Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • zarchiwizowany

    VolkSWAGen Golf Mk2 by BiAłY

    VolkSWAGen Golf Mk2 by BiAłY – Więcej zdjęć i info w źródle.
Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
enjoy!

MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
MOC: —.
ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).
    Więcej zdjęć i info w źródle.
    Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
    enjoy!

    MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
    SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
    MOC: —.
    ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
    UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
    KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
    NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
    WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
    AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…