Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Jaguar XJ220 – Supersamochód skonstruowany i produkowany przez brytyjską firmę Jaguar w latach 1992-1994. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto prowadzić pracę nad super-szybkim Jaguarem, którego nazwano roboczo "220", gdyż prędkość w milach jaką zakładano, że osiągnie będzie równa 220 mph czyli 352 km/h. Nad samochodem pracowano w weekendy i nazwano go później projekt "Sobota". Samochód prototypowy miał zostać wyposażony w silnik o pojemności 6,2 l V12 o mocy 507 KM i momencie obrotowym 542 Nm. Jednak Jaguar miał problemy z emisjami spalin i ówczesnymi normami, a silnik V12 odrzucono. W wersji produkcyjnej zostało użyte 3,5-litrowe V6 z samochodu Rover Metro 6R4 rally razem z dwoma turbosprężarkami. Silnik ten generuje moc 542 KM i moment obrotowy 645 Nm. XJ220 był najszybszym samochodem na świecie. W 1992 roku na owalnym torze o długości 12,5 km w Nardò we Włoszech kierowca wyścigowy Formuły 1 Martin Brundle, prowadząc XJ220 osiągnął prędkość maksymalną 347,4 km/h, co przekłada się na prędkość na prostej drodze równą około  357 km/h. Jesienią 1993 roku na tym samym torze tytuł najszybszego samochodu zdobył McLaren F1 osiągając 371,4 km/h.
    Supersamochód skonstruowany i produkowany przez brytyjską firmę Jaguar w latach 1992-1994. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto prowadzić pracę nad super-szybkim Jaguarem, którego nazwano roboczo "220", gdyż prędkość w milach jaką zakładano, że osiągnie będzie równa 220 mph czyli 352 km/h. Nad samochodem pracowano w weekendy i nazwano go później projekt "Sobota". Samochód prototypowy miał zostać wyposażony w silnik o pojemności 6,2 l V12 o mocy 507 KM i momencie obrotowym 542 Nm. Jednak Jaguar miał problemy z emisjami spalin i ówczesnymi normami, a silnik V12 odrzucono. W wersji produkcyjnej zostało użyte 3,5-litrowe V6 z samochodu Rover Metro 6R4 rally razem z dwoma turbosprężarkami. Silnik ten generuje moc 542 KM i moment obrotowy 645 Nm. XJ220 był najszybszym samochodem na świecie. W 1992 roku na owalnym torze o długości 12,5 km w Nardò we Włoszech kierowca wyścigowy Formuły 1 Martin Brundle, prowadząc XJ220 osiągnął prędkość maksymalną 347,4 km/h, co przekłada się na prędkość na prostej drodze równą około 357 km/h. Jesienią 1993 roku na tym samym torze tytuł najszybszego samochodu zdobył McLaren F1 osiągając 371,4 km/h.
    Jaguar XJ220 – Supersamochód skonstruowany i produkowany przez brytyjską firmę Jaguar w latach 1992-1994. XJ220 zbudowano z jednego powodu. Mianowicie chodziło o prędkość, Jaguar chciał się liczyć w superszybkim światku, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto prowadzić pracę nad super-szybkim Jaguarem, którego nazwano roboczo "220", gdyż prędkość w milach jaką zakładano, że osiągnie będzie równa 220 mili na godzinę, czyli 352 km/h. Nad samochodem pracowano w weekendy i nazwano go później projekt "Sobota". XJ220 miał 3,5-litrowy 24-zaworowy silnik V6 Twin-turbo zaprojektowany przez firmę TWR, który generował moc maksymalną 542 KM i moment obrotowy 645 Nm. XJ220 był najszybszym samochodem na świecie. W 1992 roku na owalnym torze o długości 12,5 km w Nardo we Włoszech kierowca wyścigowy Formuły 1 Martin Brundle, prowadząc XJ220, rozpędził się do 341,7 km/h. Ustanowił on tym nowy rekord prędkości dla najszybszego seryjnego samochodu świata. Auto zaopatrzone było w katalizatory, które skutecznie redukowały moc maksymalną silnika o około 60 KM. Gdy pozbyto się katalizatorów, aby osiągnąć jeszcze większą prędkość, zwiększono maksymalne obroty silnika z 7200 do 7900 obrotów na minutę, Brundle wsiadł jeszcze raz, aby osiągnąć maksymalną prędkość 347,4 km/h i przekłada się na prędkość na prostej drodze równą ok. 357 km/h. Jesienią 1993 roku na tym samym torze pobił go, także angielski, McLaren F1, osiągając 371,4 km/h. Wyprodukowano zaledwie 281 z planowej produkcji 350 egzemplarzy tego modelu.
