Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Bradomfast

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 12 maja 2013 - 14:02
    Ostatnio: 22 kwietnia 2016 - 16:35
    O sobie:

    Uwielbiam samochody Muscle jak i pojazdy lat 1960/70. Mają w sobie pewną magię, te kształty karoserii, zarówno piękne wnętrza i brak elektroniki czy wspomagaczy to mój raj. Wielkim fanem JDM nie jestem, kojarzę tylko te popularniejsze modele, lecz pięknym japońcem nie pogardzę popieścić oka.
    V8 w crossplane to dla mnie poezja brzmienia dla groteski nie znoszę dźwięku flatplane, według mnie piszczą i pracują jak odkurzacze.

    • Materiałów na głównej: 12 z 18 (6 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 244
    • Komentarzy: 774
    • Punktów za komentarze: 797
     
    Opel Calibra – I taki tuning to ja rozumiem, nie to co dzisiaj mamy tylko gwint i BBSy. A jednak da się zrobić ładnie Calibrę nie wieśniacząc jej. Pomarańcz z czernią miodzio.
    I taki tuning to ja rozumiem, nie to co dzisiaj mamy tylko gwint i BBSy. A jednak da się zrobić ładnie Calibrę nie wieśniacząc jej. Pomarańcz z czernią miodzio.
    Opel Hellcat – A takiego Opel Dodge Hellcat widzieliście?
    A takiego Opel Dodge Hellcat widzieliście?
    Camaro IROC-Z – Szkoda iż motoryzacja zapomniała o Tym modelu, dla mnie to drugi najpiękniejszy Camaro zaraz po drugiej generacji.
Rozsądne silniki w jakie został wyposażony to V8 5.7L 225KM, 5.0 212KM oraz V6 3.1L, mniejszych pojemności podawać nie będę, gdyż kto to widział aby w amerykańcu mieć rzędową czwórkę, toć to kaszaloty nie silniki.
W porównaniu do innych amerykańskich pojazdów akurat ten dobrze trzyma się drogi, w końcu zamontowali zawieszenie na sprężynach a nie tych żałosnych piórach znanych z poprzednich gracji.  Ma spalanie w miarę rozsądne w porównaniu do innych amerykańskich V8, 15-18l na setkę to niewiele patrząc na inne żarłacze, pali tyle ile powinien palić sportowy wózek, no może trochę za mało lecz przymknijmy na to oko. Co prawda dużo rumaków pod maską w nim się nie mieści, lecz jak przystało na Amerykańskie V8 nadrabia momentem obrotowym, podobno moment obrotowy V8 z za oceanu jest nieskończenie wielki, cóż powątpiewam w tą legendę, lecz jedno jest pewne mało co może się równać na prostej z amerykańskimi wozami. One wręcz miażdżą człowieka o fotel. Może i szybko nie pojedziesz, lecz na zakrętach siły nie zabraknie aby samochód zarzucić bokiem bez szarpania za ręczny czy strzału ze sprzęgła. Po wyjściu z zakrętu i tak zostawisz wszystkich w tyle więc nie ma się czym martwić. Opony zutylizowane podczas pokonywanego zakrętu się wymieni później, kto by się tym martwił. Sam pojazd niewiele warzy, waga wynosi od 1400 do 1525 kg zależnie od jednostki napędowej.
W tym materiale to raczej na tyle z ciekawostek. Kiedyś może pojawi się coś więcej.
Te pojazdy albo się kocha lub nienawidzi, nigdy nie są nijakie. Jednego co Europa jak i Azja może pozazdrościć USA to pomysłowości na piękne nadwozia i wielkie V ósemki pod maską, te potwory potrafią wiele znieść nim korba im wystrzeli bokiem, silniki w sam raz nadają się na długa jazdę na pełnym gazie o ile w pobliżu jest stacja paliw.
    Szkoda iż motoryzacja zapomniała o Tym modelu, dla mnie to drugi najpiękniejszy Camaro zaraz po drugiej generacji.
    Rozsądne silniki w jakie został wyposażony to V8 5.7L 225KM, 5.0 212KM oraz V6 3.1L, mniejszych pojemności podawać nie będę, gdyż kto to widział aby w amerykańcu mieć rzędową czwórkę, toć to kaszaloty nie silniki.
    W porównaniu do innych amerykańskich pojazdów akurat ten dobrze trzyma się drogi, w końcu zamontowali zawieszenie na sprężynach a nie tych żałosnych piórach znanych z poprzednich gracji. Ma spalanie w miarę rozsądne w porównaniu do innych amerykańskich V8, 15-18l na setkę to niewiele patrząc na inne żarłacze, pali tyle ile powinien palić sportowy wózek, no może trochę za mało lecz przymknijmy na to oko. Co prawda dużo rumaków pod maską w nim się nie mieści, lecz jak przystało na Amerykańskie V8 nadrabia momentem obrotowym, podobno moment obrotowy V8 z za oceanu jest nieskończenie wielki, cóż powątpiewam w tą legendę, lecz jedno jest pewne mało co może się równać na prostej z amerykańskimi wozami. One wręcz miażdżą człowieka o fotel. Może i szybko nie pojedziesz, lecz na zakrętach siły nie zabraknie aby samochód zarzucić bokiem bez szarpania za ręczny czy strzału ze sprzęgła. Po wyjściu z zakrętu i tak zostawisz wszystkich w tyle więc nie ma się czym martwić. Opony zutylizowane podczas pokonywanego zakrętu się wymieni później, kto by się tym martwił. Sam pojazd niewiele warzy, waga wynosi od 1400 do 1525 kg zależnie od jednostki napędowej.
    W tym materiale to raczej na tyle z ciekawostek. Kiedyś może pojawi się coś więcej.
    Te pojazdy albo się kocha lub nienawidzi, nigdy nie są nijakie. Jednego co Europa jak i Azja może pozazdrościć USA to pomysłowości na piękne nadwozia i wielkie V ósemki pod maską, te potwory potrafią wiele znieść nim korba im wystrzeli bokiem, silniki w sam raz nadają się na długa jazdę na pełnym gazie o ile w pobliżu jest stacja paliw.
    No ale ma znaczek ///M  Power – No ale jak to znaczek MPower nie dodaje mocy?! Nawet wagę pojazdu obniżyłem wybierając precyzyjnie samochód trzymający się na piance montażowej zamiast blachy!
Waga niższa jest, znaczek MPower jest, Podtlenek LPG w 1.6 jest. Nic tylko pod klubem ryczeć lornetkami i kapora upalać!

