Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 182 takie materiały
    Alfa romeo SZ Zagato –
    1 października 2013, 15:51 przez tomek130ps (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Coś dla odmiany – to jest Alfa Romeo Junior Zagato, pod maską ma silnik o pojemności 1,3l o mocy 89 KM.
    To jest Alfa Romeo Junior Zagato, pod maską ma silnik o pojemności 1,3l o mocy 89 KM.
    25 września 2013, 15:49 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zagato –
    23 sierpnia 2013, 19:20 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 1900 – Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
    Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    22 sierpnia 2013, 14:59 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Sport Zagato Prototipo 1964 –
    17 czerwca 2013, 13:38 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 maja 2013, 12:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Sport Zagato Prototipo 1964 –
    20 maja 2013, 15:26 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW Zagato Coupe – Nowe BMW
    Nowe BMW
    4 maja 2013, 16:22 przez ~TheSanthi | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW Zagato Coupe –
    17 kwietnia 2013, 10:24 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin V12 Zagato –
    26 lutego 2013, 7:19 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj