Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    CamaroFanBoy

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 25 września 2013 - 13:13
    Ostatnio: 24 listopada 2021 - 0:21
    O sobie:

    Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :)
    Sam posiadam Chevy Camaro Z28 1999, V8 5.7 340HP

    • Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4494
    • Komentarzy: 1246
    • Punktów za komentarze: 1862
     
    Dwaj bracia – Świetne ujęcie przedstawiające dwie najpotężniejsze maszyny spod znaku krzyża.

Chevrolet Corvette C6 ZR1 oraz Chevrolet Camaro ZL1 Convertible.
    Świetne ujęcie przedstawiające dwie najpotężniejsze maszyny spod znaku krzyża.

    Chevrolet Corvette C6 ZR1 oraz Chevrolet Camaro ZL1 Convertible.
    16 lipca 2014, 8:28 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fejs

    Świetny film przedstawiający jedno z niewielu Camaro SS 4 generacji w Polsce.
    12 lipca 2014, 11:27 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    www.fbody.pl

    Corvette Z06 – Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!
 
Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    Chevrolet potwierdził oficjalnie, że silnik 6.2 V8 w najnowszej Corvette Z06 osiąga nieskromne 659 KM!

    Wygląda na to, że najnowsza Corvette będzie w stanie zrobić z twoją twarzą to co Ariel Atom z twarzą Clarksona. Chevrolet w oficjalnym komunikacie przyznał bowiem, że jego auto z doładowanym silnikiem osiąga budzącą respekt moc 659 KM. Ale po kolei.
    Z06 zadebiutował podczas styczniowego salonu samochodowego w Detroit i już wtedy Amerykanie chwali się, że dysponuje mocą co najmniej 634 KM. Dzisiejszy komunikat marki oznacza, że te co najmniej to o 25 KM więcej, czyniąc tym samym Corvette Z06 nie tylko najmocniejszą seryjnie produkowaną Vette w historii, lecz także najmocniejszym samochodem, jaki dotychczas opuścił linie montażowe fabryk General Motors.

    Moc 659 KM jest wspierana dodatkowo przez 882 Nm momentu obrotowego, z których 620 Nm dostępne jest już na biegu jałowym.

    Jak to zrobili w Chevrolecie, że silnik ma aż taki zapas mocy? W konstrukcji motoru zastosowano wytrzymalsze aluminiowe głowice cylindrów, które lepiej radzą sobie z wysokimi temperaturami, tytanowe gniazda zaworów, obrabiane, kute stalowe korbowody i kute aluminiowe tłoki, kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej i suchą miskę olejową. Brzmi apetycznie.

    Sprężarka mechaniczna może kręcić się do szalonych 20 tys. obr./min, o 5 tys. obr. szybciej niż zastosowana w poprzedniej generacji ZR1, zapewniając bardziej efektywne doładowanie. Przynajmniej tak nam powiedziano.
    Nadal nie ma szczegółowych danych odnośnie osiągów, ale bylibyśmy co najmniej zaskoczeni, gdyby nowe Z06 z dużym zapasem nie wyprzedzało poprzednika.
    6 czerwca 2014, 17:53 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Top Gear

    zarchiwizowany
    Rare at Road #7 – Kolejny już Bentley Continetal przyłapany na Warszawskich drogach, skrzyżowanie przy ul. Prymasa 1000 lecia. 

Dodam, że tego miałem przyjemność widzieć 2 dni po spotkaniu tego z "Rare at Road #6". Może jednak nie są takie rzadkie na jakie wyglądają ?
    Kolejny już Bentley Continetal przyłapany na Warszawskich drogach, skrzyżowanie przy ul. Prymasa 1000 lecia.

    Dodam, że tego miałem przyjemność widzieć 2 dni po spotkaniu tego z "Rare at Road #6". Może jednak nie są takie rzadkie na jakie wyglądają ?
    21 maja 2014, 19:38 przez CamaroFanBoy (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    zarchiwizowany
    Rare at Road #6 – Bentley Continental spotkany na Mokotowie.

Raczej dość rzadko spotykany okaz na Polskich drogach. Silnik W12 generuje ok 560KM i ok 650nm przy wadze prawie 2400 kg potrafi rozpędzić tego potwora do setki w ok 4.8s
    Bentley Continental spotkany na Mokotowie.

