Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Nie wiem, czy w dużych miastach jeszcze obowiązują ta wiejska tradycja i może nie wszyscy ją znają, ale chodzi tu z grubsza o to, że auta blokują drogę młodej parze po ślubie, by wyłudzić butelkę z napojem, pod którego wpływem prowadzić pojazdów nie wolno, nawet - notabene - rowerów. Otóż sytuacja tu pokazana zasługuje na uwagę - co zresztą po tytule widać - z racji, iż wszystkie pojazdy blokujące są z pewnej znanej firmy kurierskiej. Sytuacja - może nie jakaś nadprzyrodzona, oczywiście - niemniej dość niespotykana. Miejsce akcji: Góra Kalwaria.
    6 września 2019, 16:56 przez mniejcej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Humorystycznie – Dla tych, którzy nie znają angielskiego. "Życzę żeby twoja żona była brudna jak to"
    Dla tych, którzy nie znają angielskiego. "Życzę żeby twoja żona była brudna jak to"
    3 listopada 2018, 10:45 przez ~Noobhunte3r | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne zdjęcie.

    23 lipca 2018, 13:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fragment tego filmu znają chyba wszyscy. Tutaj film w całości. Kierowca z komórką na kolanach i wyglądem... Zresztą zapraszam do obejrzenia.
    7 czerwca 2017, 11:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najpierw przeczytaj opis!

    Cała sytuacja dzieje się na słynnej drodze "Tail of the Dragon" w Karolinie Północnej w USA. Droga jest bardzo popularna wśród motocyklistów, ponieważ na zaledwie 18 kilometrach znajduje się aż 318 zakrętów. Z jednej strony mekka dla motocyklistów, ale z drugiej bardzo niebezpieczna. Jakby tego było mało, są tacy, którzy chcą uczynić ją jeszcze bardziej niebezpieczną.
    Jeśli nie rozumiecie dobrze j. angielskiego lub nie chcecie oglądać do 02:15 co i dlaczego się dzieję, całą sytuację komentuje i objaśnia Mike12R1; najpopularniejszy polski MotoVloger mieszkający w USA, który był na Dragon Tail'u w zeszłym roku:

    "Ten pan co jedzie samochodem to "Killboy". Lokalny fotograf, kiedyś motocyklista, mieszka przy Dragonie, robi zdjęcia , zajmuje się sklepikiem z pamiątkami i w ogóle go tam wszyscy znają.
    Killboy zauważył, że na Dragona wjechała ciężarówka, wsiadł do samochodu i ruszył w drogę, aby ostrzec wszystkich o niebezpieczeństwie.
    Dlaczego niebezpieczeństwie? Ciężarówki maja tam absolutny zakaz wjazdu, Zakręty są tam tak ciasne, ze jest to nie możliwe aby pełnego rozmiaru ciężarówka przejechała nie wjeżdżając na przeciwny pas ruchu (kto widział moje filmiki to wie) Niestety często kierowcy "tirów" nie zwracają uwagi na OGROMNE znaki przed wjazdem na Dragona i tak ryzykują. Średnio raz w tygodniu wjeżdża tam duża ciężarówka i już nie wyjeżdża bo nie ma takiej możliwości.
    Przeważnie "truckerzy" wjeżdżają tam bo nie wiedza co to Dragon, a na mapie zakręty nie wyglądają na tak ciasne. Do tego można dodać, że Dragon to idealny skrót do sąsiedniego stanu...
    Killboy wyruszył swoja Mazda, wyprzedził ciężarówkę za pomocą swojego kumpla na motocyklu i zaczął ostrzegać wszystkich nadjeżdżających z przeciwka. Niestety jeden Harleyowiec widząc ostrzeżenie Killboya prawdopodobnie nie zrozumiał o co chodzi i nie zwolnił na tyle aby uniknąć zderzenia z truckiem. Ten moment kiedy Harleyowiec mija Killboya jest w 2:15 minucie filmiku, a 5 sekund później Killboy słyszy odgłos zderzenia i zawraca na miejsce wypadku. Później już sami zobaczcie"
    17 czerwca 2015, 18:22 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Mike12R1 - uzyskałem od niego zgodę na publikację jego wypowiedzi

