Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Arture30

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 10 listopada 2013 - 14:18
    Ostatnio: 5 października 2017 - 16:03
    • Materiałów na głównej: 34 z 46 (12 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1907
    • Komentarzy: 68
    • Punktów za komentarze: 48
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 marca 2014 o 19:15

    Będzie armagedon :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 marca 2014 o 19:16

    @PITSTOP: A jakie masz przełożenie? U mnie jest o wiele za krótkie ale do driftu jest dobre.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 marca 2014 o 13:27

    @PITSTOP: Hehe, no nie, trójka spokojnie wstaje, przy mniejszych prędkościach dwójka. 1 gaz w podłoge i momentalnie gubi trakcje, 2 i 3 smaży, 4 poniewiera tyłem na prostej. m52b28, dyfer 4.44.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 marca 2014 o 7:33

    @nombre87: prace póki co ukończone, ale będzie malowanie wnętrza, klatka i parę innych rzeczy, tak że wrzucę na pewno :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    23 lutego 2014 o 9:30

    @MySensei: tak jak w tamtym roku w kwietniu dowaliło, jeszcze dużo czasu a ludzie się cieszą że zimy nie będzie. Jeszcze zobaczycie, że dopieprzy i to ostro.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 lutego 2014 o 20:09

    @mercioq: Tak, polonez. Ładnie się to wnętrze prezentuje

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 stycznia 2014 o 22:56

    Wiatrak z 2.5 TDS i silnik lekko do tyłu na poduszkach i nie jest tak źle. Ja u siebie miałem be cofania silnika i tylko obcierało ale że ten wiatrak ma obwódkę to nie zjadło chłodnicy. A teraz przy drugim swapie jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądać bo chłodnica nie założona ale cofam silnik i w innym e30 widziałem jak było 2cm luzu.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    31 stycznia 2014 o 10:24

    1. m50b25, silnik kuloorporny, ale pamiętaj że to swap. O ile ktoś go zrobił z głową to spoko, ale jak ktoś odwalił hałture to mogą Cię wkurzać wyskakujące na podsufitce błędy albo coś będzie nie tak z pracą silnika. Ale generalnie powinno zwijać asfalt. 2. Zależy co masz w dowodzie i ile masz zniżek, ja płaciłem 700zł na cały rok, auto na współwłasność z rodzicem. 3. Jak się zastanawiasz ile będzie palić - nie kupuj. Będzie doić, pogódź się z tym. 12-15, jak depniesz to i więcej. Ile na miesiąc - zależy ile jeździsz, jak jeździsz. 4. Patrz punkt wyżej. 5. Jak nie katujesz to raczej nie masz się czego obawiać, to wytrzymałe samochody, ale przy kupnie zwróć uwagę na podłogę w okolicy nóg kierowcy i pasażera. 6. Spalanie na pewno w przypadku silników 6-cylindrowych. Otwór bagażnika trochę mały, ale pomieścić można dużo. 7. Czy jest sens? Sam sobie odpowiedz jak Ci się podoba i marzyłeś o tym samochodzie to jasne, że tak. Jeśli szukasz auta tylko do jazdy na co dzień to nie. 8. Auto na pewno wyróżnia się na ulicy, wg mnie bardzo fajny sportowy klasyk z duszą. Ma w sobie to coś a ryk rzędowej szóstki to muzyka dla uszu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 stycznia 2014 o 10:55

    Wiadro też fajne, sam chciałem robić ale póki co mam za ładną karoserię, żeby ją spawać. A te poszerzenia fajnie pasują pasują do driftowozu tylko się bałem że nie są trwałe.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 stycznia 2014 o 23:33

    A poza tym jak do cholery zmieściłeś 17'' schnitery? ;p U mnie przy powiększonym skręcie i wydłużonych wahaczach odwracane stalówki 15'' z profilem 195/50 wchodziły w nogi pasażera lub kierowcy (w zależności w którą skręcisz).

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 stycznia 2014 o 23:30

    Ktoś spyta czemu takie ładne auto na driftowóz - chyba lepiej budować projekt na zdrowej bazie niż na zgniłku nie? Pytanie do właściciela - jak te poszerzenia znoszą biczowanie przez druty z opon? Bo sam zamierzam u siebie w taki sposób zakryć wystające koła tylko pytanie czy przy pierwszych upalonych kapciach nie zostaną z tych poszerzeń strzępy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 stycznia 2014 o 18:01

    Fajny pomysł, ale nie lepiej było wsadzić przynajmniej 2.5? 2.0 w poldku będzie fajnie jechać ale szybko się znudzi.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 stycznia 2014 o 23:17

    Z czego ta dokładka na dole? bo wygląda genialnie.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 stycznia 2014 o 18:21

    Czyby to ta honda z Rzeszowa, co ma air ride? :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 grudnia 2013 o 16:32

    Taki driftowóz ale też do jazdy na codzień. Wiadomo jak robić konkretnie to v8 ale to już pali od cholery

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 grudnia 2013 o 13:49

    Cóż, trzeba będzie latać po ulicach. Jeszcze jest autodrom na biłgoraju, ale tam już też byłyproblemy z hałasem i dymem, ponadto coś z własnością gruntów i nie wiadomo co z tego wyjdzie. A latanie po ulicach swoją drogą to nie to samo. Latarnie, krawężniki, policja, ruch uliczny. Na tor wieziesz przyczepkę opon, klucze, podnośniki, robi się gila i upala na spokojnie a na ulicę wyjedziesz z jednymi oponami i nawet ich do końca nie spalisz, trzeba uważać na wszystko. O krawężnik nie trudno, o mandat i problemy tak samo. A lepiej wydać 500zł na wyjazd na tor i upalać w opór niż za 5 minut upalania na ulicach zapłacić 500zł mandatu. Mamy bardzo nieciekawą sytuację, nie ma gdzie jeździć na legalu. My tutaj jeszcze mamy biłgoraj póki co, ale ci co jeździli w lublinie w tej chwili mają nieciekawą sytuację :(

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 listopada 2013 o 21:09

    Swoją drogą zainteresowanych zapraszam na stronę fb - Projekt: Bavarian Drift Machine :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 listopada 2013 o 20:46

    m52b28, miał być z kolektorem od m50b25 ale został zwykły

    « poprzednia 1 2 3 następna »