Nie no nic do BMW nie mam a nawet szacunku . Nie no żartuję, sam myślałem nad zakupem E36 czy E34 . Lecz tak się złożyło przeglądając oferty motoryzacyjne iż trafiłem na Camaro IROC-Z i się zakochałem w toporności tego pojazdu trudno serce nie sługa .
    No ale jak to znaczek MPower nie dodaje mocy?! Nawet wagę pojazdu obniżyłem wybierając precyzyjnie samochód trzymający się na piance montażowej zamiast blachy!
    Waga niższa jest, znaczek MPower jest, Podtlenek LPG w 1.6 jest. Nic tylko pod klubem ryczeć lornetkami i kapora upalać!

    Nie no nic do BMW nie mam a nawet szacunku . Nie no żartuję, sam myślałem nad zakupem E36 czy E34 . Lecz tak się złożyło przeglądając oferty motoryzacyjne iż trafiłem na Camaro IROC-Z i się zakochałem w toporności tego pojazdu trudno serce nie sługa .
    Parę ciekawych informacji na temat Toyota AE86, dla pasjonatów motoryzacji japońskiej pewnie ciekawostki dobrze znane, lecz pewnie i tak czegoś się dowiesz. Co prawda z Japończykami mi nie po drodze, lecz dzięki takim materiałom, można się dowiedzieć czym konkurencja może się poszczycić, może i kiedyś przekonam się do tych pojazdów.
    Camaro to takie zwierze co zjada Mustangi na śniadanie.
    W dzisiejszym materiale Twórca opowiada o wersji Camaro z wyścigowym silnikiem wziętym wprost z Corvette i na jego potrzeby nieco ulepszonym. Więcej informacji w filmie.

    Jedno jest pewne, to iż konflikt fanów co jest lepsze Camaro vs Mustang nigdy się nie skończy. Fani Mustanga jeszcze nie zrozumieli iż Mustang nie ma szans a z czym? Oczywiście z Camaro.
    25 lutego 2016, 17:24 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód który zostanie przedstawiony w materiale wideo, raczej nikomu przedstawiać nie muszę, pojazd ten wśród klasyków jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych pojazdów klasycznych ubiegłego wieku. Lecz czy wiedziałeś o nim że(...)?
    21 lutego 2016, 15:28 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem na warsztat trafiła Supra, pojazd ten ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Jedno jest pewne, w sporcie motorowym narobiła niezłe zamieszanie. Wóz jest uniwersalny: czy to driftowóz, dragster, lub torowiec. Supra sprawdzi się prawie wszędzie, może i nawet dzięki niej poznasz kobietę? Chyba nawet i widziałem Suprę jako Monstera. Więcej informacji jak i ciekawostek w materiale wideo. Zapraszam do obejrzenia jak i zapoznaniem się z kanałem na YT. Twórca stara się jak i rozwija aby materiały były na poziomie programów motoryzacyjnych.
    19 lutego 2016, 18:16 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witam serdecznie, chciałem wam przedstawić ciekawy kanał, który niedawno odkryłem na YT. Za pomocą gry Forza Horizon 2, twórca ten przedstawia ciekawostki i informacje na temat samochodów. Program przez niego prowadzony przypomina programy typu Automaniak, Pasjonaci i niekiedy Top Gear.
    Na udostępnienie u was materiału otrzymałem zgodę od samego autora tych materiałów.
    Pomyślałem iż wszyscy lubimy motoryzację więc forma przekazu nie ma znaczenia a tylko treść. Jak na warunki amatorskie to według mnie, materiały te są spoko. I sam się dowiedziałem ciekawych rzeczy. W tym odcinku na warsztat trafił Renault Alpina A110. Mam nadzieję iż ten materiał również i wam się spodoba jak mi.
    17 lutego 2016, 20:10 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston – Aston Martin DB5, podobnym Bond jeździł.
Wesołych Świąt moderatorze.
    Aston Martin DB5, podobnym Bond jeździł.
    Wesołych Świąt moderatorze.
    25 grudnia 2015, 11:26 przez Bradomfast (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    dysk