Profil użytkownika
Arture30
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 10 listopada 2013 - 14:18 |
Ostatnio: | 5 października 2017 - 16:03 |
- Materiałów na głównej: 34 z 46 (12 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1907
- Komentarzy: 68
- Punktów za komentarze: 48
« poprzednia 1 2 3 następna »
Onboard z kasku kierowcy zawsze na propsie :)
Auto nie jeździ po ulicy ale na pewno rzucało by się w oczy więc pewnie kontrola co chwile :)
Wygląd to już kwestia gustu. Gorzej, bo jest cholernie nisko i ciężko z tym jeździć :D No i nie tylko w zderzaku zaszły zmiany bo jeszcze szeroka stal na tył wleciała :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2016 o 10:14
9.5 daj na przód z oponą 195 a na tył szerszą felge. Ja zrobiłem 16'' 10.5j i wsadziłem 205/55, balon ale naciąg jest duży
Krótszy dyfer i objechał by tą trase na trójce bez odprostowania. Swoją drogą fajne miejsce do upalania :)
@mati12394: 2.8 jeździ do tej pory w samochodzie kolegi :) Trafiło się zdrowe m62 więc padł pomysł na swapa
@drektor: Minus jest taki że sie brudzi jak cholera ale ogólnie kolor wyszedł spoko
@drektor: Malowalismy sami, 150zl za farbe :D
@drektor: Grafitowy metallic sama baza. Bez bezbarwnego wychodzi taki mat. Tylko na zdjęciu auto było brudne.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 stycznia 2016 o 12:53
@drektor: Nie, a dlaczego pytasz? :)
Nie pykło i tyle. Latanie na przysychającym asfalcie to przewalony temat. Tutaj jeszcze szło wyratować ale może gość jeszcze nie wyczuł dobrze samochodu. Bywa, a po filmiku wygląda jakby to był driftowóz, więc walić to co się stało bo poskłada po taniości i dalej można jeździć.
@Ltvnsky: Ale możliwe, że po prostu tak zdjęcie wyszło i światło się odbiło.
@Ltvnsky: Już niestety oddałem rysunek temu, kto go zamawiał ;)
@RotaryEngine: małe niestety, no nic, jakoś dam rade :)
Miał byś może to zdjęcie w dużej rozdzielczości? Bo jest dobre na rysunek :)
@lucek116: Dzięki :) 3 takie bramy w tym roku zrobiłem z czego 2 spontan a o jedną zostałem poproszony i za każdym razem ludzie mega zadowoleni, i o to chodzi :)
@Michal9300: Czy chodzi o LSX'a na kompresorze Surowca? :D
@nitro997: Leje się z kieszonki w bagażniku, w której jest woda a na dole jest dziura po małej przygodzie ze słupem i się tamtędy wylewa. A swoją drogą tłumik jest po lewej stronie ;)
@lukanio143: Tak, na przełożeniach skrzyni i dyfra ;)
@sanies: Na zimę do garażu i innym jeździć, takiego auta szkoda w zimie męczyć :)
@sanies: Przerabiałem u siebie temat swapa 2 razy więc wiem jak wygląda, ale co do elektryki to nie dla mnie :) I szczerze mówiąc to różnie ten swap wygląda, jednym sie serwo mieści, innym nie. U mnie m50b20 z podwójnym serwem ledwo się mijało a u innych był kilometr odstępu, teraz z m52 jest trochę lepiej ze względu na inny kształt kolektora. Niektórzy w ogóle serwa nie wymieniali i się mieściło. Poduchy mam z e34 bo są wyższe trochę i twarde bo te olejowe o dupę rozbić a z miską m50/m52 w e30 każdy centymetr do góry się liczy. Wydech spawałem od kolektorów do samego końca od nowa i jest spasowany tak, że samemu zdjąć i założyć to 10 minut roboty :) Resztę klamotów mam tak samo jak wymieniłeś jedynie oprócz skrzyni z m50, która w połączeniu z dyfrem z automatu o przełożeniu 4.44 daje efekt ruszania z dwójki paląc kapcia i odcina piątkę przy ok 165km/h ;p
Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 21 listopada 2014 o 20:57
@sanies: Jak gość ma dyfer 4.10 lub 4.27, do tego krótsze przełożenia przez tą skrzynię, to pozdro. U mnie skrzynia z m50 na dyfrze 4.44 vmax ok 165km/h
@leniwiec_13: Jak się znasz na elektryce to po schemacie ogarniesz, trzeba wtyczkę z m50/m52 dać zamiast tej i odpowiednio tam kable podłączyć. Co do swapa to sporo klamotów trzeba, w zależności czy silnik z e34 czy e36 jeśli chodzi o m50. Ogólnie jakieś 4,5 klocków swap kupując części na allegro.
Ładna, ale 17 kilometrów w dół ją.
@Pantediator: Może następne e30 będzie tak zrobione, a to zostanie do zabawy ;)