    Supersamochód skonstruowany i produkowany przez brytyjską firmę Jaguar w latach 1992-1994. XJ220 zbudowano z jednego powodu. Mianowicie chodziło o prędkość, Jaguar chciał się liczyć w superszybkim światku, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto prowadzić pracę nad super-szybkim Jaguarem, którego nazwano roboczo "220", gdyż prędkość w milach jaką zakładano, że osiągnie będzie równa 220 mili na godzinę, czyli 352 km/h. Nad samochodem pracowano w weekendy i nazwano go później projekt "Sobota". XJ220 miał 3,5-litrowy 24-zaworowy silnik V6 Twin-turbo zaprojektowany przez firmę TWR, który generował moc maksymalną 542 KM i moment obrotowy 645 Nm. XJ220 był najszybszym samochodem na świecie. W 1992 roku na owalnym torze o długości 12,5 km w Nardo we Włoszech kierowca wyścigowy Formuły 1 Martin Brundle, prowadząc XJ220, rozpędził się do 341,7 km/h. Ustanowił on tym nowy rekord prędkości dla najszybszego seryjnego samochodu świata. Auto zaopatrzone było w katalizatory, które skutecznie redukowały moc maksymalną silnika o około 60 KM. Gdy pozbyto się katalizatorów, aby osiągnąć jeszcze większą prędkość, zwiększono maksymalne obroty silnika z 7200 do 7900 obrotów na minutę, Brundle wsiadł jeszcze raz, aby osiągnąć maksymalną prędkość 347,4 km/h i przekłada się na prędkość na prostej drodze równą ok. 357 km/h. Jesienią 1993 roku na tym samym torze pobił go, także angielski, McLaren F1, osiągając 371,4 km/h. Wyprodukowano zaledwie 281 z planowej produkcji 350 egzemplarzy tego modelu.
    18 kwietnia 2022, 19:43 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Caterham Super Seven CSR – Samochód sportowy produkowany przez Caterham Cars. Jest to najbardziej zmodyfikowany Caterham, wciąż jednak zachowuje wygląd Lotusa Super Seven. CSR dostępny jest z dwoma silnikami Ford Duratec, poprzez modyfikacje różnią się one osiąganą mocą. Podstawowa jednostka generuje moc 203 KM, samochód wyposażony w nią przyspiesza 0-60 mili na godzinę w 3,7 sekundy. Wzmocniony silnik osiąga moc 264 KM, dzięki temu może osiągnąć prędkość maksymalną równą 249 km/h, czas przyspieszenia 0-60 mili na godzinę wynosi 3,1 sekundy. CSR waży tylko 575 kg i charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi.
    Samochód sportowy produkowany przez Caterham Cars. Jest to najbardziej zmodyfikowany Caterham, wciąż jednak zachowuje wygląd Lotusa Super Seven. CSR dostępny jest z dwoma silnikami Ford Duratec, poprzez modyfikacje różnią się one osiąganą mocą. Podstawowa jednostka generuje moc 203 KM, samochód wyposażony w nią przyspiesza 0-60 mili na godzinę w 3,7 sekundy. Wzmocniony silnik osiąga moc 264 KM, dzięki temu może osiągnąć prędkość maksymalną równą 249 km/h, czas przyspieszenia 0-60 mili na godzinę wynosi 3,1 sekundy. CSR waży tylko 575 kg i charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi.
    12 kwietnia 2022, 21:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zielona woda i kłęby pary na Rondzie Uniwersyteckim w Szczecinie. 13 stycznia po godz. 14 doszło do awarii ciepłowniczej.
    Do awarii doszło w komorze ciepłowniczej na Rondzie Uniwersyteckim. Zielona woda świadczy o tym, że jest tam rzeczywiście wyciek, kłębowiska pary to kwestia temperatury, woda jest bardzo gorąca nawet osiąga temp. 100 stopni Celsjusza, a na zewnątrz jest temperatura równa zeru. Awaria na pewno oznacza to że będzie brak ogrzewania centralnego w okolicy.
    Na drogach tworzą się ogromne korki.
    13 stycznia 2021, 18:58 przez AutemSzanujeZasady (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie !!!! W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o klasie RWD w KJS która już od jakiegoś czasu jest naprawdę mocno obsadzoną klasą w każdym amatorskim rajdzie . Dziś zdradzam wam receptę na dobre BMW 318is które za sprawą dobrego kierowcy jest w stanie wbić się w pierwszą piątkę klasyfikacji generalnej rajdu . Umiejętności talent i odrobinę szczęścia w połączeniu z dobrze przygotowanym samochodem równa się sukces murowany. Zapraszam na dawkę dobrych informacji o BMW RALLY or RACE.
    28 stycznia 2018, 12:32 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Pontiac Bonneville – model samochodu produkowanego przez Pontiaca, należącego do General Motors, w latach 1958-2005. Wprowadzony został jako unikatowa wersja modelu Star Chief w roku 1957, osobnym modelem stał się w 1958. Bonneville, jego wersja na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej model Grand Ville, to jedne z największych Pontiaców, jakie kiedykolwiek produkowano; w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,25 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
    14 stycznia 2018, 22:13 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Zaczynamy nową serię filmików w których będziemy testować kosmetyki, akcesoria i sprzęt auto detailingowy.
    Dzisiejszym naszym bohaterem testu jest pasta MEGUIAR'S SWIRL X sprawdź czy cena równa się jakości produktu.
    No ale ma znaczek ///M  Power – No ale jak to znaczek MPower nie dodaje mocy?! Nawet wagę pojazdu obniżyłem wybierając precyzyjnie samochód trzymający się na piance montażowej zamiast blachy!
Waga niższa jest, znaczek MPower jest, Podtlenek LPG w 1.6 jest. Nic tylko pod klubem ryczeć lornetkami i kapora upalać!

Nie no nic do BMW nie mam a nawet szacunku . Nie no żartuję, sam myślałem nad zakupem E36 czy E34 . Lecz tak się złożyło przeglądając oferty motoryzacyjne iż trafiłem na Camaro IROC-Z i się zakochałem w toporności tego pojazdu trudno serce nie sługa .
    No ale jak to znaczek MPower nie dodaje mocy?! Nawet wagę pojazdu obniżyłem wybierając precyzyjnie samochód trzymający się na piance montażowej zamiast blachy!
    Waga niższa jest, znaczek MPower jest, Podtlenek LPG w 1.6 jest. Nic tylko pod klubem ryczeć lornetkami i kapora upalać!

    Nie no nic do BMW nie mam a nawet szacunku . Nie no żartuję, sam myślałem nad zakupem E36 czy E34 . Lecz tak się złożyło przeglądając oferty motoryzacyjne iż trafiłem na Camaro IROC-Z i się zakochałem w toporności tego pojazdu trudno serce nie sługa .
    Równa sumka Gofra 4 – Golf czwarty, rok 2002. Taki mały jubileusz, btw ciekawe ile skręcony u naszych zachodnich sąsiadów?
    Golf czwarty, rok 2002. Taki mały jubileusz, btw ciekawe ile skręcony u naszych zachodnich sąsiadów?