Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Michal39

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 listopada 2013 - 9:28
    Ostatnio: 14 marca 2018 - 11:49
    • Materiałów na głównej: 5 z 9 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 150
    • Komentarzy: 67
    • Punktów za komentarze: 63
     
    BMW E28 524td – Ze swoim właścicielem.
    Ze swoim właścicielem.
    BMW E30 Coupe – Silnik 1.6i, kolor royalblau, lakier oryginalny po ceramicznej korekcie.
    Silnik 1.6i, kolor royalblau, lakier oryginalny po ceramicznej korekcie.
    E34  520i 24v – Moja e34.
    Moja e34.
    6 lutego 2015, 18:40 przez Tomaka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    BMW Alpina B10 BiTurbo 1989 – Nieoficjalnie najszybszy sedan na świecie w latach 1989- 1996. Podstawą do modyfikacji było BMW E34 z silnikiem  M30B35 (211KM seryjnie) doładowane 2 turbosprężarkami co w efekcie dało 360KM, 520 Nm przy 4000 RPM. Wyprodukowano 507 egzemplarzy, z których każdy był numerowany. Konkurentem Alpiny B10 był Lotus Omega.
    Nieoficjalnie najszybszy sedan na świecie w latach 1989- 1996. Podstawą do modyfikacji było BMW E34 z silnikiem M30B35 (211KM seryjnie) doładowane 2 turbosprężarkami co w efekcie dało 360KM, 520 Nm przy 4000 RPM. Wyprodukowano 507 egzemplarzy, z których każdy był numerowany. Konkurentem Alpiny B10 był Lotus Omega.