    Raczej dość rzadko spotykany okaz na Polskich drogach. Silnik W12 generuje ok 560KM i ok 650nm przy wadze prawie 2400 kg potrafi rozpędzić tego potwora do setki w ok 4.8s
    21 maja 2014, 19:34 przez CamaroFanBoy (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    zarchiwizowany
    Rare at Road #5 – Tym razem, wracając z pracy postanowiłem wybrać inną drogę niż zwykle. Chyba było warto?

Chevrolet Caprice 4 generacji, model na rok 1991-1996. Występował tylko z jedyną słuszną jednostką dla amerykańskich krążowników. Prawie 5.4m długości, silnik V8 czego jeszcze więcej chcieć? Niestety nie udało mi się porozmawiać z właścicielem, a szkoda
    Tym razem, wracając z pracy postanowiłem wybrać inną drogę niż zwykle. Chyba było warto?

    Chevrolet Caprice 4 generacji, model na rok 1991-1996. Występował tylko z jedyną słuszną jednostką dla amerykańskich krążowników. Prawie 5.4m długości, silnik V8 czego jeszcze więcej chcieć? Niestety nie udało mi się porozmawiać z właścicielem, a szkoda
    21 maja 2014, 19:28 przez CamaroFanBoy (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    zarchiwizowany
    Rare at Road #4 – Po długiej przerwie, czas kontynuować moją serię, którą zacząłem w marcu. Dla przypomnienia dodam, że dzięki mojej pracy mam przyjemność jeździć po Warszawie i okolicach, co i raz spotykając przy tym ciekawe okazy motoryzacyjne.

Tym razem jest to BMW M6, napotkane na skrzyżowaniu przy al. Jana Pawła II w Warszawie.

Niestety zdjęcie tylko z takiej perspektywy.
    Po długiej przerwie, czas kontynuować moją serię, którą zacząłem w marcu. Dla przypomnienia dodam, że dzięki mojej pracy mam przyjemność jeździć po Warszawie i okolicach, co i raz spotykając przy tym ciekawe okazy motoryzacyjne.

    Tym razem jest to BMW M6, napotkane na skrzyżowaniu przy al. Jana Pawła II w Warszawie.

    Niestety zdjęcie tylko z takiej perspektywy.
    21 maja 2014, 18:55 przez CamaroFanBoy (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Pontiac Trans Am WS6 Kombi – Według mnie, pomimo, że pomysł jest trochę absurdalny i dziwny, wygląda całkiem nieźle. No i LS1 zmodyfikowany, ponad 370HP i 500nm w rodzinnym kombi powinno dawać radę.

Co wy o nim myślicie?
    Według mnie, pomimo, że pomysł jest trochę absurdalny i dziwny, wygląda całkiem nieźle. No i LS1 zmodyfikowany, ponad 370HP i 500nm w rodzinnym kombi powinno dawać radę.

    Co wy o nim myślicie?
    18 kwietnia 2014, 7:14 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Concept nowego Trans Am FireBreather na bazie Camaro SS 5 generacji.

    Trans Am został specjalnie zaprojektowany na potrzeby nowego filmu Jinn, w którym to będzie odgrywał pierwszą planową role jeśli chodzi o cuda techniki.

    Mi osobiście wygląd owej legendy bardzo przypadł do gustu i myślę, że co po niektórzy oddali by dużo by GM oddało go do produkcji.
    31 marca 2014, 11:25 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nowy model Chevroleta Corvette C7 czyli Z06.

    Nowa Vette będzie napędzana silnikiem typu small block nowej generacji - doładowanym LT4, który wg producenta osiągnie 635 HP oraz ponad 650 nm (wedle nie których źródeł moment obrotowy w stocku może wynieść nawet !! 880 NM !!)

    Cała konstrukcja samochodu została wzmocniona a także odjęto jej parę kilo.

    Chyba właśnie znalazłem samochód, który wskoczył na pierwsze miejsce na mojej "DREAM LIST" (ex aequo z Camaro SS '69). Szkoda tylko, że pewnie mnie nie stać nawet na felgi od niej.

    Tak przy okazji nie uważacie, że doczepienie do niej naszej polskiej blachy z przodu to profanacja?
    31 marca 2014, 10:31 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)