Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    HONDA

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 18 sierpnia 2012 - 14:34
    Ostatnio: 18 stycznia 2017 - 15:25
    • Materiałów na głównej: 100 z 118 (18 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6556
    • Komentarzy: 369
    • Punktów za komentarze: 289
     
    Bernie zaczyna myśleć ! – „Nie możemy zapominać, że działamy w biznesie rozrywkowym, więc powinniśmy mieć takie przepisy, jakich chcą kibice. Powinniśmy spytać ludzi, co im nie podoba się w Formule 1 i co im się podobało kiedyś. Trzeba podrzeć przepisy na strzępy, zebrać kilka kompetentnych osób i napisać regulamin od nowa”.
Jednym z postulatów władcy F1 jest ograniczenie technologii i zwiększenie roli kierowców. Mówi: „To są mistrzostwa inżynierów. Nie twierdzę, że Lewis [Hamilton] nie jest świetnym kierowcą, ale dostaje dużą pomoc. Chciałbym go zobaczyć w samochodzie GP2, z kierowcami GP2. Nie twierdzę, że nie wygrałby, ale byłoby ciekawie”.
Wtóruje mu Max Mosley, jego dawny sojusznik i były prezes Międzynarodowej Federacji Samochodowej: „To ma być podwójna konkurencja: ludzi i maszyn. Jednak moim zdaniem jeśli strona inżynieryjna zaczyna brać górę nad czynnikiem ludzkim, to F1 traci swoją istotną część”.
    „Nie możemy zapominać, że działamy w biznesie rozrywkowym, więc powinniśmy mieć takie przepisy, jakich chcą kibice. Powinniśmy spytać ludzi, co im nie podoba się w Formule 1 i co im się podobało kiedyś. Trzeba podrzeć przepisy na strzępy, zebrać kilka kompetentnych osób i napisać regulamin od nowa”.
    Jednym z postulatów władcy F1 jest ograniczenie technologii i zwiększenie roli kierowców. Mówi: „To są mistrzostwa inżynierów. Nie twierdzę, że Lewis [Hamilton] nie jest świetnym kierowcą, ale dostaje dużą pomoc. Chciałbym go zobaczyć w samochodzie GP2, z kierowcami GP2. Nie twierdzę, że nie wygrałby, ale byłoby ciekawie”.
    Wtóruje mu Max Mosley, jego dawny sojusznik i były prezes Międzynarodowej Federacji Samochodowej: „To ma być podwójna konkurencja: ludzi i maszyn. Jednak moim zdaniem jeśli strona inżynieryjna zaczyna brać górę nad czynnikiem ludzkim, to F1 traci swoją istotną część”.
    19 października 2015, 20:00 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Strefa Wyścigów Allianz

    Służę filmikiem instruktażowym wraz z tym jak dodać mu troszkę mocy.
    5 października 2015, 17:46 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    A Atom taki wolny nie jest.
    25 lipca 2015, 16:51 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    8 maja 2015, 13:07 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ciężarówki z dłuższym nosem zatwierdzone przez Radę Europejską – Rada Europejska zatwierdziła 20 kwietnia proponowane wcześniej zmiany przepisów technicznych odnośnie europejskich ciężarówek. Kiedy na drogi wyjadą masowo ciągniki siodłowe z nosami?

Rządy niektórych państw członkowskich i silne lobby producentów starały się odwlekać wprowadzenie nowych przepisów ze względu na swoje interesy. Jednak Unia Europejska naciska na zmiany w konstrukcji kabin ze względu na bezpieczeństwo i lepszą wydajność aerodynamiczną, co pozwoli m. in. dalej minimalizować zużycie paliwa. Zmiany konstrukcyjne miałyby uratować tysiące pieszych i rowerzystów oraz tysiące litrów paliwa i zaoszczędzić tysiące euro. Zdaniem niektórych ekspertów dłuższe nosy europejskich ciężarówek pozwolą zmniejszyć zużycie paliwa nawet o kilkanaście procent. 

Pierwszych, większych ilości ciężarówek z nosami możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2022 roku, kiedy przepisy wejdą w życie. Od 2025 producenci nie będą już mogli sprzedawać klasycznych, europejskich kształtów kabin.
    Rada Europejska zatwierdziła 20 kwietnia proponowane wcześniej zmiany przepisów technicznych odnośnie europejskich ciężarówek. Kiedy na drogi wyjadą masowo ciągniki siodłowe z nosami?

    Rządy niektórych państw członkowskich i silne lobby producentów starały się odwlekać wprowadzenie nowych przepisów ze względu na swoje interesy. Jednak Unia Europejska naciska na zmiany w konstrukcji kabin ze względu na bezpieczeństwo i lepszą wydajność aerodynamiczną, co pozwoli m. in. dalej minimalizować zużycie paliwa. Zmiany konstrukcyjne miałyby uratować tysiące pieszych i rowerzystów oraz tysiące litrów paliwa i zaoszczędzić tysiące euro. Zdaniem niektórych ekspertów dłuższe nosy europejskich ciężarówek pozwolą zmniejszyć zużycie paliwa nawet o kilkanaście procent.

    Pierwszych, większych ilości ciężarówek z nosami możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2022 roku, kiedy przepisy wejdą w życie. Od 2025 producenci nie będą już mogli sprzedawać klasycznych, europejskich kształtów kabin.
    23 kwietnia 2015, 15:32 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    autokult.pl

    21 kwietnia 2015, 14:39 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Z bólem serca stwierdzam, że paru odcinków nie widziałem.
    30 marca 2015, 18:59 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    TAK TAK TAK! – W końcu hegemonia Mercedesa została zaprzestana!
    W końcu hegemonia Mercedesa została zaprzestana!
    24 marca 2015, 19:32 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj