Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Arczi

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 14 lipca 2012 - 20:02
    Ostatnio: 30 września 2015 - 14:41
    • Materiałów na głównej: 153 z 162 (9 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 11217
    • Komentarzy: 501
    • Punktów za komentarze: 434
     
    Stig i samochody –
    7 kwietnia 2013, 9:28 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Coś pięknego –
    5 kwietnia 2013, 15:05 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zawieszeniem przyszłości.
    4 kwietnia 2013, 17:09 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Nissan Skyline –
    31 marca 2013, 7:55 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MK 2 –
    28 marca 2013, 19:59 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bo to pasja i przyjaźń... – ...zostanie poddana wielu próbom
    ...zostanie poddana wielu próbom
    22 marca 2013, 15:54 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Jetta –
    20 marca 2013, 21:10 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra Cosworth – Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze chciałem takiego mieć.
    Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze chciałem takiego mieć.
    19 marca 2013, 11:17 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Audica –
    17 marca 2013, 15:27 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Teraz coś z historii... – Wadera – Incar   -   Na początku lat 90’tych firma „Fibra – Studio” z Mikołowa koło Katowic opracowała samochód oparty na podzespołach Fiata 126. Nadwozie Wadery od słupka środkowego po tył auta pozbawione było dachu. W to miejsce montowano odcinki rurowe usztywniające nadwozie, na orurowanie montowano składany dach. Błotniki przednie, pas przedni, maska i tylna klapa zostały wykonane z włókna szklanego i żywicy eboksydowej. Wloty powietrza do chłodzenia silnika umieszczono w dolnej części tylnych błotników – też inaczej profilowanych. W aucie zamontowano 13-calowe ogumienie.
Pomysł spodobał się warszawskiej firmie „Meta – Incar SI”, która wyraziła chęć produkcji samochodu, przygotowała procedurę produkcyjną. Czas trwania procesu produkcyjnego jednego auta oceniono na 1,5 / 2 tygodnie. Zakładano, że od września 1994 roku będą przyjmowane pierwsze zamówienia ( auto wzbudzało zainteresowanie ) – niestety coś poszło nie tak.
    Wadera – Incar - Na początku lat 90’tych firma „Fibra – Studio” z Mikołowa koło Katowic opracowała samochód oparty na podzespołach Fiata 126. Nadwozie Wadery od słupka środkowego po tył auta pozbawione było dachu. W to miejsce montowano odcinki rurowe usztywniające nadwozie, na orurowanie montowano składany dach. Błotniki przednie, pas przedni, maska i tylna klapa zostały wykonane z włókna szklanego i żywicy eboksydowej. Wloty powietrza do chłodzenia silnika umieszczono w dolnej części tylnych błotników – też inaczej profilowanych. W aucie zamontowano 13-calowe ogumienie.
    Pomysł spodobał się warszawskiej firmie „Meta – Incar SI”, która wyraziła chęć produkcji samochodu, przygotowała procedurę produkcyjną. Czas trwania procesu produkcyjnego jednego auta oceniono na 1,5 / 2 tygodnie. Zakładano, że od września 1994 roku będą przyjmowane pierwsze zamówienia ( auto wzbudzało zainteresowanie ) – niestety coś poszło nie tak.
    28 lutego 2013, 20:00 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)