej: 22 z 23 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1937
- Komentarzy: 53
- Punktów za komentarze: 46
« poprzednia 1 2 3 następna »
@Rafalkom: Collinite 476
Liczę, że niebawem będzie można zobaczyć szerokiego civica na Kaliszu :) Powodzenia w działaniach!
@Kaczogrod758: Niestety- ktoś kiedyś pod blokiem urwał mi zderzak- co zresztą widać. Przy okazji pogiął mi belkę tak mocno, że nie mam do czego teraz przykręcić kierunków, dla tego trzymają się na trytytkach :)
Dokładnie! To trytytki :)
Trzy drzwiowy. Silnik 1.8RP. Dzięki za miłe słowo :)
Dziękuję!
Niestety nie jest to do końca prawidłowy sposób lutowania. Spoiwo zwane cyną powinno roztapiać się bezpośrednio na lutowanym elemencie. Rozgrzewanie jej na grocie lutownicy powoduje odparowanie kalafonii, co później prowadzi do powstawania tzw. zimnych lutów. Dodatkowo łączone końce przewodów przed połączeniem ich powinno się "pobielić", co uniemożliwia ich połączenie "na miotełkę"
@nitro997: Dzięki za miłe słowa! Mój golf to w zasadzie zwykłe auto, jak większość tego typu i służy mi właśnie jako transport od A do Z. Wychodzę jednak z założenia, że samochód ma dawać przede wszystkim frajdę z jazdy. Mój egzemplarz to totalna seria, delikatnie obniżona i ze zmienionym kołem. Ale wejście do takiego samochodu, który jest czysty, zadbany i przede wszystkim sprawny powoduje zawsze to samo- banana na twarzy :)
@TomekVI: Dziękuję!
@KoXowniczek: Faktycznie, wydaje mi się, że jestem jednym z niewielu jeżdżącym na takiej konfiguracji. Sam długo wahałem się przed zakupem tych opon, gdyż nie mogłem znaleźć zdjęć, jak będzie wyglądać to po zmontowaniu. Jak widać- siadło- i to chyba nawet całkiem zacnie. Początkowo chciałem kupić 165/45. Nie udało mi się dorwać opon w tym rozmiarze za rozsądną sumę- i chyba dobrze. Załozenie 165/50 było nie lada wyczynem. Myślę, że 165/45 mogłoby nie wejść. Po głowie chodzi mi jakaś inna felga na przyszły sezon, więc może stalówki będzie można znaleźć na jakimś portalu aukcyjnym
@berton121: Ja akurat kupiłem, gdyż trafiła się dość dobra oferta. Brałem jednak pod uwagę zlecenie poszerzenia. Z tego, co się orientowałem poszerzenie kompletu 15' w mojej miejscowości to ok 400zł. Wraz z piaskowaniem, uszczelnieniem i malowaniem proszkowym całkowity koszt to ok 800zł. Pozdrawiam!
O, furki z Kalisza. Do zobaczenia na drodze!
Tak, wiem, że wąsko ^^
@gegenwart: Dziękuję!
@smokemk: Jaki tam projekt... Niemalże seria ;) Cieszę się, że autko jest rozpoznawalne.
[img]http://us.123rf.com/450wm/blueskyimage/blueskyimage1310/blueskyimage131000565/22817396-men-at-the-cinema-excited-young-men-watching-movie-at-the-cinema-and-eating-popcorn.jpg[/img]
Fajnie, że kaliskie samochody pojawiają się na motokiller :) Bardzo ładny egzemplarz! Pozdrawiam!
@BlueCherry: Myślałem
@Darxer: Tak jest ;)
@caliber: Przeszło mi to przez myśl, ale to raczej zły pomysł ;)
@aloosza: Wszystkie czarne elementy zostają tak, jak są. Wydaje mi się, że ładnie kontrastują z białym nadwoziem i ładnie zgrywają się kolorem rotorów felg. Dziękuję za miłą opinię!
Dziękuję!
Bardzo ładne auto. Kojarzę je z kaliskich ulic. Pozdrawiam.
Sam szukałem kiedyś informacji na ten temat. Jedyne, co udało mi się znaleźć: Rozdział 2: Pojazdy samochodowe i przyczepy przeznaczone do łączenia z tymi pojazdami § 10. 1. Pojazd samochodowy powinien być wyposażony: [...] 9) w błotniki lub inne elementy nadwozia lub podwozia, o szerokoci nie mniejszej niż szerokość opony, (...); ponadto błotniki samochodów osobowych i motocykli, przy masie własnej pojazdu, powinny odpowiadać następującym warunkom: a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował co najmniej z przodu 30° i z tyłu 50° od pionowej płaszczyzny przechodzącej przez oś koła, b) odległość między zewnętrzną krawędzią błotnika a osią koła w wymaganym kącie opasania nie może być większa niż dwukrotna wartość statycznego promienia opony, c) najniższy punkt przecięcia tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu pełniącego jego funkcję w płaszczyĽnie symetrii opony nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła; Więc w zasadzie, jest to kwestia sporna... Szerokość opony mierzy się jako szerokość czoła bieżnika...
@lysyddz: Dokładnie tak. We wszystkich przedliftowych Octaviach tak było.