Profil użytkownika
Mikas
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 25 stycznia 2013 - 13:21 |
Ostatnio: | 9 marca 2024 - 23:10 |
- Materiałów na głównej: 22 z 23 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1937
- Komentarzy: 53
- Punktów za komentarze: 46
@lysyddz: Nie, w oświetleniu nie ma żadnych modyfikacji. Lampy są oryginalne, na zdjęciu zapalone są światła mijania.
@MoreDoor: Moja odpowiedź była skierowana do konkretnego komentarza skota741. W naszej wymianie zdań chodziło bardziej o powrót zimy, ale faktycznie masz rację. Pozdrawiam i również życzę powodzenia.
@MoreDoor: Nie wiem skąd stwierdzenie, że uważam, że zimówki są potrzebne tylko gdy leży śnieg. Wiem również o tym, że letnia ogumienie wykonane jest z innej mieszanki niż zimowe.
@skota741: Mam nadzieję, że tak się nie stanie- ostatnimi czasy nie wybieram się w dalsze podróże. Pozdrawiam :)
@skota741: Po to, żeby autko ładnie się prezentowało. Jeśli spadnie śnieg (a mam nadzieję, że nie), to założę z powrotem zimówiki- przecież to nie aż tak wiele roboty.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2014 o 15:23
Wyglądają na Schmidt TH-line
Jeśli "polerka" została wykonana niewłaściwie to już po pierwszym zabiegu możesz uszkodzić lakier. Jeżeli będziesz robił to z wyczuciem, to korektę lakieru można wykonywać wielokrotnie.
Na allegro jest tego trochę. Wpisz samo "Ultimate Compound". Powinieneś dostać to również w sklepach z akcesoriami do car detailingu. Pozdrawiam!
Jaka jest najlepsza- nie wiem. Mogę jedynie powiedzieć, że sam używam Meguiar's Ultimate Compound z aplikatorem Tri Color. Pozdrawiam!
Nie wiem, co powinien zrobić teraz kierowca, ale wiem, co powiedziałby w tym momencie, jeśli byłby Polakiem. ;)
Dziękuję. Planów trochę jest. Aktualnie założone jest większe turbo od silnika ARL oraz zrobiony przelotowy wydech. Jak widać- tylna klapa na gładko. Jeszcze w zeszłym sezonie był kit -40mm, ale został zmieniony na oryginalny zawias, z racji tego, że autko było używane nie tylko przeze mnie. Na wiosnę chciałbym powrócić na glebę, założyć jakieś ładne 17" i pogrzebać coś przy silniku... Jak wiadomo, powodzenie zależy głównie od funduszy ;)
To najprawdopodobniej ASA AR1
Volvo V40 T4. Podobno 700KM przy 2,3bara.
Dopiero teraz zauważyłem Twoją wrzutkę. Gratuluję tak zacnego efektu!
Ile czasu zajęło samo polerowanie nie wiem, ale na wszystkie kosmetyczne zabiegi zszedł prawie cały dzień.
Zwróć uwagę, że kolega ma zamiar polerować ręcznie. Twoja podpowiedź raczej Mu się nie przyda...
Dziękuję!
Dziękuję. Deszczowe dni nie są takie straszne- uwielbiam widok kropelkowania wody na karoserii :)
Fotka już w poczekalni :)
Niemożliwe. Zdjęcie zrobiłem wczoraj.
Hej! Jak już wcześniej pisałem, nie jestem specjalistą w tym temacie. Sam bazowałem na internetowych opiniach. Podobno jednym z niewielu środków nadającym się do ręcznego użycia jest Ultimate Compound, którego sam użyłem. Z aplikatorem Tri Color u Ciebie też powinien dać radę. Pozdrawiam!
Jak już wcześniej pisałem, robota ręczna. Zapewne maszynowo efekt byłby lepszy. Co do maszyn- nie wypowiem się- nie miałem z nimi styczności, ale myślę, że jak ze wszystkim- te najtańsze raczej nie są zbyt dobre.
Fachowcem nie jestem, dopiero zaczynam zabawę z kosmetyką. Dużo zależy od tego, jaki kolor nadwozia masz. Myślę, że jeżeli przyłożysz się z pastami, które posiadasz, nic więcej pod wosk nie będzie potrzebne. Osobiście przy moim kolorze nadwozia nie stosowałem już niczego pod Collinite. Dużo dobrego słyszałem natomiast o Meguiars Ultimate Polish.
Jeżeli mówisz, że lakier Twojego auta jest dość mocno zabrudzony polecam, abyś przed użyciem past zastosował glinkę. Robiąc korektę na nie do końca czystym lakierze możesz zrobić więcej złego niż dobrego. Trzymam kciuki za Twoją pracę i czekam na wrzutkę ze zdjęciem efektów.
Najpierw dokładnie umyłem całe auto. Następnie glinkowanie używając Valetpro Yellow. Później Meguiar's Ultimate Compound (niestety jedynie ręcznie) i na koniec Collinite 476 dla zwieńczenia efektu :)