    9 kwietnia 2015, 1:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    A ty dalej jeździj do mechanika dolać płynu do spryskiwaczy – Dedykacja dla kolesi, co zabierają głos w sprawach mechaniki i obsługi samochodów, a tak na prawdę to tylko puste słowa.
    Dedykacja dla kolesi, co zabierają głos w sprawach mechaniki i obsługi samochodów, a tak na prawdę to tylko puste słowa.
    20 lat temu powstała Honda Integra Type R – Wg czytelników serwisu Jalopnik (w 2013 r.) oraz dziennikarzy np. magazynu Evo czy TheAutoChannel, pierwsza Honda Integra Type R została uznana za najlepiej prowadzący się przednionapędowy samochód w historii. Ale takie opinie nie pochodzą tylko z kilku magazynów i serwisów. ITR od kilkunastu lat znana jest ze świetnego prowadzenia, to jest fakt podkreślany z okazji niemal każdego testu, jaki można znaleźć. Zaprezentowana w 1995 roku, ITR (DC2) nie ma kompleksów nawet przeciwko niektórym nowszym rywalom (raczej jeśli chodzi o prowadzenie, a nie osiągi). Na temat budowy tego samochodu, można pisać i pisać, szczególnie odnośnie silnika B18C i procesu jego tworzenia (który nawiasem mówiąc, nigdy nie miał i nie ma łatwo podczas użytkowania), pasjonaci prześwietlili ten model z każdej strony i znają każdą śrubkę, 20 lat to kawał czasu dla takiego kultowego auta jak ITR. Samochód wyrobił sobie renomę na wszelkiego rodzaju - głównie amatorskich - zawodach, wyścigach, sprawnościówkach. Nie może się poszczycić mistrzowskimi tytułami WRC, WTCC itd., ale zawsze znajdował uznanie wśród miłośników szukających przystępnej bazy na ciekawy projekt. To między innymi dzięki zwykłym ludziom, którzy wykrzesali z tego samochodu niesamowity, dodatkowy potencjał, Integra Type R ma duszę.
    Wg czytelników serwisu Jalopnik (w 2013 r.) oraz dziennikarzy np. magazynu Evo czy TheAutoChannel, pierwsza Honda Integra Type R została uznana za najlepiej prowadzący się przednionapędowy samochód w historii. Ale takie opinie nie pochodzą tylko z kilku magazynów i serwisów. ITR od kilkunastu lat znana jest ze świetnego prowadzenia, to jest fakt podkreślany z okazji niemal każdego testu, jaki można znaleźć. Zaprezentowana w 1995 roku, ITR (DC2) nie ma kompleksów nawet przeciwko niektórym nowszym rywalom (raczej jeśli chodzi o prowadzenie, a nie osiągi). Na temat budowy tego samochodu, można pisać i pisać, szczególnie odnośnie silnika B18C i procesu jego tworzenia (który nawiasem mówiąc, nigdy nie miał i nie ma łatwo podczas użytkowania), pasjonaci prześwietlili ten model z każdej strony i znają każdą śrubkę, 20 lat to kawał czasu dla takiego kultowego auta jak ITR. Samochód wyrobił sobie renomę na wszelkiego rodzaju - głównie amatorskich - zawodach, wyścigach, sprawnościówkach. Nie może się poszczycić mistrzowskimi tytułami WRC, WTCC itd., ale zawsze znajdował uznanie wśród miłośników szukających przystępnej bazy na ciekawy projekt. To między innymi dzięki zwykłym ludziom, którzy wykrzesali z tego samochodu niesamowity, dodatkowy potencjał, Integra Type R ma duszę.