Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    KondaS

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 20 września 2012 - 14:18
    Ostatnio: 10 grudnia 2019 - 23:01
    Gadu-gadu: 13860197
    O sobie:

    Wszystko co związane z motoryzacją, a najbardziej ubóstwiam ryczące V8 ze starych amerykańskich muscle i pony carów

    To nie tak, że lubię większe pojemności.
    Po prostu nie ufam silnikowi, który ma mniejszą pojemność, niż mój czajnik.

    • Materiałów na głównej: 20 z 30 (10 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1118
    • Komentarzy: 549
    • Punktów za komentarze: 407
     
    Polski sen o motoryzacji – Fiat PF 1500 Coupe

Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypominało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971 r. samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5 litra, który pozwalał rozpędzać się maksymalnie do 170 km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji.
    Fiat PF 1500 Coupe

    Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypominało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971 r. samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5 litra, który pozwalał rozpędzać się maksymalnie do 170 km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji.
    13 lipca 2014, 14:40 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcie własne, opis z wystawy

    Takie moje dzieło – Kiedyś w pubie do dwóch shot'ów Jack'a Daniels'a dorzucali koszulkę z takim nadrukiem. Niestety koszulka po praniu się wstąpiła i teraz wisi w antyramie.
Nadruk prezentuje Dodge'a Charger'a z 1973 roku, którego renowacją zajął się bydgoski pub Jack.
A tu prezentuje cyfrową wersję nadruku. Robiony samemu w GIMP'ie.
    Kiedyś w pubie do dwóch shot'ów Jack'a Daniels'a dorzucali koszulkę z takim nadrukiem. Niestety koszulka po praniu się wstąpiła i teraz wisi w antyramie.
    Nadruk prezentuje Dodge'a Charger'a z 1973 roku, którego renowacją zajął się bydgoski pub Jack.
    A tu prezentuje cyfrową wersję nadruku. Robiony samemu w GIMP'ie.
    26 czerwca 2014, 10:07 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Gwiazdy kina cz.3 – W części trzeciej przedstawiam wam Kitt'a

Pontiac Firebird TransAm - Knight Rider

Kitt był trzecią generacją słynnego TransAm'a, którego produkcja trwała od 1982, przez 10 lat.

TransAm był napędzany V8 ze stajni Chevroleta o pojemności 5.0l o mocy 145 KM (w późniejszych latach nawet 165 KM).
Jak w każdym samochodzie sportowym umieszczony z przodu silnik napędzał tylną oś, poprzez 3/4 stopniową skrzynię automatyczną, albo 4/5 biegową manualną.

Możecie w komentarzach dać propozycję kolejnych "gwiazdek"
    W części trzeciej przedstawiam wam Kitt'a

    Pontiac Firebird TransAm - Knight Rider

    Kitt był trzecią generacją słynnego TransAm'a, którego produkcja trwała od 1982, przez 10 lat.

    TransAm był napędzany V8 ze stajni Chevroleta o pojemności 5.0l o mocy 145 KM (w późniejszych latach nawet 165 KM).
    Jak w każdym samochodzie sportowym umieszczony z przodu silnik napędzał tylną oś, poprzez 3/4 stopniową skrzynię automatyczną, albo 4/5 biegową manualną.

    Możecie w komentarzach dać propozycję kolejnych "gwiazdek"
    13 czerwca 2014, 11:56 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Gwiazdy kina cz.2 – Widzę że pierwsza część się przyjęła więc leci 2

GMC VanDura - The A-Team

W filmie została użyta trzecia generacja tego modelu, który też był twożony pod emblematem Chevroleta.
Trzecia VanDura tworzona była w latach 1971–1996. Posiadała ona 7 wersjii silnikowych, najbardziej znane to:
-4.1l R6 (135 KM)
-5.7l V8 (190 KM)
-7.4l V8 (230 KM)
-6.5l V8 Turbo Diesel (150 KM)

Napęd przenoszony na tylne koła lub na wszystkie cztery za pomocą 3/4 biegowej automatycznej lub 4 biegowej manualnej skrzyni biegów.
    Widzę że pierwsza część się przyjęła więc leci 2

    GMC VanDura - The A-Team

    W filmie została użyta trzecia generacja tego modelu, który też był twożony pod emblematem Chevroleta.
    Trzecia VanDura tworzona była w latach 1971–1996. Posiadała ona 7 wersjii silnikowych, najbardziej znane to:
    -4.1l R6 (135 KM)
    -5.7l V8 (190 KM)
    -7.4l V8 (230 KM)
    -6.5l V8 Turbo Diesel (150 KM)

    Napęd przenoszony na tylne koła lub na wszystkie cztery za pomocą 3/4 biegowej automatycznej lub 4 biegowej manualnej skrzyni biegów.
    12 czerwca 2014, 11:00 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Gwiazdy kina cz. 1 – Zainspirowany kilkoma tego typu seriami wpadłem na pomysł, serii Gwiazdy kina. Czyli samochody, które każdy Motomaniak i Kinomaniak powinien znać (nie piszę że musi bo nie każdy ogląda filmy itd.).

Na pierwszy ogień idzie Aston Martin DB5 - Golfinger (James Bond)

Produkcja rozpoczęła się w 1963 i trwała do 1965. Przez te 3 lata wyprodukowano 1023 sztuki.

2 drzwiowy, 4 miejscowy Aston posiadał rzędową 6 chłodzoną powietrzem o pojemności 4l i mocy 286KM.
Znajdujący się z przodu silnik napędzał tylne koła przez 4 stopniową manualną skrzynię biegów.
    Zainspirowany kilkoma tego typu seriami wpadłem na pomysł, serii Gwiazdy kina. Czyli samochody, które każdy Motomaniak i Kinomaniak powinien znać (nie piszę że musi bo nie każdy ogląda filmy itd.).

    Na pierwszy ogień idzie Aston Martin DB5 - Golfinger (James Bond)

    Produkcja rozpoczęła się w 1963 i trwała do 1965. Przez te 3 lata wyprodukowano 1023 sztuki.

    2 drzwiowy, 4 miejscowy Aston posiadał rzędową 6 chłodzoną powietrzem o pojemności 4l i mocy 286KM.
    Znajdujący się z przodu silnik napędzał tylne koła przez 4 stopniową manualną skrzynię biegów.
    10 czerwca 2014, 11:52 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Logika salonu Peugeota – Nie ma co. Kołpak droższy od felgi. Do tego za cenę koła z kołpakiem można kupić alufelgę.
    Nie ma co. Kołpak droższy od felgi. Do tego za cenę koła z kołpakiem można kupić alufelgę.
    Renault 4TL – Perełka napotkana w Bydgoszczy w drodze do pracy. Przodu nie mam bo zawsze tak parkuje
    Perełka napotkana w Bydgoszczy w drodze do pracy. Przodu nie mam bo zawsze tak parkuje
    27 lipca 2013, 12:53 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Gdzie się podziały ATV – Widziałem już samochody i motocykle, ale czy są tutaj fani ATV!?

Pokażcie się!!!
    Widziałem już samochody i motocykle, ale czy są tutaj fani ATV!?

    Pokażcie się!!!
    25 października 2012, 18:50 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    1967 Pontiac GTO – Mnie urzekł jak tylko na niego spojrzałem...
Komu też się podoba łapka w górę
    Mnie urzekł jak tylko na niego spojrzałem...
    Komu też się podoba łapka w górę
    20 września 2012, 14:26 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj