Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4061
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 1
     
    zarchiwizowany
    Bumper will scrape. – No fat blokes!
Więcej podobnych sticker'öw w źrödle.
    No fat blokes!
    Więcej podobnych sticker'öw w źrödle.
    Symulator rajdowy home made – Zdjęcia i link znajdziesz w źródle.

Mówią, że potrzeba matką wynalazków i mamy tego idealny przykład. Deska od Golfa Mk3, albo Vento. Wszystko poskładane w domowy warunkach. Pomysł był, a czy słuszny to już oceńcie sami.
    Zdjęcia i link znajdziesz w źródle.

    Mówią, że potrzeba matką wynalazków i mamy tego idealny przykład. Deska od Golfa Mk3, albo Vento. Wszystko poskładane w domowy warunkach. Pomysł był, a czy słuszny to już oceńcie sami.
    zarchiwizowany
    VW Jetta Coupè – Więcej w źródle. 

VW Jetta Coupe z 1990 roku, auto zadbane jak na swoje lata. Samochód został obniżony i dostał nowe felgi oczywiście BBS. Prezentuje się jak na swój wiek bardzo dobrze właściciel włożył dożo trudu aby doprowadzić go do stanu klasyka.
    Więcej w źródle.

    VW Jetta Coupe z 1990 roku, auto zadbane jak na swoje lata. Samochód został obniżony i dostał nowe felgi oczywiście BBS. Prezentuje się jak na swój wiek bardzo dobrze właściciel włożył dożo trudu aby doprowadzić go do stanu klasyka.
    CiekaVWostki w wyposazeniach – Więcej ciekawostek w źródle.

Wiele było dodatkowego wyposażenia oferowanego przez Volkswagena. Ale najbardziej zaskoczył Nas fakt napędzania auta metanolem.
    Więcej ciekawostek w źródle.

    Wiele było dodatkowego wyposażenia oferowanego przez Volkswagena. Ale najbardziej zaskoczył Nas fakt napędzania auta metanolem.
    Na 1.8 robi miazgę, ale skrzynie co 100 kilometrów trzeba do reklamówki zbierać.
    VolkSWAGen Golf Mk2 by BiAłY – Więcej zdjęć i info w źródle.
Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
enjoy!

MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
MOC: —.
ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).
    Więcej zdjęć i info w źródle.
    Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
    enjoy!

    MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
    SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
    MOC: —.
    ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
    UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
    KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
    NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
    WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
    AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).