Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    CamaroFanBoy

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 25 września 2013 - 13:13
    Ostatnio: 24 listopada 2021 - 0:21
    O sobie:

    Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :)
    Sam posiadam Chevy Camaro Z28 1999, V8 5.7 340HP

    • Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4494
    • Komentarzy: 1246
    • Punktów za komentarze: 1862
     
    Corvette C7 Z06 0-100 poniżej 3s! – Tak! Już są potwierdzone numerki dla Corvetty C7 Z06 (2015)!

Nowy wynalazek z stajni Chevroleta posiadający doładowany silnik LT4 6,2L, 650HP 880Nm rozpędzi się do setki w 2,95s, a odległość 1/4 mili przejedzie w czasie 10,95s kończąc z prędkością 127 MPH (203,2 KM/H)!
    Tak! Już są potwierdzone numerki dla Corvetty C7 Z06 (2015)!

    Nowy wynalazek z stajni Chevroleta posiadający doładowany silnik LT4 6,2L, 650HP 880Nm rozpędzi się do setki w 2,95s, a odległość 1/4 mili przejedzie w czasie 10,95s kończąc z prędkością 127 MPH (203,2 KM/H)!
    Callaway Sledgehammer Corvette – Chevrolet Corvette C4 1988 zmodyfikowana przez Callaway Cars Inc. Najszybszy "street legal" samochód na świecie w latach 1988-1999.

W roku 1988 osiągnęła prędkość 254.76 MPH (410 km/h)  stając się tym najszybszym samochodem na świecie dopuszczonym do ruchu.

Specyfikacja:
Silnik 5733 cm3 V8 Twin Turbo
Konie mechaniczne: 898 bhp (670 kW) @ 6200 rpm
Moment obrotowy: 772.2 lb·ft (1,046.96 N·m) @ 5250 rpm
BHP/Liter: 157.54 bhp (117.48 kW; 159.73 PS)/Liter
    Chevrolet Corvette C4 1988 zmodyfikowana przez Callaway Cars Inc. Najszybszy "street legal" samochód na świecie w latach 1988-1999.

    W roku 1988 osiągnęła prędkość 254.76 MPH (410 km/h) stając się tym najszybszym samochodem na świecie dopuszczonym do ruchu.

    Specyfikacja:
    Silnik 5733 cm3 V8 Twin Turbo
    Konie mechaniczne: 898 bhp (670 kW) @ 6200 rpm
    Moment obrotowy: 772.2 lb·ft (1,046.96 N·m) @ 5250 rpm
    BHP/Liter: 157.54 bhp (117.48 kW; 159.73 PS)/Liter
    Dla wszystkich "fanów" Forda Mustanga – Mam nadzieję, że teraz się coś zmieni i jak się powie Ford Mustang to ludzie będą wiedzieć, że był on produkowany od '64 do 2014, a 3 i 4 generacja jednak istniały.
    Mam nadzieję, że teraz się coś zmieni i jak się powie Ford Mustang to ludzie będą wiedzieć, że był on produkowany od '64 do 2014, a 3 i 4 generacja jednak istniały.
    5 września 2014, 12:02 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    tekst mój

    Fox Body LSX – I tutaj w nawiązaniu do mojego obrazka o Mustangach, wrzucam zdjęcie 3 Generacji Forda Mustanga napędzanego przez silnik Chevroleta (profanacja ponoć) jakim jest LSX. Zdjęcie jest większe i dobrze widać na nim napis "CHEVROLET".
    I tutaj w nawiązaniu do mojego obrazka o Mustangach, wrzucam zdjęcie 3 Generacji Forda Mustanga napędzanego przez silnik Chevroleta (profanacja ponoć) jakim jest LSX. Zdjęcie jest większe i dobrze widać na nim napis "CHEVROLET".
    5 września 2014, 12:09 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet C7500 – Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

8.1 liter V8 Big-Block gasoline
7.4 liter Vortec V8 gasoline
7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
6.6 Caterpillar 3116

W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane. 

Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

    Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

    8.1 liter V8 Big-Block gasoline
    7.4 liter Vortec V8 gasoline
    7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
    6.6 Caterpillar 3116

    W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

    Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane.

    Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    4 września 2014, 8:25 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Taki skromniutki kapeć – Takie buty posiada Corvette C2 z 1965 roku. Powiem wam szczerze, że się w nich zakochałem i jeżeli ktoś wie, jaki to model  felg to prosiłbym o komentarz.
    Takie buty posiada Corvette C2 z 1965 roku. Powiem wam szczerze, że się w nich zakochałem i jeżeli ktoś wie, jaki to model felg to prosiłbym o komentarz.
    2016 Corvette ZR1 – Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4  o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

    Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4 o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

    Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

    Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    1 września 2014, 13:08 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.hotrod.com

    Chevy F-Body Family – Zdjęcie pokazujące wszystkie generacje F-Body od Chevroleta.
    Zdjęcie pokazujące wszystkie generacje F-Body od Chevroleta.
    Chevrolet Task Force 1955 – I pomyśleć, że Amerykanie do zwykłych pickupów pakowali jednostki V8, które służyły głównie jako samochody transportowe w gospodarstwach domowych.

W tym modelu były dostępne silniki takie jak:
235 cu in (3.9 L) R6 
265 cu in (4.3 L) V8 
283 cu in (4.6 L) V8

Które generowały moc od ok 100KM (R6) do ok 190KM (283). 
Wszystkie wyżej wymienione silniki były również stosowane w pierwszej generacji Chevroleta Corvette.
    I pomyśleć, że Amerykanie do zwykłych pickupów pakowali jednostki V8, które służyły głównie jako samochody transportowe w gospodarstwach domowych.

    W tym modelu były dostępne silniki takie jak:
    235 cu in (3.9 L) R6
    265 cu in (4.3 L) V8
    283 cu in (4.6 L) V8

    Które generowały moc od ok 100KM (R6) do ok 190KM (283).
    Wszystkie wyżej wymienione silniki były również stosowane w pierwszej generacji Chevroleta Corvette.
    1 września 2014, 14:28 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj